Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

puska

Minä pelkäsin pienenä hevosia kamalasti. Olin aivan jäykkänä kauhusta kun ensimmäistä kertaa talutin hevosta ja nousin sen selkään. Mutta... se oli mukavaa, ratsastaminen. Nyt harrastaminen on jäänyt, kallista kun on.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Onhan se ratsastaminen kallista. Onneks nykyään osaks mulle maksetaan hevosten liikutamisesta ja muuten vaan saan ratsastaa ilmaseks. Mutta säännöllinen opetushan tietysti maksaa. Satunnaisesti ilmasia tunteja kyllä saa....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Vapaa aihe on kyl kiva. Siispä siirryn asiasta täysin kukkalaatikkoon.

Jos joku tahtoo tietää mitä tein tänään, niin tuossa on linkki videoon. Kestää kyllä tosi pitkään ladata vähänkään hitaammalla koneella, ja on lopulta aika epäselvä. Mut hei kaikkiahan kiinnostaa silti ;)

http://koti.mbnet.fi/~willek/hanna/

Ja musiikista sanon sen verran, että ei todellakaan ole mun laittamaa, just toi biisi vaan sattu sillä hetkellä siellä soimaan ;)
[ -You should see my scars- ]

Jyppari

Olipas järkytys kun äsken kello soi. Niin se koulu sitten taas kaikkien iloksi alkaa.
Kaikki ilo irti viimeisitä tunneista, musiikkia ja pari olutta.  ;)

Wirtabiuha

Ollaanpas sitä aikasin, Jyppari, hereillä. Mun pitäs mennä tänään kouluun  :o En ollu menos! - tai ehkä mä otan vähän oma vapaata heti tuossa huomenissa... :P Mun pitäis mennä vasta 10 kouluun mut mä oon niin paniikissa taas jostain et heräsin 7 ja nukahdin 3... - kiviäkin kiinnostaa mutta ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Onko reillä alkanu jo koulu? Miulla alkaa vasta 16 päivä.

puska

Minullakin alkaa vasta onneksi 16. päivä *huokaisee helpottuneena*
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

luojan kiitos mullakin alkaa vasta 16pvä mutta sekin tuntuu silti että JO alkaa 16 pvä.. voisin pitää mielelläni ommoo lommoo  :D
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Voi hemmetti teitä!!! Mä en oikein ota ittestäni selvää onko kivaa et koulut on ohi ja oon töissä vai päinvastoin (sekavaa*)!!?? Toistaseks on ollut ihan mukavaa töissä,kun saa "omaa" rahaa. Se on kyl ihan selvää et jossain vaihees tekee mieli kouluun, kun siä näkee niin paljon ihmisiäkin :D!!
 ;D
Temosen pomppubasso

Jyppari

Kesäloma lähestyy kovaa vauhtia.
Ekassa jaksossa 18 tuntia tai 14. Tänään kun olisi heti aamulla valinnaisia, mutta en muista otinko juuri sitä.  ::)
Pitäiskö olla ahkera ja mennä silti varulta. Aina mä oon tälläinen alussa, mutta sitten kun alkaa poissaoloja tulemaan niitä myös tulee. Viime vuonnakin kaksi kertaa oli muutamasta tunnista kiinni ettei mennyt tuet pois. Nyt tavoitteena alle 50 tuntia jouluun mennessä ja siitä toiset alle 50 sitten keväällä. Vai pitäiskö tavoitella stipendiä.  ;)
No kuitenkin uusiluokka on juuri "sieltä"! Luokanvalvoja mukava mutta aika tiukka. Pakko jaksaa, kohta on viikonloppu!

Apis_ruulz

pikku mopo tuli taas... juu ekaa päivää ylä-asteella.. hirveetä oli.. naama täynnä huulipunaa.. ja kaltakin kiinnostuu ;)

jouhu

Ai, ootko sie pikkunen alottamassa yläastetta. ;) Tunnen itteni nyt kauheen vanhaks, kun miulla alkaapi muutaman päivän kuluttua amish. Pelottaa!! Uudet ihmiset ja opettajat ja kaikki, mutta en kyllä haluais takasin peruskoulun aikoihin, kun ne olivat miulle yhtä helvettii.

Apis_ruulz

LainaaAi, ootko sie pikkunen alottamassa yläastetta. ;) Tunnen itteni nyt kauheen vanhaks, kun miulla alkaapi muutaman päivän kuluttua amish. Pelottaa!! Uudet ihmiset ja opettajat ja kaikki, mutta en kyllä haluais takasin peruskoulun aikoihin, kun ne olivat miulle yhtä helvettii.
niin.. pikkuinenhan minä vielä olen  :D opettajat yläasteella ovat ihan outoja.. luokanvalvoja ei osaaa edes käyttää piirtoheitintä! kai siellä on pakko selvitä..

emmi

LainaaTunnen itteni nyt kauheen vanhaks, kun miulla alkaapi muutaman päivän kuluttua amish. Pelottaa!! Uudet ihmiset ja opettajat ja kaikki, mutta en kyllä haluais takasin peruskoulun aikoihin, kun ne olivat miulle yhtä helvettii.

ooh, mä luulin olevani ainoa amis täältä =) luulin et kaikki muut on jtn lukiolaisia tai jtn muuta :)
mille alalle jouhu oot menossa?
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

Hahaa,miekin amikseen menen. Vielä ei vaan tiedä minne :D. Huomen aamulla ysiltä vielä pääsykoe outokummussa, peruutuspaikalle. Se olis av-ala. Apuva, pakkopakko päästä sinne! :-/
Niin, millekäs alalle työ muut amislaiset ootte menossa? :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.