Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Apis_ruulz

oonko mä ainut täällä joka on tälläi "pikkunen"?

hendu

Siis hemmetti ;D oonko mä näin vanha? Oon vakkari töissä ekaa vuotta! Kyl on vierähtänyt vuosia ylä-asteeltkin :P!!
Temosen pomppubasso

emmi

mä meen jo toiselle vuodelle vaatetusalalla, mutta käyn kysymässä jos tuonne pintakäsittelyyn mahtuis. sillon jos sinne mahtuu niin olen taas ekalla :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

LainaaSiis hemmetti ;D oonko mä näin vanha? Oon vakkari töissä ekaa vuotta! Kyl on vierähtänyt vuosia ylä-asteeltkin :P!!

Mulla on kans vähän vajaa kuukausi teinivuosia jäljellä, eli eläkeikä lähestyy uhkaavasti ;) Ammattia ei vielä oo, mutta töissä kyllä muuten, eli peruskoulusta vierähtänyt jo muutama vuosi.
[ -You should see my scars- ]

Apis_ruulz

oonko mä siis niin tosissaan ainut tällänen juniori täällä?

Wirtabiuha

Kyllä sä olet ainoa juniori. Okei, PahaPahaAsia on vissiin -90?
Ja ainakaan mun henkisestä iästähän ei puhuta...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Joku tais kysyy mihin mie oon menossa...
Mie sellaseen käsityömuotoiluun. Siellä suunnitellaan ja tehään kaikkee pien esineitä kivestä, puusta, muovista ja niitä kai jotenkin yhdistellään toisiinsa. ::) En oikein ole itsekkään perillä mitä siellä tehään.  :-[ Täytyy nyt katella tuleeko siitä mitään vai vaihdanko ens vuonna alaa.
Toivottavasti sie Maikki pääset sinne minne haluut. :)

emmi

wirtis, pahaPahaAsia oli mun muistaakseni kyllä -89 mut en kyl ihan varmaks osaa sanoo...  ::)
ja jouhu. miä kysyin mille alallle oot menossa :)
älä tunnusta jos sattuu

MAikkii.

Lainaa
JEJEE!! ;D ;D juu, mie pääsin sinne! vau. :D Ja kaveri pääsi myös, nyt vaan pitäisi asunto saada :D :) :) hauskaa.

jouhu

Ihanaa maikki pääsit! :D
*halitus*

Lerppa

LainaaJoku tais kysyy mihin mie oon menossa...
Mie sellaseen käsityömuotoiluun. Siellä suunnitellaan ja tehään kaikkee pien esineitä kivestä, puusta, muovista ja niitä kai jotenkin yhdistellään toisiinsa. ::) En oikein ole itsekkään perillä mitä siellä tehään.  :-[ Täytyy nyt katella tuleeko siitä mitään vai vaihdanko ens vuonna alaa.

Mie just tänään nakutin kuviksen tunnilla vuoluukivestä (vai miten se kirjotetaan?) kirjatukea :D Se on aika hauskaa touhua... jokseenkin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Onnea Maikille! Toivottavasti teille tulee kivaa siellä! ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

AA

Kai huomasitte tänään Top40 ohjelmassa Tuukka ja Toni maalaili ja höpötti jotain. Uusintana sunnuntaina aamupäivällä Tv1.

Apis_ruulz

onnea maikille! onko jokseenkin niin että vähän vanhemmat ihmiset kuuntelevat apulantaa? :o en ole törmännyt vieläkään yhteenkään ikäiseeni joka kuuntelisi apista.. veljeni kuuntelee mutta hän on -88  

Lerppa

Minkäs ikäinen sie sit itse olet? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.