Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Apis_ruulz

LainaaMinkäs ikäinen sie sit itse olet? :)
-91 eli kohta kolmetoista

Hornis

Lainaaoonko mä siis niin tosissaan ainut tällänen juniori täällä?
No miekin olen tälläinen skidi, 1990-syntynyt.  :)

Lerppa

Juu kyllä täällä suurin osa tuntuu olevan 15-20 vuotiaita... lähinnä kai 16 ja 17 ???
No PahaPahaAsia ainakin on -90.... ei nyt muita tule mieleen
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apis_ruulz

Lainaa
No miekin olen tälläinen skidi, 1990-syntynyt.  :)
semtään joku muukin joka on melkein yhtä nuori kuin minäkin

Maikkii.

LainaaOnnea Maikille! Toivottavasti teille tulee kivaa siellä! ;)
Juu, kiitos :) ja muillekin.
Koneella olo vähenee sitten jonkun verran :(. Pöh. Maanantaina jo lähteä pitäis .. Hui. :P

Wirtapiuha

Meidän "bändi''... Onko siinä jotain vikaa kun toisinaan tuntuu että juttu ei ihan toimi ;) Mä olen ainoa joka ei mogaile joka treeneissä... :P Päätelkää itse.
  Pistetään nyt vaikka esimerkiksi tämän päiväiset harkat. Sovimme treenit kello 14:00. Kitaristimme Lerppa ja Rumpalimme Hande olivat toki paikalla ajoissa. Basisti soittaa 15 vaille kaksi. - Tulipa vaan mieleen, että eiks meillä oo bändiharkat tänään? eihän ne vaan kahelta ole? Mä olen vielä hevosen selässä... mut oon siel ihan kohta!
  Niinpä niin, Espooseen eksynyt basisti saapuu siis kaksi ja puoli tuntia myöhässä. Siinä sitten rupean iloisesti laittelemaan vahvistinta seinään ja näin päin pois, suuri hätä kyllä koittaa pian. Bassosta ei lähde ääntä! Kamalaa! Vakuuttelen siis että vahvistin on varmasti rikki! Lerppa mulkaisee huvittuneesti pikku basisti raukka ja kysyy ''eihän Wirtabiuha vaan unohtanut laittaa virtapiuhaa kiinni bassoonsa?'' Hupsista, eihän sitä aina kaikkea voi muistaa.
  Riitelemme aikamme mitä soitetaan, jostain syystä ehdotustani, eli ripsipiirakkaa ei oteta vakavasti. loukkaannun syvästi. Päädymme soittamaan 10 - ylöspäin. Soitamme ihan vituilleen, niinkun aina. Ainoa mikä toimii on, että lopetamme samaan aikaan (siis kaikki muut paitsi basisti...) Mutta eihän se joshu minusta, hande ja Lerppahan ovat ehtineet basistia odotellessa treenailla lopetuksia. Ilman mua! - loukkaannun jälleen! Loppu treenit sujuvat äärimmäisen katastrofaalisesti.
  Semmosta... pitäsköhän sitä harkita vaikka hamstereiden kasvattamista? tai siirtyä koruompeluun... En tiedä. Mutta toivoisin pientä yritystä Handelta ja Lerpalta, alkaa masentaa olla ainoa joka tietää mitä tekee! ;D

Tarvitaan muuten kosketinsoittaja, päätin just, musikaalisesti lahjakkaita yksilöitä :D?

punainen

Hei sä oot vaan basisti älä stressaa! ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hande^

heh. kävimpä lukemassa tän viestin koulun koneelta hyppärin aikana. se jätkä mun vieressä katto vähän pahasti ku repeilin. :D Ja sit se ei tykänny ku söin tikkaria ni 3 sekunnin välein kuuluu iso LURPS! ja sitku olin syöny sen ni leikin tikulla ja eikö se kohta lennä päin näyttöä. Sitte ku yritin kuunnella musiikkia koneella, ni laitan kuulokkeet väärään reikään ja Apulannan Dee Bee alkaa soimaan täysillä. Hups! Onneks luokassa ei ollu ku me kaks. :D

Wirtis-rakkaani: unohdit kertoa Sannan hienon pedofiili laulun jota se heitti joka biisin väliin. :) Ja eihän tuossa mun soitosssakaan mitään kehumista ole. ;) Ja totta on, että sinä olet vain basisti, älä huoli... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Lainaaunohdit kertoa Sannan hienon pedofiili laulun jota se heitti joka biisin väliin. :)
Hei ei se mikään pedari-laulu ole!!! :P

jouhu...

Paska kone heittaa miut pihalle, eika aat toimi, siis a jonka paalla pilkut.  ;D Kuulostaa vahan oudolta.
Miten se pedofiili laulu menee(kysym.merkki)

Lerppa

En voi ymmärtää mistä laulusta te puhutte ;D

hendu

Mäkin oon niinkun ihan aikuisten oikeesti pihalla, et mistä biisistä tääl puhutaan ???
Temosen pomppubasso

puska

Ai puhut Jammun biisistä vai josta on jauhettu, että se oisi Apulannan tekemä? No tässä kauhean biisin sanat, jos tätä tarkoitit..

Title: Jammu-Pedofiilien Kunkku
Artist: Apulanta

Lyrics: Jammu: Tulkaa lapsoset kyytiin!
Lapsi: Minkä takii?
Jammu: Mul on paljon karkkii!
Lapset: Jee, me tullaan!

Lapset: Mihin me ollaan oikeen menos?
Jammu: Me mennään mettään.
Lapset: Ääh, se on ihan tylsä paikka!
Jammu: Hiljaa kakarat!
Lapset: Yhyy! Mä haluun kotiin!
Jammu: Buahahah!

Jammu –setä, vittu, se lapsia panee,
raiskari lapset kerhosta hakee.
Mee kyytiin vaan ei oo huolenhäivää,
se autolla ajaa vaikka kokopäivää.
Yläikäraja on kymmenen vee,
Jammu vetää mieluiten perseeseen!
Päivällä Jammu lapsille sanoo: vielä ei ois pari panoo?
Koulujen jälkeen se lapset hakkaa,
tiiviisti sen muovipussiin pakkaa
Illalla Jammu-setä puskassa kyttää,
Jammu huutaa: "kyllä lapset tykkää!"
Kiusaus... Jotai...
Jammu on selvä pedofiilien kunkku!
Jos keinussa ei kukaan pienityttö kiiku,
ei jammu leikkikentällä paljoakaan liiku!

Kerto:
Kädet ilmaan, housut alas!
Kyllä pikkupillu on paras!
Lapsi: Älä sattuu!
Jammu: Mutta kun tekee mieli!
2x

Jammulla on varmaan päässä vikaa;
sen äänikin on sama ku nussis sikaa!
Lapset tulkaa tänne, emmä tapa teitä,
päitä keitä, jokeen heitä!
Se raiskaa, potkii ja lapsia lyö!
Yks kaunis päivä, ku se uhritki syö!
Saatanan kersa ota muna suuhun!
Emmä haluu! Vittu mä hirtän sut puuhun!
Pikkupillu mielessä, vesikielessä
Jammulla koko vitun ala-aste vieressä
Autossa Jammu-setä lapset raiskaa,
munaa antaa ja ojaan paiskaa!
Maanantaina aseena oli leipäveitti,
tiistaina jammu jonkun käden keitti!
Ala-astelaiset tulkaa jammun mukaan!
Mua ei estä kukaan!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Ei toi!
  Ku liittyen meiän bänditoimintaan... Siis Lerppa lauleli jossain helvetin välissä vime treeneissä jotain jostain palloista ja peniksistä, mikäli oikein muistan... sellanen, se vaan kuulosti niin tarhatädille että se on pedari laulu. Että tämmöstä. Joo, meniskö Turhiin läppiin?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.