Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Apis_ruulz

elämäei voi olla näin vaikeeta... pitäsköhän mun mennä johonki psykiatrille?  :-/

Wirtabiuha

Ääh, ei elämä ole vaikeeta, se on vaan kauheeta. Mut ei siihen kuole. Mene suoraan psykologille, siltä saa naksuja :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Lainaaelämäei voi olla näin vaikeeta... pitäsköhän mun mennä johonki psykiatrille?  :-/

Joo.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Lainaaelämäei voi olla näin vaikeeta... pitäsköhän mun mennä johonki psykiatrille?  :-/
Elä ota sitä niin kovin vakavasti ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apis_ruulz

Lainaa
Elä ota sitä niin kovin vakavasti ;)
mutta kun mä vissiinkin "sairastan" masennusta..

Lerppa

Lainaa
mutta kun mä vissiinkin "sairastan" masennusta..
jaa.. no ehkä siinä tapauksessa ammattiauttaja vois olla tarpeen...

Wirtabiuha

...onneksi paras tapa päästä masennuksesta on kerätä sääliä ihmisiltä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Apis_ruulz

Lainaa...onneksi paras tapa päästä masennuksesta on kerätä sääliä ihmisiltä...
niin onkin ;D njaa.. ei sitä koskaan tiedä mitä tässä tekisi kun viimeiset kaveit ilmoittivat tänään etteivät halua olla kanssani tekemisissä..

Wirtabiuha

No ei ole kauheen oikeita kavereita jos tollasta harrastaa. Ei helpota yhtään, mä tiedän.. enkä mä osaa sanoa mitään lohduttavaa, oon tosi paska tämmösessä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Apis_ruulz

LainaaNo ei ole kauheen oikeita kavereita jos tollasta harrastaa. Ei helpota yhtään, mä tiedän.. enkä mä osaa sanoa mitään lohduttavaa, oon tosi paska tämmösessä...
ei sun tarvii osatakkaan sanoo. Mun ongelmat,mun päätökset. Mitä edes tuun ruikuttaan tänne ja vaivaamaan muiden päätä? hakemaan nimenomaan sitä muiden "sääliä" mutta ehkä on just niin paska olo että voin tehdäkkin sen..

Lerppa

Kirjota kaikki paskat jutut paperille ja polta se.
Helpottaa kummasti ;)

Apis_ruulz

LainaaKirjota kaikki paskat jutut paperille ja polta se.
Helpottaa kummasti ;)
tiedätkö mikä helpottaa?kirjotan sellaseen "kirjaseen" kaikki paskat jutut ja kaikki hyvät jutut jälkeenpäin luen niitä ja mietin että onko tosiaan ollut jotain järkeä mutta siltä vaan on tuntunut.. on siellä yksikin juttu mun "mielialaoista" jossa lukee että aion lopettaa elämisen... (oon seissy sillalla ja miettiny hypätäkkö vai ei  :o)

jouhu

Voi, apis_ruulz pieni!  :-/ Jos tilanne on vakava, niin kannattaa varmaan käyä apuu, ettei tee mitään harkitsematonta.
Kaikkea hyvää sinnulle ja kaikille muillekkin! :)

hande^

Mieti niitä hyviä asioita, ja panosta niiden säilymiseen. Äläkä anna arvoa tuollaisille kavereille. Ne ei ansaitse sitä. ;) Jaksamisia minultakin sulle ja kaikille muille. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Ei sitä tartte aatella aina positiiviseti jos ei siltä tunnu mutta muistathan rakas Apis_ruulz että kaikki se tuska,pahaolo,ahistus,tyhjyys mitä joskus tuntee ei ole koskaan turhaa koska sä tuut saamaan sen korkojen kera hyvinä asioina nyt tai myöhemmin elämässäsi.ja ystävät jotka pettää ei oo oikeita ystävii eikä sun arvosii ja parempi vaan että sun ei tarvitse tuhlata aikaas sellasille ihmisille enempää.piatsi jos ootte riidoissa niin sopikaa ihmeessä!mutta ystävät jotka pettää ei ole arvokkaita.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.