Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Aika helpostihan noita löytää kun ne on ite liittyneinä niihin Idols yhteisöihin. Meillä oli serkkutytön kaa kisa, kumpi löytää ekana Nissen ja vittu serkku voitti!  :D
Mä en hirveesti syki sille Annalle. Se on ok, mut joku siinä ärsyttää mua. Nisse on ihku.  ;D Ari on loistava!
allekirjoittanut

forte

Minä en tykkää Annasta ollenkaan, ei olisi ansainnut jatkoon pääsyä tämän teatteriviikonlopun perusteella minun mielestäni. En nyt haluaisi haukkua, mutta siinä tosiaan on jotain vähän ärsyttävää. Ari on paras (:
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

Se ärsyttää miten niissä tv lähetyksissä nostetaan tietyt henkilöt esille. Ei mitään merkitystä taidoilla tai tyypillä sieltä vaan nostetaan pari häiskää esille, joita sitten aina haastatellaan ja kuvataan ja niistä tulee ihmisten suosikkeja.
Mäkään en ois sitä Annaa jatkoon laskenut. Mutta kun se nyt sattui lukeutumaan noihin ''edellä mainittuihin tyyppeihin'' joita on kuvattu ja heidät saatu kansan mieliin, ei tuomareilla ole paljoa muuta vaihtoehtoja.. Ne kun haluaa tehdä bisnestä.

Tylyä ja hieman liioiteltua.. ::)
allekirjoittanut

blind_eye

Pk, ok :p

Höööh ku Nisse tippu  :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tokya

^^ Nisse oli vaan huono ääninen keskenkasvunen emopoika  :P

Ari jatkoon ni asiat on hyvin, ei mua muuten koko juttu kiinnostakkaan :D

Vilkku

Aria on tuettava sen "FINRG" -paidan johdosta :P Mielenkiinnolla seuraan muutenkin, vaikkei omia suosikkeja varsinaisesti olekaan.

Tää "vapaa aihe" on muuten kyllä aika mainio, täällä todella puhutaan kyllä ihan mistä milloinkin ;D
[ -You should see my scars- ]

Tiijuli

Se on aika mukavaisan oloinen se pien hevari poika mikä sen nimi nyt onkaan justiin se Ari =)
Turvallista matkaa helvettiin.

[tuuli]

Ari, Ruslanas ja Kristian. Niitä mä kannatan.  :) Idolsista leivottu jos jokunen kerta pullaposkipoikia hempeilemään, joten ois kiva saada tällä kertaa vähän jotain muuta.
allekirjoittanut

Painkiller

Totta. Onneks Ari ja Kristian ei oo samassa ryhmässä. Mäkin itseasiassa toivon että Ruslanas pääsis finaaliin. En tyypistä erityisesti pidä mutta tois vaan mielenkiintoa ja väriä enemmän :) Hmm..en muista kenen kanssa R oli samassa ryhmässä.

[tuuli]

Mistä sä sen olet nöhnyt missä ryhmissä kukin on? Löytyyks se Idolsin nettisivuilta?
allekirjoittanut

Painkiller

Löysin nekin tuolta Idols-yhteisöstä. Kai ne jossain siellä maikkarin idols-sivulla on tai sitten on julkastu jossain lehessä tai jtn(?). Mut jäljellä olevat:

3. ryhmä: Markus Blom, Markus Pätsi, Ari Koivunen ja Jarno Ollikainen.
4. ryhmä: Jannika Bergroth, Piret Reppo, Marina Korelin ja Johanna Hämäläinen
5. ryhmä: Anna Abreu, Milja Mäkelä, Heidi Vaarala ja Annette Grönstrand
6. ryhmä: Mikko Huoponen, Ruslanas Kirilkinas, Kristian A.J. Meurman ja Christer Romberg

[tuuli]

Kuka se on se Milja josta kaikki vouhoo?  :o
allekirjoittanut

Painkiller

Se on sellanen pitkätukkanen blondi..
Youtubessa on videota sen alkukarsinnasta http://www.youtube.com/watch?v=uJwxO8FLGgM&mode=related&search=

Tokya

uutta levyä odotellessa ja tuskaani lievittääkseni tein sitten tämmösen 8)

http://img442.imageshack.us/img442/8946/pkallo001ro5.jpg

forte

Hieno on, Tokya. Aika vakaa kätönen taitaa olla kun ihan ostetulle näyttää. Vai huijasitko vaan? ;)
the coldest blood runs through my veins

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.