Tiktak ~ Tänä yönä taivaaseen

Aloittaja *tuuli, joulukuu 10, 2003, 10:19:01

« edellinen - seuraava »

*tuuli

jouhu~> mitäpä nyt 'olette ihania, otto olet ihana' :n oikein voi vastata ;D no ei... mut ei ne varmaan ihan joka pöperöön pysty vastaamaan.

salza01

mää sain tänää tän tiktakin uuen levyn. en oo kyl vielä kuunnellu. vähä kyl pelottaa ku en oikee syty petran ääneen..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

taika

kyllä se levy on iha jees mielestäin... basic settii :)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

salza01

oli se siltiki melko poppislevy. odotin rockimpia.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

tiktak on mulle ainakin sellainen bändi, jota en oiekin millään osaa ottaa vakavasti.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

en kyllä minäkää. oli kyllä silti melko pettymys tuo levy. :( vissii pitää antaa se serkkutytölle. jospa se tykkäilis.

*tuuli

onks se levy poppia?  :o uijui, no sittenhän mun pitää ostaa se.

mä jo ehdin säikähtää että tiktak olis vaihtanu rockimpaan ;)

enkö olekin inhottava ihminen ;D

salza01

no on se kyllä enempi poppia ku rokkia. tai no ainaki minun mielestä.

Wirtabiuha

Sori nyt vaan, mutta mä en ole ikinä löytänyt TikTakista mitään rokahtavaa...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Katoin netissä yhen Tik Takin haastattelun, siinä ne puhuu kaikista niiden biisien tekijöistä sun muista ja sitte sanovat että "kyllä tää oli meistä ihan luonnollinen suunta KEHITTYÄ"... hmm... kuka kehittyy? biisien tekijätkö....  ::)

Eihän ne ite taida paljoa tehdä, vai? valasikaa tietäjät vähän, sanottaako ne kuitenkin itse?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Ei ne käsittääkseni kauheasti sanoita ite biisejään. Sovittaa sitten kai. Sessionsissa tuli joku Tiktakin haastattelu ja haastattelija kysy Jää-biisistä, jossa on sanoittajana mukana Tuuli. Tuuli sitten sanoi, että hän on ehkä yhden rivin sinne keksinyt...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

jos minä olisin bändissä esimerkiksi laulajana... minä ainakin haluaisin viedä niitä omia ajatuksiani eteenpäin, enkä jonkun muun suuhuni laittamia. se ei jotenkin tuntuisi aidolta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

vik

Lainaa
Ei ne käsittääkseni kauheasti sanoita ite biisejään. Sovittaa sitten kai. Sessionsissa tuli joku Tiktakin haastattelu ja haastattelija kysy Jää-biisistä, jossa on sanoittajana mukana Tuuli. Tuuli sitten sanoi, että hän on ehkä yhden rivin sinne keksinyt...

Nea.

Eihän nuo oikein mitään levyille ole tehneet paitsi Tuuleksi taivaanrantaanhan on Emilian sävellys.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

rautalintu

Lainaa

Nea.

Eihän nuo oikein mitään levyille ole tehneet paitsi Tuuleksi taivaanrantaanhan on Emilian sävellys.

Fook, sorry.
Mä tykkään kovasti tosta uudesta levystä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.