Kummasta idoli?

Aloittaja *tuuli, tammikuu 04, 2004, 07:04:23

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

mä sanoisin Hanna, koska Jani on liian... epäidolimainen ja sillä on oikeesti se blind_eyen sanoma L-vika... ja kuitenkin, oon aina tykänny Hannasta enemmän kun Janista. :P

blind_eye

nii, sähän sen L-vian mulle kerroit...  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

vik

En mielelläni näkisi kumpaakaan noista idolina, Anttia piilofanitin siitä saakka kun lauloi Everybodyn Savoyssa ja finaalien aikaan jo ihan avoimesti. :)

Eihän sillä Antilla mitenkään loistava lauluääni ole enkä varmasti olisi kiinnostunut musiikista jota se tekee mutta eniten se oli kivoin. Hanna on mielestäni kamalan yliarvostettu, ihan nätti ääni juu mutta ei se mikään Jumala sentään ole. Varsinkin Join me oli huono.
Jani taas.. yhyy. Kolmatta naista ja Yötä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

taika

Jani. Se laulaa ehkä miljoona kertaa paremmin kuin Hanna. Ja mitenniin hän ei näytä idolilta? Eihän kaikkien idoleiden pidä mukautua samoihin normeihin. Must Janilla on hyvä oma tyyli, laulaa perkeleen hyvin ja sil on lava karismaa.
Hanna taas on suht hyvä laulaja mutta karisma puuttuu. Ja muutenki suomee tulisi lisää teinigootteja. :D
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

salza01

ei tarvis tulla kummastakaan.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

PahaPahaAsia

no onhan siinäkin ideaa...miks se edes järjestettiin? haluttiinko tehdä "gimmel2" vai?

taika

nii, paras vaihtoehtohan ois et koko idols kisaa ei järjestettäis. Mut, nyt ku se on järjestetty ni janin pitää voittaa :D
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

KatjaRock

No niin. Kohta se tullee. Tulos :D Jännää.
Time goes on, I wont.

hande^

enää puol minuuttii... i ;D voiku jani voittas, vaik laulaa se hannaki helvetin hyvin...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KatjaRock

mie olen ihan hulluna dissannu jania mutta tänään huomasin ja myönsin että se laulaa paremmin ko hanna. alkais nyt se tuloslähetys :D
Time goes on, I wont.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

hande^

nnnnoooooouuuuuuu!!! >:( >:( hanna voitti... ei oo oikeen!!
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Niinhän siinä kävi, että Hanna voitti. Toisaalta olihan se tavallaan arvattavissa, kun siellä paikan päälläkin suunilleen kaikki huus Hannaa.

PahaPahaAsia

eli saatiin siis gimmel2 eikä suomen justin timberlakea... no mutta olin hannan kannalla ja toivon että se alkaa tehdä omaa musiikkia eikä mitään laulan jos tulen kuuluisaksi-musiikkia...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.