Beats and Styles - feat. Toni Wirtanen

Aloittaja Mare, syyskuu 21, 2003, 01:56:38

« edellinen - seuraava »

Mare

Kaikkihan me olemme kuulleet tai suurin osa ainakin, Beats and Stylesin kappaleen Dynamite... Minkä arvosanan (4-10) antaisitte tästä kappaleesta ja miksi? :D

minä antaisin 9+. kun kuulen radiosta kappaleen Dynamite, minun tekisi mieli hypätä lähimmälle pöydälle ja alkaa tanssia!!!
Ja tietysti SuPeR ihana juttu on että mukana on myös TONI WIRTANEN!!!  :o
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

Wirtabiuha

hmm... mä antasin ehkä 6...  must se on aika paska biisi mut annetaan nyt tonille kutonen.  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

6½ iha vaa sen takia ku toni o siinä. :) muute se o aika perseestä..

vik

no hyi kuinka hirveä se on. :D

ja meinasin oikeasti tukehtua nauruun kun näin videon ekaa kertaa, öäöä. :P
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

No minäpä sanon vaikka että 7. En oikein tykkää.
[ -You should see my scars- ]

juGe

Beats and Stylesin biisit on aina käsittämätöntä paskaa, mutta silti ne aina onnistuu saamaan jonkun oikean artistin messiin. Ihmettelen. Vielä enemmän ihmettelen miksi Toni lähti mukaan.

Arvosanaksi joku 7, mutta sekin nyt on aika yläkanttiin.

jouhu

Mä ehkä antasin....6....Tonille. Oisin varmaan muuten ajatellu tosta biisitä, että mikä paska kökkö toikin on, mutta Toni jyrää.

vik

hei eikös tuo ole se "suomalaiset people"-bändi vai sekoitanko nyt johonkin?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KATJAR

Jooeiperkele  ;D
On se niin tahattoman hauska. Se video etenki  ;D

Huhhuh. Annetaan vaikka 6. Tai 7. Ihan vaan siksi, että se video on niin hauska.

*tuuli

en oo nähny videoo ja englannin kielinen räppi ei oikeen iske muhun ku ymmärrän siitä kpl:sta niinku tyyliin mitä on Dynamite suomeks mut en muuta... :-*
mäki ihmettelen miten toni on tommoseen menny ku ei heti ekana tulis tosta toni mieleen....... :-X mut arvosanaks voisin antaa ehkä joku 6 tai 7- ... on se kuitenki hyvä bailukpl!  ;D

drown

drown

aijaa täällä sensuroidaan kirosanat. Anteeksi.

Vilkku

No se on toi yks sana joka menee automaattisesti.
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Ja jos kirjoittaa homo, siis hom0, tämä muuttaa sen typeräksi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.