Beats and Styles - feat. Toni Wirtanen

Aloittaja Mare, syyskuu 21, 2003, 01:56:38

« edellinen - seuraava »

blind_eye

mä tykkään tosta biisistä jonkun verran. annan 8. ilman tonia biisi saisi kylläkin jotain 5...  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

tiiättekö, että mua on ruvennu huolestuttamaan tämän mun musiikin kuuntelu. ku en ennen tykkäilly tästä dynamitestakaan ni nykyää ku se tulee ni mä laitan automaattisesti stereoita isommalle. [naapurit ei tykkää,ne aina ohimennen vihjasee ettei sitä radiota tarvi huuattaa niin et ne kuulee omalla pihallaa mitä mä kuuntelen..*köh*] ja siis ennen mä sammutin radion ku sieltäö tuli jotai paskaa [just tyylii gimmelii] ni en mä enää jaksa.
onkohan tämä nyt vakavaa?!?!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Kyllä, ota yhteys lähinpään psykiatriin ja kerro sille huolesi! - vaihtoehtoisesti myös me jaksetaan kuunnella mutta psykologit on kivoja ;D - hei muuten, mikä ero on psykiatrilla ja psykologilla?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

Nyt en mene vannomaan, korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta muistaakseni ero on se, että psykiatri saa määrätä lääkkeitä, psykologi ei tee sitä itse.
[ -You should see my scars- ]

salza01

psykiatrille siis. ;D [kirjotinkohan mä ton ihan oikeen?]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

punainen

Vilkku olit aivan oikeassa,psykiatri saa määrätä lääkityksen.

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

LainaaVilkku olit aivan oikeassa,psykiatri saa määrätä lääkityksen.

Jep. Ja on niillä sitten varmasti koulutukselliset eronsa, mutta siis käytännössä tuo on kai ainoa. Kyllähän psykologin kauttakin lääkityksen saa mutta se ei vaan kirjota sitä itse.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Haa! Nyt minäkin opin taas jotain uutta.  :D

hande^

mä antaisin tolle dynamitelle jonku 8puolen... must se on hyvä biisi... just semmost fiilistelymusaa... en kyl sitä ois kuunnellu semmosel mielenkiinnol jos en tietäis et tontsa on siin laulamas ja soittamas... ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KristalliEnkeli

LainaaKaikki on kiinni lääkityksestä!  8)

aivan niin ;D...ja mullahan toi lääkitys ei ole koskaan kohdallaan :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Ei kai meistä kellään... Siis sanotaan vaan että se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys *hymyilee sekopäisesti*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

puska

ja minulle ei ole edes annettu lääkkeitä. hmmm... en kyllä ole käynyt lääkärissäkään pitkään aikaan  ;D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tappaja

Jouhu, tuo "hih" oli todella kieroutuneen kuuloista.. varsin pelottavaa hihitystä.. ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.