Qstock

Aloittaja puska, huhtikuu 23, 2004, 11:48:50

« edellinen - seuraava »

puska

Oliko ketään viime vuonna? Entä onko tänä vuonna menossa?

Viime kesänä oli Tehosekoittimella aivan helkutin hyvä keikka siellä. Ensin Maj Karman Kauniiden Kuvien keikalla löi salamat taivaalla. Kun Tehosekoitin astui lavalle, aurinko alkoi paistaa ja sateenkaari näkyi. Aivan mahtava fiilis!:) Ja tänä kesänä tulossa paikan päälle Pelle Miljoona & Rokcers ja Kari Peitsamo, pakko päästä paikalle.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

En ole ollu, enkä pääse tänä vuonnakaan.  :(
Aijotkos puska mennä nyt tänäkin vuonna?

blind_eye

En ole koskaan ollut, enkä luultavasti mene tänä vuonnakaan... Vaikka haluaisin kyllä, mut rahat ei riitä..
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

Pelle Miljoona ois siel!?!  :o Voi saatana, mun on pakko päästä tonne... mut ei mul riitä rahat, jos en saa kesäduunii...  :'(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Juu, kyllä menen tänä vuonna. Tulkaa ihmeessä jos saatte rahat kasaan. Apulannan kun vielä tonne sais niin olisi kyllä aivan unelma:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

luultavasti tulen ku oulussa asustelen. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

Pitäskö pitää paikalle lantapää-paidat ;)? Vaikka eihän Apulauta siellä olekaan, mutta joka tapauksessa.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

^^laita vaan. :D ihan vaa muistutukseksi et mikä rulettaa :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

No niin, pistäppäs sinäkin jos omistat. Tiedä vaikka törmättäisi ;)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

kyllä mä saan hommattua semmosen sinne :)

puska

No niin (nostaa peukkua).
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

taika^^

Mä haluisin sinne ihan hirveesti! Pitää vaa kattoo et kuinka paljon juna matkat maksaa, et lähetäänkö frendin kanssa kattomaan.. oliko se nyt lauantai ku oli kaikkii sentenced,charon ja moonsorrow nyt ainakin.. Harmi ku oisin halunnu nähä uniklubinkin, mut minkäs teet xD
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

mixu

jos rahat vaan riittää ja saan senttiä venytettyä,niin onhan se pakko lähtee ;D
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

puska

Minä olen menossa vain lauantaiksi, perjantaina en pääse.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

salzaaa

ólin eilen Qstockissa! <3 mahtavaa oli!! uniklubi <3 ;) oli tosi kivat fiilikset, harmi ku en ostanu 3 päivän lippua :( ens vuonna en tee samaa mokaa.. :) kaikki sinne ens vuonna. :) emmi myös!!! :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.