Rammstein Helsingissä 24.11.2004

Aloittaja Aapsu, marraskuu 19, 2004, 03:51:30

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Onko joku lähdössä tonne keikalle Hartwall Areenalle? Minä lähden. Luultavasti pää räjähtää vielä enemmän kuin viime kerralla kolme vuotta sitten. Ai saatana. Ei malttais millään odottaa... Huippu show tulossa.

Mitäs muuten ootte mieltä Rammsteinista?
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

emmi

Minen oo menossa keikalle. Enkä mä silleen siitä diggaile. Onhan niillä muutama ihan kuunneltava kappale. Mutta levyjä en ostais.
älä tunnusta jos sattuu

hendu

Kai tähän pitää suoraa sanoo et paska! Ihan hirvee se uus biisi, tais olla amerika biisin nimi! Siis mitä ihmettä :o!! Mut varmasti hyvä live bändi.
Temosen pomppubasso

Lerppa

Kuuntelin joskus nelisen vuotta sitten jonkin verran... Paljoakaan bändistä en tiedä, mutta sen verran pystyn sanomaan, etten pahemmin pidä.
Kyllä sitä hyvin kuuntelemaan pystyy, jos jossain soitetaan, mutta en kyllä levyä ostais.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Rammstein on hyvä! Saksankielistä musiikkia mä harvemmin voin vastustaa :D Niillä on muuten kans parhaimpia musiikkivideoita koskaan! kannustan kyllä kaikkia jotka pystyy menestyy omalla äidinkielellään maailmalla vaikka vaikeeta se voi usein olla.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

amniinba.

jea! kyllähän niiltä löytyy loistokipaleita. mutta jotkut on sitten täyttä paskaa. ostaisin levyn, luultavasti mutterin, jos mulla ois rahaa ja ei ois muita "tärkeämpiä" levyjä ostettavana. ois varmaan aikamoinen tykki livenä.  ;)

en ole siis lähössä.

puska

Keikalle ois mahtava päästä. Aivan mahtava poppoo, heillä on ainakin oma juttunsa.
Harmittaa kun ei ole tullut saksaa luettua. Meidän koululla on suoraan sanottuna niin natsi saksan opettaja, että ei oikein sen opiskeli innosta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Tykkään kyllä niistä hittibiiseistä mitä radiosta olen kuullu, muuten en kuuntele. Saksa on vaikea kieli mutta yllätyksekseni olen yleensä tajunnu mitä ne biiseissään sanoo. En keikalle, ei levyjä.
Time goes on, I wont.

Wirtabiuha

Ich liebe Rammstein. Eikun ihan mahtava, mulla on kaks niitten levyä(Sehn Sucht und Mutter), olin ihan kympillä menossa mutta mun lippujen hankkija yksilöni ryssi tän tapauksen. Eli en pääse, eikä syletä ehei. Mä muutenkin diggaan saksasta, ehdottomasti mun lempi kieli koulussa, niillä on hauskoja oivalluksia niiden biiseissä. Reise Reise on kuulemma viel parempi kun Mutter.. Ei oo ollut varaa hankkia sitä levyä, mutta...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Aapsu

No löytyyhän täältä sentään kannatusta Itä-Berliinin pojille! Wirtabiuha: Ei mikään ihme että et saanu lippua, ne myytiin 20 minuutissa loppuun. Sain viimesen Tampereen Sokokselta.

jouhu

En tykkää olla noin isoissa tilaisuuksissa... ::)
Ja bändistä en tykännyt yhtään, kun ekoja kertoja kuulin. Mutta, kun veli soitti rammsteinia (vielä kotona asuesaan) huoneessaan niin kovaa ettei sitä voinut olla kuulematta, niin pikkuhiljaa siihen tottui ja jopa tykkäämään.

Aapsu

jouhu

puska

No niin Aapsu. Keikka-arvio tiskiin ja välittömästä kun olet sieltä päässyt!!!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

No aapsu missä viipyy keikka-arvostelu :)?? Kerro minkälainen oli!! Yksityiskohtaisesti ;)!
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.