Entäs sitten OASIS!??!

Aloittaja vastaus_kaikkeen, marraskuu 13, 2003, 01:23:41

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Miten siinä muuten kävi ? Huvitti vaan eilen kun aamubussissa luin noi kaks ilmaisjakelulehteä, ensimmäisessä sanottiin, että sai potkut ja toisessa, että lähti itse.
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Niinpä :D

Ilmeisesti osasyynä oli se rasitusvamma ja toinen syy saattaa olla tämä:

Article from the Toronto Star today.

Bad beats: Oasis drummer fired

LONDON--(AP)

"Alan White has been asked to leave Oasis by the other members of the band," reads a short, official statement on the Oasis website.

White's departure came following a number of recent disputes with lead guitarist and songwriter, Noel Gallagher.

In 2002, while Oasis were touring in Japan, a scuffle ensued between Noel and Alan backstage, when Noel made comments about Alan's lacklustre drumming performances to Japanese reporters.

Last month, the Gallagher brothers learned that Alan was responsible for the leaking of their 2002 album, "Heathen Chemistry" onto the internet, 3 months before release. Alan, who had several copies of the finished disc, allowed one copy to be put in the hands of an NME.com reporter.

The final decision to fire White came when Alan failed to show up for Oasis' rehearsal sessions last week.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hande^

haluisko joku kielinero suomentaa ton, ku mä en tuota enkkuu nii hyvin osaa...?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Vilkku

Tämä on sitten harvinaisen vapaa suomennos, kunhan asia nyt jotenkin tulee käännettyä :P En jaksa edes kokonaan kääntää, mutta lyhennettynä :

"Oasiksen muut jäsenet ovat pyytäneet Alan Whitea jättämään bändin. Whiten lähtöä edelsivät viimeaikaiset kiistat Noel Gallagherin kanssa. 2002 Noel ja Alan tappelivat keikan jälkeen takahuoneessa. Viime kuussa Gallagherin veljeksille selvisi, että Alan oli vastuussa siitä, että edellinen albumi Heathen Chemistry vuoti internettiin 3 kuukautta ennen julkaisuaan. Viimeinen päätös erottaa White tehtiin, kun Alan ei tullut Oasiksen treeneihin viime viikolla."

Suunnilleenkin noin :)
[ -You should see my scars- ]

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

rautalintu

Aivan. Ja en todellakaan tiedä pitääkö paikkaansa, vai onko pelkkiä huhuja.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

PahaPahaAsia

no eihän niitä koskaan tiedä kun ne itse,niin monta juttua lehdissä aina on...

vik

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Aapsu

Oasiksen "(What's the Story) Morning Glory" oli ensimmäinen levy, jonka itse ostin. Ikää oli 10 tai 11. Levy on edelleen täytty timanttia eli silkkaa sementtiä. Muut levyt eivät ole koskaan innostaneet ihan niin paljon, vaikka omistankin kaikki pitkäsoitot ja paljon sinkkuja. Mielestäni "Heathen Chemistry" on kuitenkin selkeä muutos parempaan surkean "Standing on the Shoulder of Giantsin" jälkeen.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

mä oon pikku hiljaa alkanu tykätä tosta oasiksesta. ihan kivaa kevennystä kun en oikein kuuntele mitään muuta kuin apulantaa. live forever on liian ihana kappale!  :-*
allekirjoittanut

Vinkki

Ehdotan teille Oasiksen "Rockn Roll star" ja "Ciggarets and Alcohol"-biisien vertaamista Apulannan "Todella jossain"-kipaleeseen. Apis ottanut aikanaan vaikutteita...

[tuuli]

on nois jotain samaa.  mut ainaki rocknrollstar ja todellajossain on molemmat loistavia!
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.