Entäs sitten OASIS!??!

Aloittaja vastaus_kaikkeen, marraskuu 13, 2003, 01:23:41

« edellinen - seuraava »

vastaus_kaikkeen

Mitäs tykkäätte ihmiset Oasiksen musiikista? Mun on nyt ja tässä ihan pakko sanoo että maailmassa on tasan yksi bändi joka jyrää Apulannan edelle, ja se on Oasis!! Vaikkakin tämä uudempi tuotanto Oasikselta onkin ollut aivan täyttä roskaa!! Parhaat levyt Liam&Noel ovat tehneet silloin kun ne vielä veti aineita, ja muuta shittiä.. nyt ko poijjaat on "viisastuneet" ja alkaneet väsäämään levyjä ns. "selvinpäin" niiin se taika mikä oli esim. levyillä Definietly Maybe ja What's the story (morning glory) on kadonnyt.. jos vertaa esim tähän uusimpaan tekeleeseen joka oli muistaakseni nimeltään Heathen Chemistry.. niin se jokin uupuu sieltä... mutta ottakaa kantaa jos joku jotain ymmärsi paatoksestani, se saattoi olla hieman sekava.. *on töissä ja valvonu koko viimeyön*

-Live forever!!-

rautalintu

Minä olet täsmälleen samaa mieltä kanssasi! Oi ihanaa. Oasishan on yksinkertaisesti paras bändi mitä löytyy. Ensimmäinen bändi josta innostuin, olin sillon 10v ja serkkuni luona kuulin ensimmäistä kertaa Definitely maybe levyä ja se oli jotain niin hienoa! Seuraavana vuonna ostin sitten Morning gloryn. Ja sen jälkeen kaikki muut.
Ja paras levy on mielestäni tuo Morning glory. Myös Definitely maybestä tykkään. Ja Masterplan, ne b-puolet. :D Tuo uusin on niin kauhean laimee niihin aikoihin verrattuna.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Kyllähän se menee.... :D Ihan jeeeeeeeeeeeees.

Lerppa

Pidän vain ja vain ainoastaan (kai ;D ) kahdesta pop bändistä ja Oasis on niistä toinen, aivan loistavaa musiikkia!
   Itseasiassa innoittajani oli Sipe ;) hän mainosti Oasista joskus vuonna 1 ja 2 ennen nakkisotaa, ja minä sitten menin nettiin Oasista kuulemaan ja pidin! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

No Lerppa "pakkonaitti" mutkin oasiksen musiikin kanssa ja kyllä on loistavaa!!!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

heeei... en mä koskaan pakota ketään kuuntelemaan mitään vasten tahtoaan ;D *viaton virne naamallaan* ;)

jouhu

Mä tunnen muuten yhen kaverin, joka on ossaa hyvin aivopestä musiikin suhtee. Itse esim. en tykänny sellasesta öyr möyr musiikista, mutta hänpä laittoi mut kuuntelemaan moonsorowia, niin siitähän mä rupesin kannssa tykkäämään...

Kun tuli tää aivopesu pheeksi...

Wirtabiuha

Niin niin Lerppaseni... Samoin kuin weezer... Kiitokset, ei siinä mitään mutta kuitenkin...

Mäkin tuota audioslavea olen alkanut kuuntelemaan kun... yks, köf, eläin... kuuntelee sitä... Se on kyllä oikeesti hyvää!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Jaa, pitäiskö ihan huvikseen ettii jostain niittenkin levyi...? Mä olen, niin helppo aivopestävä, että näköjään pelkän bändin nimi laittaa mut "diggailee" siitä, vaikka en ookkaan kuuullu koko bändistä mitään...

Wirtabiuha

Aloita hakemalla vaikkapa pari biisiä netistä...  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Vai niin sitä kehoitellaan toisia laittomuuksiin! ;D

jouhu

Uuuu...  ::)
Niin! Laittomuuksiin. *katsoo hullun kiilto silmissä*

vastaus_kaikkeen

Grrr....!!! Oasis on pyhä asia.. titä ei saa hakea laittomasti netistä... (ja ihanku en ite olis ;D).. ei vaan... loistavaa tietää että on olemassa tyttöjäkin jotka Oasiksesta tykkäävät... luulin että teitä ei ole ;)

Lerppa

jouhu

Niin...kyllähän meitä...
No, en mä käy laittomien tielle.... ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.