apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

salza*

niinpä!! tuukkahan se nuista videoista älyää enempi ku sipe ja toni yhteensä ni senhän sinne pitäs mennä arvostelemaan niitä!!

*tuuli

totta. tulis varmasti hienoo palautetta ainakin videoista. tuukka kun on sellainen *kröhöm* alan ammattilainen.  ::)

emmi*

miksköhän Tuukkaa ei muuten oo kutsuttu sinne levyraatiin??
:(

Lerppa

Mä itseasiassa lähetin Levyraatiin pyynnön että kutsuisivat Tugen sinne, jos teisitäkin muutama pyytelis sitä sinne, niin saataisi onnistuakin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

virtahepo

Joo! Lähetetään kaikki sinne kymmenen pyyntöä et Tuukka ruutuun ni eiköhän se sinne ilmesty.. Ja jos ei ni sit lähetetään miljoona pyyntöjä et virtahepo ruutuun. Sit niitten on pakko laittaa mut sinne ja sit niitten katsojaluvut lopsahtaa.. Kosto on suloinen..

Lerppa

jouhu

Loistavaa, todellakin!

:D
Tuukka pitäis todellakin saada sinne levyraatiin! Asiantuntuja paikalle! Mustakin tää Tuukan julkisuudesta pois oleminen on ikävä ja samalla nerokas. Kun jos ei oo mitään asiaa mihinkään, niin mitäs sitä töröttämään jonnekkin keskusteluun... ihan hiljasena (?) Sitten toisaalta, kun Tuukkaa ei oikein näy missään, niin sitä on iksu. Siis, ikävä...::)
Ymmärrän Tuukka hyvin, kun ei puhu paljoo. :) Sillä itse olen hiljaisuutta rakastava ihminen, niin on kiva, jos ei oo koko ajan joku puhumassa...  Mulla nimittäin on yks kaveri joka oikeestaan kammoklsuu hiljaisuutta. Olemme oikeastaa toistemme pelikuvat.... Toinen on hiljanen ja toinen jonka on keksittävä heti jotain sanottavaa, kun tulee sekunninkin hiljaisuus.Mutta Tuukka puhuu asiaa, jos sanoo jotain. Itse nimittäin, jos sanon jotain, niin se on jostain ihan pensaasta tempastua, eli ei mitenkään järkevää sanottavaa...oikeestaan.

Wirtabiuha

Nii-in! Tuukka on nero! ;D :D

Mäkin lähetin sinne tuukka levyraatiin postin... hehee!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Heh, tästähän tuli kunnon "vastarintaliike" ;D

*tuuli

jos kaikki lähetetään se pyyntö niin kyllä varmasti ottavat tuukan sinne.  ;D sitten vain innolla odottamaan!  :-* mäkin menen laittamaan sen pyynnön!  :P

emmi*

mä en ees tienny et sinne voi lähettää jtn tollasii pyyntöi...
voisko joku ystävällinen ihminen kertoo et miten sinne voi lähettää sen pyynnön??

jouhu

Mäkin voisin laittaa sellasen pyynnönö sinne! Minne semmosen vois tunkee?

virtahepo

No siis menee vaik mtv3:n sivuille ja valitsee sieltä levyraati-osion. Ja sit sinne voi laittaa palautetta..

*tuuli

juuri niin minäkin tein. palautteena vain.  :-*

jouhu

Joo, heti sinne! Mä taidan ihan piruuttani laittaa monta pyyntöö sinne, että varmasti Tuukka menee sinne. Eihän se oo mitään, jos jokanen apislainen ei oo käyny levyraadissa kommentoimassa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.