Gimmelit vituttaa!

Aloittaja Pirun_morsian, marraskuu 12, 2002, 10:51:23

« edellinen - seuraava »

-taru

gimmel on just sillee väkisin telkassa tehty yhtye >:(..sylettää kamalasti.. se on jotain peltipurkki musaa :).. ei sitä enää vuoden päästä muisteta.. mut sit tietty parin vuoden päästä väännetään uus samankaltainen yhtye :'(

vik

Lainaa
Niin, mun pitikin Wicked kysyä, että oliko keikalla kivaa. Mikäs siellä muuten suunnilleen oli ikäjakauma ? Tai sukupuolijakauma ? Yhtään keski-ikäistä miestä ? :P Ihan mielenkiinnosta kysyn.

no sanotaanko, että 95% yleisöstä oli alle 13-vuotiaita tyttöjä jotka osasivat sanat ulkoa. 2% oli poikia (pieniä), 2% muksujen vanhempia ja sitten minä. :)

ei se ollut yhtään niin huono kuin olin kuvitellut.
nimmarijonossa oli tuskallisinta, koska järjestysmiehillä on tapana olla v'ttumaisia eikä siellä ollut minua sopivampaa kohdetta. siskon kanssa seisoin varsin nätisti siinä tungoksessa, koska en tosiaankaan viitsi itseäni puolta pienempiä edes tönäistä, vaikka aika hemmetin moni vanhempi niin tekikin.
meinasi sisko melkein pyörtyä sinne.

ja keikan aikana tietysti juuri mun vieressä oli joku yliaktiivinen kakara joka ei jaksanutkaan keskittyä vaan alkoi vinkua ja kiipeillä tuolillaan.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Tuolilla ? Istuttiinko siellä ?

Tulee ihan mieleen, kun porukat oli kattomassa J. Karjalaista, ja mulle päivittelivät jälkikäteen, että siellä kaksi tyttöä oli tanssineet lavan edessä, ja ne sitten heitettiin ulos kun häiritsivät. ;D Se vaan kuulosti jotenkin niin hassulta, vaikka onhan se tietty tommosessa eri asia. Ja ne tytöt oli olleet humalassa sun muuta, joten varmaan sitten häiritsivätkin.
[ -You should see my scars- ]

wicked.

ISTUTTIIIN. aika epäluonnollista.

ja ALKULÄMMITTELYNÄ TANSSITTIIN Macarenaa ja Las Ketchupia.
(plus MC Kana oli aika hirvittävä.)

-luay-

*nauraa*

Mutta pidetäänpä kuitenkin mielessä, että tällä hetkellä Gimmel taitaapi olla suunnattu lähinnä nuille varhaisteineille, jotka eivät oikeasta musiikista ja musiikin TEKIJÖISTÄ.

Istukoon keikoilla ja heilutelkoon -Gimmel on Pest- -lappujaan kädet rullalla.
Minä en jaksa enään tähän Gimmel paskaan kommentoida.

*huokaus*
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

*tuuli

just, gimmel sucks! (mut älkää pilkatko heitä henkilökohtaisetsi; jenni on ollu meijän koulussa.... :D)

piupau_muovia

olet tuuli kuopiosta?aah..kohtalotovereita....tosin asun ranta-toivalassa...26km keskustaan.perhanan korpi..

jouhu

Gimmel on tosiaankin, NIIN SYVÄLTÄ! Ei niin syvältä kukaan voi olla. Tekastu bändi on ehkä pahin staraks tulemis keino. Ja nyt on tulossa se idolskin. VOI, EI! Mutta, kun on pari kertaa tullut erehdyksessä katsottua, niin Tonihan se siellä oli kommentoimassa...juttuja. Siinä oli ykskin kysymys, että mitä mieltä on tämän tapasesta ohjelmasta, kuin idols. Toni sano jotain, että ei semosessa oo mitään järkee. Tehä tekastetusi julkkis...

Jos joku muukin on erehdyksessä katsonu tämän jakson, niin kertokoo tarkemmin jos osaa.

*tunnustaa häpeälisesti katsoneensa* :-[

*tuuli

mä kieltämättä haluisin katsoa... oon vielä niin teiniX... :D mutta jostain kumman syystä ei koskaan tuu katottua... katsoinkohan sitä popstarssia ku ehkä yhteensä 5 jaksoo....... toni taisi olla vain yhdessä jaksossa???????? <- tuo oli kysymys....

piupau_muovia-> olen tuuli, ja olen kuopiosta mutta en silti tajua tuota "kohtalotovereita" nimitystä......

rautalintu

Mutta eihän Idolsia ole tullut kuin yksi jakso. Plus se extra Subilta. Eikä Toni kommentoinut noin. Eikä siinä kysytty että mitä mieltä tollasesta ohjelmasta. Häh?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

rautalintu:
mä... en... tiedä... luen vain mitä muut kirjottaa.  ;)

rautalintu

Niin, ihmettelin vaan tuota jouhun kommenttia.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KatjaRock

minun mielestä ne tonin kommentit oli vähän typeriä.
Time goes on, I wont.

jouhu

Ai, no en mä tiedä sitten. Mä taidan puhua läpiä päähäni. Mitäs se sitten sano ja mitä kysyttiin? Rautalintu älä tuomitse miun huonoa muistiani.... :'( Mistäköhän mulle on tullu toi sitten mieleeni?

rautalintu

En mä jouhu sua tuomitse, mutta mä en ainakaan huomannut että olis tommosta kysytty. Ehkä mulla meni jotain ohi...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.