ripsipiirakka..

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 14, 2003, 02:22:21

« edellinen - seuraava »

tea

yhellä kaverilla on niide levy... mikäs siinä?! osaahan ne soittaa iha joo. ...!!! jotkut ne sanat menee kyllä vähä yli. ei jaksais kauheen montaa kertaa kyllä kuunnella.

henna03

just aivan, tää pitää osata ottaa huumorilla :D mä kyl tykkään :) niillä on semmosia kivoja ja rennon olosia biisejä.

waltsu

Joo olivat viime vuonna ainaki Seinäjoella lämppärinä...Kyllä siinä meinas nukahtaa, täytyypä vaan sanoa ettei tollasia  puuttessa eläviä finninaamoja  jaksa katella eikä kuunnella...

Itseasiassa mä oon kyllä vika ihminen sanoo noin, nimittäin mulla on kavereiden kaa bändi joka laulaa ehkä samoista asioista, mut tyttöjen näkökulmasta. Paitsi sillä erotuksella et meil on kovaa itseironiaa ja niin sekoo huumorii et ei varmana kolahda kovin monelle ;)

Apulanta vaikutteita Ripsipiirakasta en kyllä löydä! Jo nimi kertoo kaiken siitä yhtyeestä...

Timo

Mä diggaan kuulin jonkun ihan uuden ripsari biisin radiosta.. siin oli joku nainen vetää kertsii.. oli aivan mahtava kipale!! Apulanta rulettaa ALSO!!!!

Silti_Onnellinen

ootteko kuullu rafaelin enkelin ripsipiirakoiden versiona?
onks siinä sanoja muutettu?
se on kuulemma hyvä...  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

emmi

ei pysty sietään. täysin teinix bändi. siit saa sellasen kuvan et niil jätkil ei pyöri päässä mikään muu muutakun se yks asia.

mä oon kuullu sen ripsipiirakan version rafaelin enkelistä ja täytyy kyl myöntää et se iskee mutta muuten en voi sietää ollenkaan.
niin ja silti_onnellinen, ei siinä oo muutettu sanoja :)
älä tunnusta jos sattuu

Silti_Onnellinen

wow. no sit se tosiaan voi olla hyvä.
mä oon joskus pienenä ollu rakastunu rafaelin enkeliin ja tuijottanu lumoutuneena musavideoo jossa joku äijä leijuu ilmassa soittaen kitaraa.
kiitos emmi..  :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

No, mä en oo kuullu paljoo heidän matskuu, mutta kyllä se kai menee jos joskus radiosta tulee....

*tuuli

ripsipiirakka... no kyllä se varmaan semmosena bilistely musana menee. Mutta en kyllä ostaisi levyä.  :) Silti, se on huumorimusaa ja mä ainakin otan sen huumorimusana.  ;) Oli se sitten hyvää tai huonoa.  :)

ja iso plussa jos he kerran pitävät apulannasta. en tiedä luinko jostain näin?

emmi

silti_onnellinen: eipä kestä :)
älä tunnusta jos sattuu

Ronjaronjanen

Toni joskus sano että aika epäkohteliaita ne ripsipiirakan pojat kun ei edes tulleet päivää sanomaan kun olivat apiksen lämppäreinä. En nyt muista ihan kunnolla.

Kyllä mä ymmärrän jos joku tykkää ripsipiirakasta, mutta itse mä haluan saada musiikista jotain itsellenikin ja ripsipiirakasta mä en saa kyllä niin mitään irti.

*tuuli

Ronsku-> en mäkään.  ;D

suomalaista pissakakka huumoria.  ;)

Ronjaronjanen

Mä kyllä useinkin nauran pissakakka-jutuille  :D
mutta ei mua tollanen likainen teinipoikien huumori oikein naurata..yleensä ;D

virtahepo

Toivottavasti pojat edes nauttii siitä mitä tekee. Koska niitten musa on kamalaa, eikä ne varmaan kauaa ees kehtaa tollast ihan yli lipan vedettyy läppää heittää. Mut pisteet sille joka jaksaa kuunnella kyseistä orkesteria..

*tuuli

niin no... mua ei kyllä kauheesti myöskään naurata just toi pissakakka huumori mitä ripsipiirakasta löytyy.  :) eiköhän se lähinnä hymyilytä niitä semmosia 10-12 vuotiaita poikia jotka ihan onessaan kuuntelee just jotain tollasta pervoilua. -> kun eivät paremmasta tiedä.  ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.