ripsipiirakka..

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 14, 2003, 02:22:21

« edellinen - seuraava »

nancy_spungen

no... minusta ripsipiirakka on ihan hyvä... mitä nyt ne sanoitukset ::) mut kyl neki on joskus iha hyviä!
oon tavannu ne tyypit ja jutellu niitte kans, ja hannu etenkin on tosi kiva tyyppi. ja olli :D
ensimmäiset asiat ensiksi!!

hendu

No muhun ei oo koskaan iskeny toi ripsarit, mut silti kävin niitten kotisivuilla ihan utelemas bändist tietoo, niin iski silmään et melkein jokainen jäsen oli laittanu lempi bändikseen apulannan!
Temosen pomppubasso

blind_eye

Jep, niin on juu. Ne oli sillon joskus Apiksen lämppärinä pakkahuoneella ja sitten Apiksen keikalla fiilistelemäs yleisös.  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Ooh, tästähän jätkät saavat plussaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Niin. onhan Ripsarilla soundi ihan hyvä, mutta lyriikat kusee. mä haen biisien sanoista jotain syvällisempää, ku Ripsarilta löytää. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

taika^^

No jaa, ei mikää mun tyylinen pändi. Soittaa just semmost musiikki "hiugango oon hei cool!!!111 eix nii...???1!!"

Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

^pirun morsian^

kyl ripsipiirakka on iha hyvä!! :)

dai_19xx

Ihan hyvähän tuo on. Kyllä mä ainakin pystyn kuuntelemaan tuota musiikkia.
You are fuckin emo!

[tuuli]

LainaaNiin. onhan Ripsarilla soundi ihan hyvä, mutta lyriikat kusee. mä haen biisien sanoista jotain syvällisempää, ku Ripsarilta löytää. ;)

joo vähän sama juttu.  :P
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Niiltähän uusi levykin tuli tossa. Mä en muuten tajua miten mä onnistun, ongin taas semmosen äijän itelleni joka kuuntelee kyseistä bändiä, olen siis tutustunut uuteen levyyn varsin tarkkaan. Siinä on pari ihan asenteikasta ja rähinä pitosta biisiä, joista diggaan ihan paljon. Mutta tää ..'päivinä joina mikään ei tunnu miltään, petät sun ystäviä, kusetat niitä. Päivinä jollon mikään ei riitä..' ei oo mitenkään antavin biisi mikä tosta löytyy, vaikka sitä eniten soitetaankin. Kunnon Levottomat teema tossa muuten...

Jollain jotain sanottavaa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

dai_19xx

Onhan tuolla teiniX bändilla hyviä kappaleita mutta se ei koskaan tule pärjäämään Apulannalle.
You are fuckin emo!

iinuu

Lainaaeiku mun kaveri osti sen levy nja kehtas väittää et se o samallaista ku apiksen vanhat biisit.. no ei ehkä.. onko apis tehny jotai sanni-tyylisiä kappaleita joskus?? no eij!
no ei kyllä ole mitään apiksen tyylistä!! mutta kyllähän joskus pakosta tai muuten vaan ripsipiirakkaa kuulee.. rafaelin enkeli on hyvä, mutta sekin johtuu siitä ettei se ole niiten oma biisi. ;P
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.