ripsipiirakka..

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 14, 2003, 02:22:21

« edellinen - seuraava »

jouhu

Ehkä, voi olla.  ::) Mutta en mä, vielä, ole kyllästyny siihen, kun en oo kauheen tiheesti kuullukkaan sitä.

puska

Se oli muuten mukana viimeksi ilmestyneellä Soundin levyllä. Jolla oli mukana muuten myös Ismo Alangon aivan mahtava biisi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ai, jaa! Mä en tiennykkään, kun ei tullukkaan hankittuu sitä lehtee missä se levy oli.

salza01

joo..itsekkin tykkään tosta rafaelin enkelistä ripsarin esittämän. muista kipaleista en tykkää.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

PahaPahaAsia

mutta siitä uudesta meille vai teille kipaleesta en oikein tykkää...

jouhu

En mäkään se on jotenkin...hikinen.

puska

Mistäs muuten tykkäätte siitä Protonin uudesta coverista? Satulinnako sen biisin nimi nyt sitten oli... ???
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

PahaPahaAsia

oli se satulinna...no en tiedä,olihan se vähän outo,mut muistuttaa liikaa alkuperäistä

blind_eye

nii, on se ihan jees, vaikka en sillanpäästä pidäkään :)
(jos se edes on sen laulu..)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

PahaPahaAsia

Lainaanii, on se ihan jees, vaikka en sillanpäästä pidäkään :)
(jos se edes on sen laulu..)

on se sen laulu ja on se kyllä siis protonin esittämänä parempi mutta liikaa alkuperäistä

puska

Sillä Protonin laulajalla on muuten tosi söpö ääni  ::). Ehkä jopa liian söpö...
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

LainaaSillä Protonin laulajalla on muuten tosi söpö ääni  ::). Ehkä jopa liian söpö...

Minä en sitte tykkää ollenkaan, en tykkää biisin alkuperäisversiosta enkä tuosta. En jaksa kuunnella sitä ääntä.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Kaukakohan tämä tyyppi on, josta puhutte?  :-/

Anzku

pervoo musaa ja hauskaa kuunneltavaa ei suositella tosikoille....itte tykkään ku oon vähä tällai "hällä välii" tyyppi, tykkään tost oi tatjana kappaleest et sille ei nyt vaa voi mitää ku se on niin hyvä :D
En aina voi sua ymmärtää
Oisit ees voinut yrittää
Vaikka joskus tuntuu
Että kaikki on turhaa
Sä koitit mulle selittää
Ei oo järkee jatkaa elämää
Mä tahdoin olla sulle
Syy jatkaa huomiseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.