Hmm... poikabändit

Aloittaja [tuuli], syyskuu 17, 2004, 09:49:11

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

se on muute totta että jos nainen laulaa, niin se kuulostaa enemmän popilta, kuin että mies laulaa. mutta on siinä jotain perää. ku ei naiset osaa irrotella samalla tavalla kuin miehet. tai siis, ( jotku ) naiset yrittää aina tehä kaiken täydellisesti, mutta ( jotku ) miehet vaan karjuu... ;)

mutta eihän esimerkiks kukaan ( luulisin näin ? ) sano nightwishiä tyttöbändiks.  ;D no, mutta ehkäpä sanois jos siinä soittais tytöt niitten raavaitten ukkojen tilalla.

törkeetä!
allekirjoittanut

punainen

Ehkä tytöt vaan tykkää popista enemmän tai haluu ainakin esittää sitä :P En kyllä minä. Tylsää että vaikka heviä soittava bändi joka sattuisi koostumaan vain naispuolisista jäsenistä joutuu saletisti tekemään paljon enemmän duunia tullakseen vakavasti otetuksi ettei heitä leimata heti vain "tyttöbändiksi"
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

sano muuta... ihan hölömöö! mut kyllä mä ainaki leimaan heti tyttöbändiks jos ne sanat on just tyyliä ''vittu sä jätit mut'' ;)
allekirjoittanut

KatjaRock

Mikä helskatti siinä on niin pahaa jos jotaki pändiä sanotaan tyttö- tai poikapändiksi? Meikkis ei kässää. :P
Time goes on, I wont.

adalmiina

poikabändit on kamalia,ne on just niitä,missä muutama jätkä laulaa,tanssii ja yrittää näyttää hyvältä ja niille on yleensä tehty kappaleetki valmiiks..
apulanta ei tosiaan oo mikään poikabändi vaan kunnon rokkibändi,jossa soittaa MIEHIÄ :)

punainen

LainaaMikä helskatti siinä on niin pahaa jos jotaki pändiä sanotaan tyttö- tai poikapändiksi? Meikkis ei kässää. :P

No harvalle varmaan tulee ekana mieleen sanoista tyttö- tai poikabändi mitään musiikillesti kovin kunnainhimoista ja vakavasti otettavaa :P

KatjaRock

Niin, no mielipidejuttuja. Minä tunnetusti kuuntelen myös popimpaa juttua. Ja esim Tiktak on minusta pirun hyvä rokkipändi vaikkei ne karvasia miehiä olekkaan. :)
Time goes on, I wont.

puska

Minäkin samalla tavalla olen nyt Indicaan ihastunut:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

[tuuli]

minä joskus 10 vee tykkäsin tiktakista ( kun en oikein muusta tiennyt  ;D ) mutta se jäi sinne menneisyyteen. mutta kyllä mä jostain  poikabändeistä ( omasta mielestäni poikabändejä )tykkään, niinku vaikka protonista ja discosta. jos ne nyt on poikabändejä...
allekirjoittanut

amniinba..

mulle ei kyllä tiktak iske, ei sitten ollenkaan...ärsyttää vaan  :P festareilla ei ollu kiva kun ne esiinty ja parikymppiset ukot hyppi päälle onessaan..(niino eihän tuo oo mitenkään erikoista festareilla mutta....) mutta huoh,  se oli kyllä yhtä tuskaa!

niin tuosta poikabädi jutusta.. minusta esim. negative taikka se uniklubi ei oo poikabändejä. vaan juuri nämä "bäkkärit" ja muut poppia "laulavat" tyypit ovat. en oo jotenkin ees ajatellu, että rokkia laulavat ja soittavat miehet olis poikabändejä! niin ja se soittaminen onkin jo ihan eri asia, koska musta nämä saakelin poikabändiläiset ei soita edes! siis jos on kyse poikabändistä- miks ees vastasin tähän aiheeseen. en tiedä. ahistava.
 kylläpäs on "kiva" tehdä sitaatteja.. voi helv.. joo.  ::)

KatjaRock

Eli jos pändi soittaa ite niin ne ei ole tyttö/poikapändi vaan OIKEA pändi? Entäpäs se, että pittääkö niitten ite tehä piisitki?
Time goes on, I wont.

punkku

No mä tiedän sen että jotkut on parempii tekee biisejä toiset sanottamaan ja toiset esittämään jne. Mutta kyllä se nyt uskottavuutta pahasti syö jos bändi haluaa olla niin rok (kuten vaikka tiktak) muttei kuitenkaan tee iste sitä olennaisinta eli omaa musiikkia!

KatjaRock

No Tiktakissa on jäseniä 6. Ei kaikki tee piisejä mutta osa on esim sanottanu ja ollu säveltämässä. Onko Tuukka sitte epäuskottava ko se ei tee Apulannan biisejä? Samoin Sipe, vaikka omaa tuotantoa on julkassu. Onko se Apulannassa epäuskottava?
Time goes on, I wont.

punainen

Niin mutta biisien tekijä on kuitenkin bändin jäsen ja Apulantaa ei ole käsittääkseni koonnut mikään levy-yhtiö toisiaan tuntemattomista tyypeistä vaan heebot on tuntenu toisensa entuudestaan ja olleet ilmeisesti myös ystäviä keskenään ja perustaneet bändin. En mä tarkottanu sitä että koko bändin pitäisi tehdä kaikki biisit yhdessä jos kerta bändistä löytyy tyyppi joka harvinaisen lahjakas säveltämään tai sanoittamaan ja myös halukas tekemään biisejä bändille, joiden sanoman myös muut bändin jäsenet pystyvät allekirjoittamaan.
Muistan ainakin kun jossain Gimmelin Jenniltä kysyttiin mistä jonkun Gimmelin biisin sanat kertoo niin hän vastasi ettei hänellä ollut mitään aaviistustakaan mitä Risto Askainen mahtoi tarkoittaa niillä lyriikoilla... :P

Poika- tai tyttöbändi on mielestäni sellanen levy-yhtiön kasaama tuote joka koostuu hyvännäköisistä tyypeistä jotka tanssivat ja laulavat ja hyvin harvoin tekevät itse biisejään.Yleensä hajoavat heti kun suosio laskee.Uniklubi ja Negative eivät tämän luokitteluni mukaan ole tällaisia bändejä.Tiktak sen sijaan kyllä, vaikka itse soittavatkin instrumentit kädessä, tyttöbändi mikä tyttöbändi.En oomuuten vielä huomannu että Tiktak olisi olisi tehnyt bändille yhtäkään biisiä ???

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.