Tehosekoitin

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 03:02:50

« edellinen - seuraava »

vik

Otto oli ihan todella nätti siinä skabassa jossa kaikenlaiset miesjulkimot pukeutui tytöiksi.  :-*

Se on jännä että vähänkin naiselliset miehet yleensä tuntuu kaikista maskuliinisimmilta. Kattelee jotain vanhoja kuvia vaikka Brian Molkostakin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Missä Otto oli pukeutunut naiseks? Mä kyllä muistan, että oli se jossain, mutta...ei nyt muistu missä.. ::)

vik

En muista nimeä, mutta kyseessä oli joku tapahtuma/skaba jossa erilaiset julkkismiehet tytöiksi pukeutuivat, ainakin Wallu oli mukana enkä muista ketä muita.

MoonTV:lla oli juttua.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

KristalliEnkeli

hmmm...mullakin on mielikuva tuosta jutusta *miettii*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Jossain lehdessäkin siitä kuvia oli. Seiskassa?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

suosikissa on ainakin joskus ollut kuva...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin! Tais olla jossain suosikissa joskus. joitain kuvia!!   :D

KristalliEnkeli

mul taas on semmonen tunne, että niit kuvii ois ollut myös seiskassa, kuten Rautalintu sanoi....voi olla, et seiskassakin on ollut jotain juttua, mutta Suosikissa oli "pääjuttu"..en tiiä, en muista...tarkalleen...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Voi olla, että oli juttuu seiskassakin, mutta en tiiä, kun en kattonu... :(

puska

otto on kyllä ihana mies:).
tehosekoittimen pojat ovat olleet joskus 90-luvun alkupuolella, kun mun serkku oli niiden fani, niin he pyysivät siltä miun serkulta sitten yöpaikkaa ja saivat sen. ois kyllä kunnia saada itsekin joskus sellaisia vieraita:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niinpä.
Yks mun kaverin kaveri... ;D Oli nähny ne tehis tyypit jossain abc kaupassa ja tää mun kaverin kaveri hyökkäs tietenkin niiten kimmppuun. ;D

puska

''melkein sukua julkkikselle'' ;)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

puska

katsoitteko popfinlandian? otolla oli upeat vaatteet siinä. aivan ihana. ja aluksi ne sen hiukset vaikuttivat kamalilta kun se leikkasi ne, mutta oikeastaan se on nyt paljon miehekkäämmän näköinen.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.