Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

vik

tiedän kyllä että se kuulostaa monen korvaan typerältä kun selitän Apulannan tärkeydestä, tai kun itken koska meinasin päästä juttelemaan Tonin kanssa, mutta se ei onnistunutkaan. mutta niin se vain on.

ihan sama kuinka teiniltä kuulostan.

tämä on sadas viestini, hartaissa merkeissä. hah.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

wicked, et kuulosta teiniltä. Tiedän tunteen. Jossain määrin jollakin tapaa.

Minulla on paljon hyviä asioita elämässäni. Oikeastaan, tänään pidän elämästäni. On mukavaa olla Katja. Huomenna, älkää kysykö. Perhe. Perhe on mulle aina se keskus. Ihmiset on kuitenki kattonu minua kohta 20 vuotta. Totta kai välillä tulee olo, että pitääkö minu välittää perheenjäsenistäni vain siksi, että ne nyt mulle sukua sattuu olemaan.
Erityisesti äiti ja isä. Ne on tavallaan uhrannu oman elämänsä siihen, että Juhalla, mulla ja Tanjalla olis mahollisimman hyvä olla. Toivottavasti minusta tulee joskus yhtä hyvä äiti.

Kauheaa jaarittelua. Ei se mitään, se jatkuu  ;D

Ystävät. wicked, on sulla ainakin se siellä kaukana  :) ja me täällä puhelinlinjan toisessa päässä  :-* Ilman ystäviä minä en jaksaisi elää. En tuohon oikein muuta osaa sanoa. Mie ainaki tarvin ihmisiä, jotka ymmärtää minua. Tai ainaki yrittää. Ja se rajaton ja aito rakkaus. Sitä pitäis vaan osata antaa vastalahjaksikin.

Musiikki.

Minullakin on koira. Emma. :-*
Time goes on, I wont.

vik

teiniltä kuulostan vaikka mikä on, siitä nyt ei mihinkään päästä.  :)

mutta joo, perhe on kyllä jokseenkin läheinen mullekin, ja tärkeä. siinä on vaan se, kun nyt on mutsin kanssa menossa taas se kausi, että ei tulla toimeen. se ei oikeen ymmärrä mua tässä Apulanta-jutussa ja otan sen niin, ettei se arvosta. yleensä meillä menee kuitenkin todella hyvin.

meidän Sara ja Hani on ihkuimmat koirat kaikista.  :-* :-*
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Sinä et olekaan tavannut vielä  meijän Emmaa. Nytkin se pyydystää tuossa kärpästä. Hyppii päin seiniä.  :) Niin rakas.
Time goes on, I wont.

vik

meidän Hani katsoo telkkaria, tai mitä ruutua vaan, vaikkapa herätyskelloa niinkuin ohjelma olisi kovinkin mielenkiintoinen ja pyydystää saippuakuplia.

Sara pitää korviaan pystyssä.  :)

KatjaRock

Meijän Emma nukkuu miun tyynyllä.
Time goes on, I wont.

vik

Hiltsu

Crista nukkuu, kun joutui tuossa taas istumaan autossa. Cristahan se koirani nimi on.
Nyt se heräsi leikkimään tuolla lelullaan. Ihana.
Minunkaan Apulanta juttua monet eivät ymmärrä. Oikeastaan uhkailevat vain, että et pääse katsomaan enää ikinä, jos et tee tuota ja tuota. Tuo velikin jaksaa tuosta nimestä vääntää, vaikka kavereillansa on joku bändi, minkä nimeä ei uskalla edes kertoa. Ei se enää itse siinä ole, enkä tiedä onko koskaan ollutkaan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Kotona minua ymmärretään  ;D

Isä tykkää Apulannasta.
Sisko on _fani_.
Äiti tykkää Tonista.

Veli aukoo päätä.

Minua ei siis ymmärretäkään? :-[
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Isä justiin uhkailee minua.
Äiti vihaa Apulantaa.
Veli aukoo päätään ja vihaa.
Minua ei siis ymmärretä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Hiltsu

Tai siis "uhkailee" tai jotain.

vik

meidän isukki meinasi suuttua, kun sanoin etten Shakirasta tykkää. en edes haukkunut, sanoin että sillä on kiva ääni, muttei kuitenkaan ole minun musiikkiani.
Shakira oli siis telkkarissa ja faija kai ihastui.
vielä edellisenä päivänä se halusi kuulla enemmän Tehosekoitinta.
outo.
ja muka rokkari.

sisko ja veli jaksaa Appalandaa haukkua, mutta silti tykkää jostain piiseistä. ärsyttävää.

äiti kuuntee Popedaa. enempää ei kai siitä tarvitse sanoa?

Hiltsu

Veli tykkää Käännä se pois-biisistä. Ainakin tykkäsi, jos ei enää.
Äiti ja isä eivät pahemmin kuuntele mitään. Äiti on töissä päiväkodissa, niin ei mielellään autossakaan radiota kuuntele. Saa kuulemma kuulla sitä mölyä tarpeeksi töissäänkin.

kreisi_greippi

isä tykkää suomirokista, apulantakin menee. veli hyväksyy tosiasian, että pikkusisko on "tälläinen" ja äitin mielestä on hienoa, kun uskallan olla mitä olen. sukulaiset kattoo kieroon, ja miettii, eikö vanhempani osanneet kasvattaa minua.
ja kaiken lisäksi olen ihastunut.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä en tiedä mitään sukulaisista. Tuskin edes tietävät, että mitä kuuntelen ja mitä teen. Tietäväthän ne jotakin, mutta sillälailla.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.