Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Hyvä Silja, vähän asennetta siihenkin suuntaan! 8)
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

ja sitkun se tulee, opeta sille hyviä suomalaisia tapoja. Kuten kiroilua, öykkäröimistä, juomista, saunomista ja ennen kaikkea; saunassa +80 astetta on viileähköä ja ulkona +20 astetta hiostavan kuuma.  ;)
no, ehkä annat sen kasvaa ensin.
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

kun se tulee meille ekan kerran ni istutan sen mun huoneen nojatuoliin ja laitan sille korvalappustereot päähän ja koulutan sen apulanta faniksi.. ;) heh.
asiasta toiseen.mun liikkanumero laskee ku lehmänhäntä!voehan kilinvittu!! ::) se ope inhoo mua....muuten mun liikka ois varmaa 8(niinku ala-asteella) pöh.
no it´s only life  :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Liikunnan numerot on aina annettu ja aina annetaan naaman mukaan. Opettaja voi ite päättää mitkä näytöt se arvostelee. Jos vaikka oot hyvä pesäpallossa mutta ihan daiju keihäänheitossa niin hyvin tod. näk. se arvostelee sen keihäänheiton. Tai siis painottaa sitä.

Onneksi me hiihettiin paljon koulussa. Se oli hauskaa.

MAfia soitti Tulva. Risti seinään.
Time goes on, I wont.

no nii just!!!mä en oo erityisen hyvä missään mut ihan innoissani mä aina pesiksessäki oon mukana ja futiksessa oon tehny maalejaki ja kuntotestissä sain 76%(!!)ni sit se antaa numeron telinevoimistelun perusteella missä mä oon ihan surkee...elämä ei oo aina reilua.mua vituttaa tänään kaikki...ja kaiken huippu oli kun yks vitun kanamuija oli mun exän kanssa äsken kaupassa ja 10 ihmistä oli kerääntyny niitten ympärille ihan ku ne ois jotain vitun julkkiksia!! >:(siinä se trendikana katteli leuhkana ympärilleen ja mä mulkasin vihasesti sinne ja kävelin nopeesti ohi...eihän tässä muuten mitään,muttakun se muija VEI sen exän multa!!siis sillon ku mä olin sen kaa viel yhes ni muija tuli väliin ja mun oli pakko jättää se äijä.masens 2 kuukautta. :'(
hei anteeks oikeesti ku valitan teille tänne,ketään ei varmaan kiinnosta mut jonnekki oli nyt pakko purkaa huolet...sorisorisori.

Vilkku

Onpi muuten totta. Liikunta tuntuu olevan niitä aineita joissa opettajan mieleen jää ainoastaan epäonnistuneet suoritukset. Poikkeuksen tässä muodostavat ainoastaan urheilua todella aktiivisesti harrastavat, jotka ovat onnistuneet luikertelemaan opettajan suosioon. Heille annetaan anteeksi kahden metrin tulos kuulantyönnössä. Minä en valitettavasti kuulu heihin.

Hiihtoa koulussa inhosin. Ensimmäisellä luokalla olin kerran jonon viimeisenä hiihtämässä. Olin jonkun verran jäljessä muista. Yhdessä ylämäessä sitten multa irtosi ensin toinen suksi ja sitten toinen. Samalla lähtivät monotkin. Pelästyin että jään jälkeen joten en ottanut suksiani vaan juoksin sukkasillani muut kiinni. Matka oli luvattoman pitkä, muutaman sadan metrin päässä opettaja hiihti mua vastaan, oli lähtenyt katsomaan mihin oli jäänyt. Siinä jäätyi varpaat. Älkää kokeilko.
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

Minä inhoan hiihtoa, koska koulussa ala-asteella pakotettiin. Nykyinen liikunnanope laski numeron kasiin, kun yhden kerran unohin liikkavaatteet. pöh!
ja muistakaa, että toisten ihmisten seurustelusuhteen väliin ei saa koskaan mennä!
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Vilkku:Sä meinasit nolata mut nyt... :D oon just nettikahvilassa ja oli vähällä etten purskahtanu täysii nauramaa ku luin tota sun hiihtotraumajuttua... ;D siis oikeesti,uskon et oli kauheeta mut kuulosti NIIIN koomiselta...!!
heh.
mä en aio seurustella nyt ainakaa koko kesänä.sen verran toi viimekertanen juttu kyl sai mut varovaiseks miesten suhteen... :(
no mut pinnistelkäähän kaikki jotka vielä koulua käyvät kaks viikkoa!!! :)

Vilkku

Heh, hyvä kun jonkun päivää piristän ;D

Mua itseänikin huvitta ajatella, mitä mun päässäni liikkui ( tai vaihtoehtoisesti liikkuiko mitään ) kun en laittanut edes monoja takasin vaan sukkasillani juoksin hangessa... Tämän tapahtuman jälkeen esitin aina kipeää tai keksin muita tekosyitä jotta vältyin koulussa hiihtämiseltä.

KatjaRock

Kyllä tämä Vilkun kertomus hiihdon ihanuudesta sai minutki nauramaan. Oliko sulla punaiset hiihtokengät?  :-*
Time goes on, I wont.

Vilkku

Jaa, enpä kyllä muista... Menisin väittämään että tummansiniset monot oli. Mun ekat luistimet oli kyllä punaset. Niissä oli kummassakin 2 terää enkä silti pysyny pystyssä :)

KatjaRock

Lapsuuden vuosinani kun luistelemassa kävin, samalla kentällä oli usein myös eräs Milla. Milla tuli aina ja työnsi minut jäätä vasten makaamaan. Kauhea nainen. Kiusasi. Myöhemmin kävi ilmi, että Milla olis halunnu olla minun kaveri.

Kummallinen lähestymistapa.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Kieltämättä vähän outo ystävystymistyyli... :) Silloin kun kävin Kuopiossa English kindergartenia, yks Virve pölli joka päivä mun hiuspannan. Seuraavana päivänä se aina palautti sen isänsä kanssa mutta vei jo samana päivänä seuraavan. Olisikohan se halunnut olla mun kaveri ?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.