Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

mulle kanssa. tahtoo tahtoo tahtoo. :o
Time goes on, I wont.

Vilkku

Soitatkos sinäkin Katja jotain ?
[ -You should see my scars- ]

vik

tuosta uskosta.

itse en taida uskoa. tai en tiedä. uskon, että on olemassa Hyvä ja Paha, mutta kristilliseen kirkkoon en ainakaan usko.

silti kunnioitan uskossa olevia ihmisiä. kunnioitan kaikkia, jotka eivät toiminnallaan muita vahingoita.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

vilmaderi, kyllä minä pianoa rimputtelen. en kyllä ole siinä kovin hyvä.

wicked, mistä hyvä ja paha on tänne meijän maailmaan tulleet? :) Nämä on niin vaikeita asioita.
Time goes on, I wont.

vik

Katja, en tiedä.

mistä tämä maailma on tullut?

mistä oletettu Jumala on tullut?

mistä me?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Täällähän on aika syvällisiä juttuja.Mä en oikeen osaa enää mitään tohon uskonto juttuun sanoa.kirjotin viimeeks oman mielipiteeni siitä...
Vilkku ym: päivästä toiseen nuotti on ainakin meidän koulussa musakirjassa selvät sävelet 8 lk.(muistaakseni) samassa muuten on metallican iki-ihana nothing else matters! :) ja ilona löytyy seiskaluokan kirjasta.en vaan muista kirjan nimeä,mutta menkää kaikki penkomaan koulunne musakirjoja ni eiköhän jotain apulantaa löydy! :) nii ja se odotus oli mun pianonsoitonopen itsetekemä et en tiiä onks sitä mihinkään painettu...soitan muuten odotuksen pianotutkinnossa 14.5!mä mokaan varmaan ku jännittää ku on niin paljon yleisöö vaik se onki ihan sairaan helppo soittaa... ::) viimevuonna soitin walt disneyn "ev´rybody wants to be a cat" jeejee. ;) aristokatit rulez!!! :D hahhah.mun kaveri soitti mulle äsken.sen kännys ei ollu näppäinlukko päällä ja se oli soittanu mulle itekseen siis se känny..ja mun kaveri oli just vessas...ihmettelinki vähän niit ääniä... ;D *repeilee* reps.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

eeeh. MIKSI kaikki niin hirveästi aina tykkää Ilona?sta? :o Jag förstår inte. Se on koominen.

No nämä syvälliset asiat ja niiden miettiminen voi saada pään sekasin. Olen siitä elävä esimerkki.

Uskohan ei ole tietämistä eikä näkemistä, sen vuoksi näitä asioita ei voi todistaa mitenkään konkreettisella tasolla. Tunne ja luottamus on ehkä niitä avainsanoja. Mulla ainaki on hyvä olla näin. Toivottavasti kaikki meistä löytää tapansa olla onnellinen  :-* :)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minäkin mielummin vaikenen uskonasioista. Ne on jotenkin niin vaikeita selittää.

Jeeps, kävin just tekemässä nuottikirjainventaarion. Selvät sävelet 8-9 löytyy mutta siinä ei ole Apulantaa, valitettavasti :'( Toisaalta äiti tuossa vähän aikaa sitte lupaili mulle jonkun uuden nuottikirjan ostaa, eli nyt pitää vaan mennä ettimään. Kouluaikaisia mussankirjoja mulla ei oo ku yks joka on ala-asteelta. Yläasteen mussassa soitettiin aina irtonuoteista, tosin yleensä se oli sitä, että opettaja piirsi jonkun oudon kuvion taululle, totesi "write this down" ja päästi meidät kotiin. (Kävin siis englanninkielisen yläasteen).

Löysin eilen netistä keskustelupalstan, jossa kysyttiin mitä musiikkia porukka tahtois soitettavan hautajaisissaan. Noin viidestäkymmenestä vastanneesta 12 mainitsi Apulannan. Mun mielestä se on aika pelottavaa. Suurin osa tietty Ilonan mutta oli siellä muitakin. Kuuntelenko minä jotain hautajaismusiikkia ?

Jea, Nothing else matters on hieno. Siihen mulla jopa on nuotit mutta en kyllä osaa sitä kokonaan soittaa ;D Mun soitto nyt muutenkin on mitä on... Lauloin sen lukion ekalla luokalla mikkiin mussantunnilla yhden tytön kanssa. Toinen meistä lauloi selvästi väärin, mulle ei ikinä selvinnyt kumpi ( *syyttää toista* ).

KatjaRock

Toi hautajaismusiikki-homma teki minuun suuuren vaikutuksen. Apulannanlauluista haluaisin hautajaisiini ehdottomasti Odotuksen ja 007n. Kaksi elämää suurempaa Teosta.

Istun koulun kirjastossa hyvin, hyvin ahdistuneena. Hyvin, hyvin teiniolo. Ei se mitään. Keskiviikkona menen The Rasmuksen keikalle. Minusta se on epäilyttävää. Aion kaiken lisäksi olla vielä ilman viinaa. Menen omalla autollani. No, nämä kaksi viimeistä lausetta voidaan vielä kumota.
Time goes on, I wont.

hairiqq

näin kaikki alkoi:

mistä maa tuli?  ???

maapallo putosi ensin taivaasta.
sitten putosivat puut sarjassa,
ja kaikki dinosaurukset kuolivat.
dinosauruksista jäi siis
märkä läntti, jo(i)ta nykyisin
kutsutaan maailman meriksi.
alkuaikoina ihmiset asuivat
hökkeleissä, mutta onneksi
myöhemmin joutoalueille
kasvoivat suuret
kerrostalolähiöt horsmien alta.
 ::)

mistä me tulimme?  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)  8)

me tulimme toisilta planeetoilta
suurissa laatikoissa
umpikännissä ja kylmissämme.  :o
myös kuski oli humalassa.
paikalliset
alkuasukkaat peljästyivät
meitä suuresti.
koneemme putosi mereen
ja tulivuoret räjähtelivät,
kun me ahneet,
humalan vuoksi kaiken
unohtaneet sekopäät
aloimme kiipeillä sähkölangoissa
ja tarrauduimme toisiimme
kuin apinat.
humalasta huolimatta
kävelimme tasaisissa riveissä ja jonoissa.
herätimme kauhistusta
palvomalla mitä kummallisempia
jumalia sekä pelkäämällä
paholaista. myimme tyttäriämme
sekä pidimme seksiä arvossa.

mitä tuleman pitää?

???  ???  ???  ???

vik

mun hautajaisissani soitettaisiin Minä Olen Voittaja.  ;D
tyylikäs lähtö.

Ilona? on semmonen biisi, että vähän lähtee järki siihen kohinaan. Eihän se ole Apulannan surullisin/traagisin/'ihanin' laulu. sitten tulee nämä teinitytöt, jotka kiljuu kuinka iiiiihana se on.

mulla on nyt kaksi kaveria tehnyt kuviksentunnilla aiheesta "laulu&kuva" juuri Ilonasta. teksti siihen ja perhosen kuva ja sitten on koskettavaa. eikä nämä ihmiset ole Apulanta-dikkareita.

Karmarockissa viime vuonna seisoskelin eturivissä kolmen noin 14-vuotiaan tytön vieressä. Toni spiikkasi erään biisin sillain henkäisemällä [p0rn] eikä siitä kaikki ihan selvää saanut. biisin intron aikana nämä neidit oli varmoja, että kyseessä on Ilona. "sanoxe Ilona??? IHANAA!!" "mä oon tanssinut tätä yhden pojan kanssa discossa!!!!!!!" argharghargh.
pettymys taisi olla kova, kun laulelma olikin Liikaa...  ;)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Vilkku: anna antenni,muistin sit väärin et missä kirjassa ne biisit on..no,lupaan seuraaval musatunnil kattoo ni ilmotan sit tänne. :)
jaa-a,mun hautajaisissa soitettaisiin kalamiehen toveri ;) heh.niin ja siellä syötäisiin kinkku-ananas-juusto-tomaattimusrskapizzaa jota myöskin sanotaan hawaiji pizzaksi.zap. ;D mutjoo,paras tapa kuolla:iso tuoppi siideriä tai olutta,ykkösellä alas ja maksa räjähtää pampam!tai no ei,en haluu kuolla alkoholin väärinkäyttöön... ::) mun jutut on outoja tänään.jeejee.jakomielitauti(ko) 8)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Odotus oli toiseksi halutuin Apulannan hautajaisbiisi. Jos mun pitäisi valita niin ottaisin Hallaa. Se on mulle sillä tavalla läheisin.

Huomenna meen kauppaan tutkimaan nuottikirjoja. Informaatiosta olisin kuitenkin kiitollinen, TheSilja...

hairiqqo

voi eiiii!!
älkää pelotelko mua.
pelkään kuolemaa.
en mä vielä haluais
lähteä.  :-/

mun hautajaisissa
haukuttais ihmisiä
(tunnen sukulaiseni)
ja pukeuduttaisi huonosti
samasta syystä.  ;)

tonille lupaan tehdä viisi
lasta, mikäli jään vielä
henkiin.  ;D

kevät on rankka,
samaten tuleva kesä.
(lapset tehdään, mikäli jään
henkiin. sedältä ei kysytä mitään.)
 :)

mitä toi _koodi_ tarkoittaa?

kreisi_greippi

Mitähän mä haluaisin hautajaisiini...miettii...miettii...anna mulle piiskaa ainakin ja mitä vaan...ja ei tänään ja turvallista matkaa helvettiin...tulipas musikaaliset hautajaiset. Tai siis, en mä ole kuolemassa...kai...toisaalta, eiks me kaikki olla kuolemassa koko ajan periaatteessa, kun vanhetaan ja silleen...?
my sweet, sweet rock`n roll

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.