Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

On meillä puheenaiheet.

Ilmeisesti kuolemanpelko ei vaivaa? Vai onko tämä vain tapa peittää se?
Time goes on, I wont.

Vilkku

Kävin tänään nuottikirjoja katselemassa... Sen seiskaluokan kirjan löysin missä on Ilona. Katsotaan nyt ostanko sen vai jonkun muun.

Tänään en uskalla puhua kuolemasta.
[ -You should see my scars- ]

vik

kuolema on mystinen aihe. mä en oikeasti ole miettinyt mitään biisejä. en kuitenkaan mitään Elton Johnia.

Minä Olen Voittaja olisi kyllä hieno tapa lähteä. monet kerrat olen sitä koulussa laulanut mielessäni, kuunnellut nauhalta, kirjottanut sanoja, kun ne seitanan kanat katsoo pitkin nenänvarttaan. ja toinen puoli ihmisiä pitää apisteininä. whatever that means.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Jos ihmiset pitää Apisteininä niin tämä teini saa olla _todella_ ylpeä ittestään.  :)

Ilonaa yritin soitella ihan niinku kuulemani perusteella. B-osa saks.

Ammulla//päivällä tuli Mafiasta Sipen biisi ja taiteiljan kommentit. Anna Erikson[Eriksson??] sen laulo. Minusta se vaati tauko johonki kohtaan. Muistaakseni se oli kertsin alussa. No en muista. Turhaa siis selittää. >:(
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minä otin tänään virallisilta sivuilta kitaralle tarkotettuja tabulatuureja ja säestin niiden mukaan pianolla... Hyvin sujui suurin osa.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Vilkku.niin,mä kattelin niitä musakirjoja ni ilona löytyy seiskaluokan musikantti-kirjasta mut sitä päivästä toiseen nuottia en löytäny mistä...mut muistaakseni se on jossain selvät sävelet kirjassa.
damtidam
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Kiitos tiedoista, TheSilja. Ajattelin että ehkä sen musikantti-kirjan ostan kun se oli aika halpa... Soitin tänään Ilonaa niin että pianolla säestin ja lauloin samalla mutta se biisi ei sovi mun äänialaani... Päivästä toiseen oli hyvällä korkeudella, ja noita kaikkia muitakin oon tänään soitellu. Maanantai ja Maailmanpyörä tökkii vielä vähäsen.

Dam.Maailmanpyörästä ei multa luonnistu ku kertosäe.(soitin korvakuulosta ni en oo varma meneekö ihan perfekto..) ::)Maanantaita en oo kokeillu,soitatko sä sitä nuotista vai korvakuulosta?haa.mä lainasin tänään stephen kingin hohdon.huippu kirja!! :) ja lukekaa hyvät ihmiset myös fantasiakirjoja!  8)

kreisi_greippi

Olenko minä ainut, joka ei osaa soittaa mitään? ???
En minä ainakaan kuolemaa pelkää, kuitenkin se loppu joskus kaikille tulee, mitä sitä murehtimaan. Se siinä kyllä pelottaa, että jos se sattuu!? minä pieni ihminen pelkään kipua kamalasti.
my sweet, sweet rock`n roll

et ole ainut.mäkään en osaa kattoo ees nuotteja kunnolla vaikka on kakarasta asti pianoa soittanu.. ;D mut jos haluut oppii ni tietenkii voit ruveta opettelee! :)

Vilkku

En soita korvakuulolta. Mulla ei oikein korva toimi niin, aika harvat biisit onnistuu sillä. Otin virallisilta sivuilta ne soinnut, niillä säestän ja laulan. Laulaa ei tosin oikein uskalla jos on joku läsnä tai ikkuna auki, naapurit soittaa vielä poliisit.

Maanantai ei edelleenkään suju.

KatjaRock

Vetelin mummon vanhalla harmoonilla Attackin biisejä. Vaikeaa muistaa, että jaloilla pitää kokoajan pumpata sisään ilmaa  :P

Tuskin kuolema sattuu. Epäilen hyvin syvästi. Se on valkonen ja viileä hetki. Saa vain antaa mennä, ja uskoa, ettei kukaan muukaan ole siinä tilanteessa osannut tehdä oikein.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Haa, nyt sujuu kaikki biisit ! *ei edelleenkään suostu puhumaan kuolemisesta* Viimeinkin lähti Maanantaikin menemään...

kreisi_greippi

En jaksa opetella, liian monesti oon yrittäny. Soittaminen on niitä asioita, jotka ei vaan suju.
my sweet, sweet rock`n roll

No nyt otti ohraleipä.Mä saan serkun filippiineiltä! :D mun setä vaimoineen adoptoi penskan sieltä.ohhoh.sinne piti lähettää EDUSTAVIA kuvia perheestä ja sukulaisista ni minä poseeraan hiukset sekasin,paskaset farkut jalassa ja apulanta paita päällä.ja katon vittuuntunu ilme pääl kameraan. nehän kattoo siellä filippiineillä et mikäs ihme jantteri tääki on ja hakee mut viel jonnekki toraboraan vankilaan... ;D *mielikuvitus lentää*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.