Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Kyllä se varmaan olis halunnu.  ::)
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Jep, selväähän tuo on.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä en omista paljon poltettuja levyjä. Tosin niitä ei ole muutenkaan paljon. Kumminkin se Didon No angel on ainut poltettuja, ja sitäkään en paljon kuuntele. Nyt en enää ollenkaan. Taas noista mp3sia en ole löytänyt, mutta enpä etsinytkään pahemmin. En minä mistään mitään kumminkaan ymmärrä.
Minä en osaa soittaa mitään. Aina välillä kyllä haluaisi oppia jotakin, mutta en minä mihinkään kehtaa mennä opettelemaan. Oikeastaan kyllähän tuo ala-asteen opettaja voisi opettaa, mutta jotenkin tökkii.
Itse pelkään melkein kaikkea. Myös kipua ja kuolemaa ihan hirveästi.
Välillä kieltämättä tulee purskahdettua nauruun ihan oudoissa paikoissa. Minä ainakin olen välillä niin omissa ajatuksissani, etten huomaakkaan nauravani. Onneksi kaverit jo ovat tottuneet siihen. Sitä paitsi miksei saisi nauraa? Minä en ainakaan välitä, vaikka pitäisivät minua ihan outona. Itseasiassa pitävät jo muutenkin.
Jotenkin olen noilta liikuntatunneilta onnistunut reumani takia helposti lintsaamaan. Nyt vasta saan osallistua, enkä nytkään saa tehdä kaikkea. Sitä on sitten helppo sanoa, etten pysty, jos ei huvita. Muutenkin tullut kivasti lintsailtua. Ollaan oltu muka lenkillä ja kumminkin luettu kirjastossa lehtiä.
Joillakin on kyllä ihan outo tapa hakea huomiota.
Tulipa taas kirjoitettua, kun en ole ennemmin käynyt.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

Mutta ei sillä ole väliä mitä pelkää, missä nauraa ja miksi itkee, jos ite pystyy elämään ittensä kanssa. Ei oo väliä mitä muut ajattelee, tuskin kukaan koko elämäänsä voi elää ilman, ettei tee mitään outoa. Ja ainakin minulla on niin, että kaverit ovat sanoneet, etten saa ikinä muuttua, koska enhän minä olisi minä, jos en soittaisi joskus keskellä yötä kaverille ja herättäisi häntä, kun minua ahdistaa vain ilman syytä ja haluan puhua.

Hiltsu

Niinhän se on.  :)
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Niin, siihen pitää pyrkiä. Älyttömän itsetunnon se vaatii!

Ja sitähän meiltä löytyy  ;)
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minun itsetuontoni ei kyllä ole aina niin hyvä.

vik

lapset ja teinit osaa olla ilkeitä.

niin ja munkin itsetunto on hemmetin huono.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Minun ei ole enää ihan niin heikko. Arvostusta, sitä tässä tarvitaan. ;D Tänään olen kyllä vähän heikoilla.
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

On päiviä, jolloin itsetunto on huono, ja päiviä kun se on paras. joskus tunnen olevani tosi ruma, ja joskus en...

KatjaRock

Niin. No minun mielestä itsetuntoa voi kehittää ihan itteki. Ei aina saa ajatella olevansa se kaikkein paskoin. Vaikka välillä oliski. Jokaisessa pilvessä kaikki muut paitsi reunat on ei-kultaa. Ei jeesus minun juttuja. /häpeää/
Time goes on, I wont.

vik

sitä on aika hankala kehittää, jos on lähestulkoon aina yksin.

siksi takerrunkin usein tuolla ulkomaailmassa jokaiseen pieneenkin peruskehuun.  :-/
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Harvoin minua kukaan kehuu. Kyllä sitä huomaa joskus olevansa hirveän yksinäinenkin.

vik

noh, mulla ei ainakaan ole mitään muuta kuin perhe, yksi kaveri monensadan kilometrin päässä ja Apulanta. valehtelematta.

Hiltsu

Mä en oikein tiedä, että mitä mulla on. Perhe on kai ihan ok. Kavereita nyt on joitakin koulussa, mutta oikeita ystäviä ei. Koira taitaa olla mulle kaikkein rakkain ystävä. Voihan tuon Apulannankin siihen sitten jollainlailla laittaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.