ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

*tuuli

olin jusr rupeamassa aukoon teille päätäni miten en tota turo juttua tajua mutta ehkä parempi etten tee sitä......

uusi aihe: mitä teille kuuluuu?????  ;D

KristalliEnkeli

"Hei hei mitä kuuluu? sä kysyt ja kaikki on ok. No hyvä sun on puhuu, kun sä et tiedä miltä musta tuntuu....Mä oon niin iloinen kun näin sut jossakin, telkkarissa tai kadulla matkalla jonnekin. Onnelliset kulkee käsikkäin ja hymyillen. Moni paikka kutsuu. Minnekään mä kuulu en..."

Sanotaan nyt näin vaikka, että tällä hetkellä mulle kuuluu suht hyvää...väsyttää vain pirusti....onnelliseksi mut tekee se, että löysin lehtilaatikosta n. 30 Cosmopolitan lehtee, ni pääsee lukee kamasutra ohjeita, noei:)....mut onpahan ees lukemista:)
....sit vituttaa se, että mun korvis tinnittää ajoittain, ku oon kuunnellu musaa niin kovalla kuulokkeet päässä..tuntuu, että pää räjähtää *mikä fiilis!*...juup, mutta ei sen enempää muuta :)

Mitäs teille muille kuuluu?  ;D

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

kristallienkeli---> jaa jaa... yritä ens kerralla musiikkia kuunnellessasi huomioida se volyme nappi niin ehkei sitten tinnitä niin pahasti... tai kuuntele vaikka kotistereoilla/mankalla...ja kovaa! lääkäri neuvoo.... ;D

täällä on näköjään ainaki yks joka dyykkaa roskiksia.  ;)

salza01

itseasiasssa mä en oo vielä selvittäny itseltäni et mitä mulle kuuluu. oon vielä aivan liian sekaisin tästä kaikesta. eilisestä. ihan kaikesta...
vois lähtä ettii itteää jonnekki ulos pimeään, ehkä siellä sit selviäs seki et mitä mulle kuuluu..?
prkl ku ei tiiä että itkeäkkö vai nauraakko..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

Tuuli ~~> kiitos kiitos, mut ei tää tinnitus oo vielkään lähteny kokonaan....mutsi sano et voi olla ettei se lähekään, mut mä luulen et kyl se parin päivän sisällä loppuu..Tulisinvarmaan hulluksi jos tätä tinnitusta kuuluis kokoajan, mut onneksi sitä kuuluu vain ajoittain n. 10-15 minuutin ajan  

JUU! mä dyykkaan, sielt löytyy vaikka mitä :) mut mä oon vähän semmonen piilo dyykkaaja, eli vältän sitä,et muut näkevät...hiivin sillee salaa dyykkaamaan  ;D

salza01 ~~> ulos pimeään, no nyt siel on pimee... mä ainakin käyn pimeellä silloin tällöin ulkona, ku siel on hyvä mietiskellä kaikkee...paitsi et tääl päin ei kyl kovin mielellään liikuskele yksin tuol ulkon, mut mä olenkin niin rohkea *eh*

salza01

KristalliEnkeli~> niin no ei täälläkää oo mitenkää mukavaa liikuskella yksin pimeässä ku sitä ei tiiä millon ne hirvet hyppää tuolta metästä tielle, ja saa sydärin. on nimittäin melko isoja elukoita. ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

Salza ~~> juu, mult löytyy kokemusta noista hirvistä...silloin kun asuttiin metsän keskellä espoonkorvessa ;D. Oltiin siis talvi-iltana kerran lähös tuttavien luokse ja ajettiin hiljaa yhtä metsätienpätkän alamäkeä alas ku sielt tuli mäen alta meitä vastaan saatanan ison hirvi isoinen sarvineen ja se alkoi sillee kaapia maata....ei siin auttanut muuta kuin pistää äkisti pakki päälle ja ajaa nopsasti pois....silloin meinas kyl tulla kuset housuun  ;D
Sit kerran oltiin kävelyllä keskellä talvipäivää ku metsästä rumisti kolme valkohäntä peuraa ja ne juoksi tien poikki just meidän nenän edestä....ne ei kyl itse elukat olleet pelottavia, mut se tilanne oli, ku ei heti tiennyt mitä sielt metästä tulee

sit me muutettiin helsinkiin turvaan, noei, eiköhän meidän muuttoon ollut aivan toiset syyt  ;D mut nyt kuitenkin ollaan tuvassa kaikilta hirviltä, karhuilta ja valkohäntäpeuroilta, mutta hulluja oravia tuolla meidän pihalla kyllä menee  :)

jouhu

Aika jännä!  ;D Oot kuitenkin nähny poron...vai milä nyt olikaan, niin livenä!
Mitä tinnitus tarkottaa?  :-[ Ja dyykkaaminen? Mä kyllä muistan kuulleeni ton dyykata sanan, mutta nytten on tullut aivosulku...ei, kun oikosulku. Tai dementtia ;D

Mulle kuuluu hyvvee..., kiitos kysymästä.. Vai, kuuluukohan?  ::) En tiedä...
Ulkona yksin, pimeässä on mahtavaa kävellä. Mä kävin jokuaika sitten (pari kuukautta sitten) kävelee pimeessä metässä ja vähän muualla. Mulla oli ahistava olo ja musiikki ei auttanu, niin lähimpä kävelee ympäriinsä...ja kello oli ehkä about kymmenen tai yksitoista illalla. Oli ihan hetki. Helpotti oloa kummasti. Niin rauhallista eikä kukaan häirinnyt mua...patsi pelko, että kohta selän takaa tulee ja hyökkää mun kimppuun. :-/

piupau_muovia

tinnitus=korvissa inisee,dyykkaaminen=roskien kaivelua yms.

piupau_muovia

ja niistä kuulumisista kiitos ihanhän tässä jotenkin ehkä vielä huomiseen selviää....

*tuuli

niin no... mikäs siinä dyykatessa... roskiksist löytyy varmaan vaikka mitä... mun kamun äiti löys niille muutaman päivän ruoat jonku kaupan takapihan roskiksesta.  ;D
öö... en oo kyllä ihan lukenu kunnolla noita hirvi juttuja... mut... en ole nähny hirveä livenä... poroja kylläkin.  :)

jouhu

;D ;D
No, tulee ainakin halvemmaks..
Ainiin, tuohan se olikin toi dyykkaaminen! *valaistus*

Lerppa

Dyykkaamisesta puheen ollen... meidän ruotsin maikka ei oikeen tykänny kun suomensin lauseen
...och sen hon dycker upp...
...ja sitten hän dyykkasi esiin... ;D
no miten sen nyt sit suomentais... astua esiin? en mä oikeen osaa sanoa, vaikak tiedän tarkalleen mitä se tarkottaa...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Jäntskää...! Mä pelkään mun ruotsin maikkaa! Joka kerta pitää mennä järjestyksessä! Tai ehkei aina, mutta laittaa miut vastaamaan jotain, enkä mä sitten tiiä mittään.

KristalliEnkeli

mä kyl enimmäkseen dyykkaan lehtiroskiksia enkä siis päivällisiä kauppojen roskiksista  ;D..mut joskus löytyy kyl roskiksistakin ihan hyvää roipetta esim. kannettava kasettisoitin, kattolamppu (hieno sellainen), huonekasveja (jotka on viel ihan hyvässä kunnossa) ja kerran löysin upean punaisen maljakon...
miksi ihmiset heittää kaikkea hienoa pois, veis mieluummin kierrätyskeskukseen tai johonkin, muttei roskalaatikkoon....
Meidän roskiksessa on kyl semmonen hylly johon voi laittaa ehjiä tavaroita ja sielt voi käydä hakemassa jos löytää jotain ja viedä tilalle jotain mitä itse ei tarvitse... jne.... ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.