ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

salza01

KristalliEnkeli: hirvet ja porot on kyllä kummatkin tosi pelottavia. hirvo on lähinnä siks ku ne o nii helvetin isoja ja poroillakin on nii helvetin isot sarvet..!

mä olin joskus pikkulikkana tulossa kaverilta illalla kotiin ja oli talvi [eli pimeää] ja mä katoin että mikä ihme on meiän postilaatikolla ni hirvihän se oli..! pikkasen säikähin sitä joskus 7-vuotiaana. hyppelin naapurin pihan kautta täysillä kuistille ja rämpytin aivan paniikissa ovikelloa,enkä ees huomannu ku se hirvi lähti ja isäntä tuli aukasee ja oli et mikä sulla on.. ;)  

ja meiän mökillä on ulkohuussi ni oon saanu siitäki kammot ku olin tulossa huussista pois ja aukasin oven ni kaks poroa seiso niinku metrin päässä.. ;)

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

Poroja mulla ei oo tullut vastaan, mutta kuten tuossa aikaisemmin mainitsinkin niin hirvi ja valkohäntäpeuroja on tullut  ;D. Hirvet on kyl helvetin isokokoisia/korkeita

tuli tässä vain mieleen, että jokohan nyt voisi sanoa, että talvi on tullut? *katsoo ulos*...montakohan päivää tuo lumi tuossa maassa pysyy?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Niin. Kumpa sen nyt pysyis maassa! Olis, niin ankeeta, jos talvella ei oo lunta.

KristalliEnkeli...Teillä taitaa olla kotona eräänlainen kirppis.. ;D Pitäisköhän munkin ruveta dyykaa... ja ettii jotain käytettäviä tavaroita... *jää miettimään milloin jaksaisi lähteä*

*tuuli

mä en 'uskalla'... näyttää epäilyttävältä ku joku tonkii toisten roskiksia ja iltamyöhään, kun sitä ei huomaisi, niin mä ei pahemmin tule ulos mentyä...... :P

jouhu

Vois varmaan mennä porukalla, niin ei näytä niin...oudolta...tai vastaavalta...

*tuuli

mä pelkään vihasia talkkareitajotka tulee konekiväärin kanssa paikalle heti ku näkee yhdenki liikkeen pihassa....

jouhu

Huijui! :o Toi on kyllä toinen juttu sitten... ::)
No, hiipikää, niin ettei se konekkivääri tyyppi huomaa ja menkää...dyykkaamaan.. ;D

Wirtabiuha

Mua on oikeesti uhkailtu jollain ilmakiväärillä... Joku hullu mummo hyökkäs semmosen pyssyn kanssa ulos kun mä hieman eksyn sen pihalle omena varkaisiin.... pientä lasta pyssyllä uhkaillaan... Ikuset traumat!
  ja joku toinen mummo tuli riehumaan semmosen pattereilla toimivan fluffy koiran kanssa että olkaa hiljempaa tai mä päästä koiran vapaaksi, niinpä näkyy!

Dyykkailuhan on vapauttavaa... hehee, eihän sanotte vaan että mutsi heitti jonkun korun roskiin, lehtiroskiin, aivan niin... Ai ei näytä epäilyttävälle jos iso parvi ihmisiä hengaa lehti roskiksen vieressä "hei mä löysin jotain"!  ;D

-laita rahaa minun säästörasiaani niin minä päästän sinut synnestäsi-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

No, ei... ;D Tai en mä tiedä...vielä. Pitäis ottaa mukaan ja lähtee... Ei tuu ainakaan tylsää...ja eikös sieltä oikeesti saatta löytyy jotain?
Joo, taas tätä mun minä puhu huono suomi osastoo.. ;D

Ronjaronjanen

Me aina dyykataan kavereitten kanssa koulumatkan varrella olevaa paperinkeräyssuloa. Se lähti liikkelle siitä kun me ajateltiin että hei mehän voidaan löytää meille rumpali tuolta sulosta ja nykyään me ei enää edes ajatella sitä vaan aina ihan refleksinomaisesti kurkistellaan sulon syvyyksiin joka koulupäivän jälkeen keskellä kirkasta päivää...ollaan jo tässä vuosien varrella kerätty muutama kiero huudahdus ja sitäkin kummastuneempia katseita ohikulkevilta mummoilta ja koululaisilta  :D

jouhu

rautalintu

Minä kans noita lehtiroskiksia pengon. Seiskoja ja Apuja löytyy... Kerran joku muutti kerrostaloon, jossa silloin asuin, ja heitti roskiin kaikkia hienoja tavaroita. Löysin mm, vanhan hienon kameran!, pienen jalallisen karttapallon ja lähes käyttämättömät kengät (jotka annoin isukille isänpäivänä ;D aika reilua, joo löysin nää roskiksesta..)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Ja kaikki olivat ihan käytö kelposii?  :o Voi, meitä ihmisiä, kun heitetään kaikkee hyvää pois...!

KristalliEnkeli

niin, sitähän mä tuolla aikaisemmin ihmettelin, siis että miks immeiset heittää kaikkee tarpeellista/toimivaa sälää pois?

meidän roskiksia/lehtiroskiksia voi ihan rauhassa tonkii, koska ne on katoksessa, eikä kukaan huomaa mitään ja toiseks meil EI ole kiväärin kanssa uhkailevia talkkareita tai siis talkareita ollenkaan, koska nää on kai Antiloopin (firma) taloja. ;D
Tänään yks nuoripari heitti semmosen jättinallen roskikseen, mutten viitsinyt sitä sieltä hakea, kun se oli NIIIIN iso. Kaikki olis huomannut jos sen olisin sieltä roudannut, ellen sitten tänä yönä hiivi sinne  ;), noei...eiköhän mulla noita pehmoleluja ole aivan tarpeeksi, ei mul oo tilaa jättinallelle.
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

jätti nalle... kuinka söpöä.  ;D joo näyttäs muutenki varmaan aika epäilyttävältä jos sä kävelisit pois sieltä roskiksilta jättinalle mukana.... :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.