ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

Tappaja

Ihanaa. Todella hienossa kunnossa oli vaatteet varmaan sen jälkeen..

jouhu

Jaajaa...  ;D
Pitäis varmaan ruveta harrastaa tuollasta sitten.  :)

Tappaja

No mikäs siinä.. :D

Maikki.

juuu, ja siellä oli kauheita hämähäkkejä! enää ei vaan oikein taitais mahtua niihin laatikoihin ;D.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Tappaja

Valitettavasti.  ;D minä lähden nyt, morjens

puska

Ei Olkijoen laatikossa ainakaan hämähäkkejä ollut:D. Ja minä ainakin vielä mahtuisin:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tappaja.

no sinä nyt tunget itsesi mihin tahansa... ;D

puska

En nyt tiedä että olisiko tuo pitänyt ottaa hyvällä vai pahalla... Mutta kyllä tungen joo, koska olen niin pieni:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

mutta hyi HÄMIKSIÄ. oon vähän fobinen.  :-[ oikeasti tuommonen vaikuttaa tosi paljon elämään. sitte ko pelkään ihan oikeasti lintuja ja pörriäisiä. pienillä se on kai normaalia mutta minä olen tosiaan 20 ja loikin joitaki perhosia pakoon.   :-/ ja kohta on taas kesä. kai pitää mennä hypnotisoitavaksi.

en poikennu aiheesta 'ilona' :D
Time goes on, I wont.

Tappaja.

mun kaverilla oli tänään sen yläkerran portailla joku kamala iso ötökkä, oisko ollut kimalainen ja tietysti typpi oli ihan sokissa ja minä sitten otin sen ja heitin lehdellä ikkunasta ulos. se oli oikeasti pelottava ötökkä! hyyy..

Maikki.

Mieki pelkään ihan kauheesti hämähäkkejä! En pienenä pelänny niin paljon, mutta kai se tarttu äidiltä kun se ennen taas pelkäsi niitä enemmän..  :-/  Ja vihaan nuita kukkakärpäsiä, vai mitä banaanikärpäsiä onkaan! :( :)

Tappaja.

tiedätkös, maikki mistä banaanikärpäset syntyvät? liasta!
 siivoat kunnolla ja imuroit kärpäset pois, niin mäkin tein kun niitä oli ja eipä enää ole ollut!

Wirtis

Heh, tappajan tuholais torjunta Oy iskee!  ;D

jouhu

Meillä ainakin oli noita kukkakärpäsii joskus.
Mie kanssa pelkään ampiaisia erityisesti. Traaginen kokemus yhtenä kesänä, kun amppari pisti mua kaulaan.
Pelkään mie myös muistakin pörriäisiä. Kauhee huuto, jos eteen tulee joku kärpänenkin.
Hämähäkit on ihan kohtalaisen kivoja. Oon tottunu, kun meidän kellarissa asuu sellasii niitä.

Maikki.

Lainaatiedätkös, maikki mistä banaanikärpäset syntyvät? liasta!
siivoat kunnolla ja imuroit kärpäset pois, niin mäkin tein kun niitä oli ja eipä enää ole ollut!
juu, ihan hyvä idea, voishan sitä joskus vähän siivotakin.. :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.