ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

salza01

nyt ku luin nuita lehtiroskis juttuja ni tuli heti ala-aste mieleen, ku me aina istuskeltii yhellä lehtiroskiksella ja kateltii autoja ja pengottii lehtiä sieltä. oli muuten aika lepposaa. :D
sitte se lehtiroskis jotenki hajos ja kaveri oli tulossa sieltä pois ja sillä repes housuista takatasku. se oli muuten aika ihmeellinen tapahtuma. :D yhtäkkiä vaa kuulu semmone ääni et jotai repes ja se kokeili takataskuja ni toinen oli revenny. ;) mua hiukan nauratti se tilanne. ;D kaveria ei.. ;D ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Hehheh... ;D
Mä ehotin kaverille, että lähettäiskö joskus dyykkaa jonnekkin, mutta ei vaikuttanu innostuneelta..., vaikka kannustaa kaikkee kierrätystä ja muuta hyvän tavaran kierrättämistä yms. Noo, jos nyt sais jotenkin mukaan.. ;D

KristalliEnkeli

mä en voi sanoa muutan kuin, että dyykkaaminen kannattaa ;D siis tietyssä mielessä. Mulla on ainakin nyt lukemista koko loppuvuodeksi kun löysin ne Cosmot ja muutamia Suosikkeja :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

:)
Mä haluun mennä, mutta en mä nyt yksinäni haluu.... :(
Okei, mä raahaan mun kaverin...kaveriks.

Ronjaronjanen

Meidän rakas paperinkeräyssulo on kadonnut koulumatkan varrelta. Mä en voi elää enää  :'(  Mitä roskista me nyt tongitaan ja missä meidän rumpalikin nyt asuu...
Raahaan kohta jostain toisen tien varresta uuden sulon sen edellisen paikalle. Ei voi muuta sanoa kuin että julmaa.

jouhu

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rumpali1

mä laulan sen aina keikalla ilman säeistystä
kun ei löydy nuotteja
upee biisi
T:RUMPALI

puska

Hei, täällähän on puhuttu lehtilaatikoiden tonkimisesta:D.
Minäkin sitä joskus ala-asteikäisenä harrastelin koululla. Aina kun auto meni ohi, niin piti piiloutua joko laatikkoon tai katsoa viattoman näköisenä ilmoitustaulua. Voi että se oli mukavaa:). Pitäspä kysästä Anskulta, että otettaisko taas uudelleen tavaksi.

Mutta, ois se kyllä minun mielestäni aika inhottavaa, jos minä lehtiä keräykseen veisein, ja jotkut tenavat niitä penkoisivat ja näkisivät minkälaista lippua ja lappua meidän perheeseen tulee.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

No mitäs se haittaa jos joku näkee ? Meillä ainakin revitään kaikki missä on mitään henkilökohtaisia tietoja. Ei kai se haittaa jos tenavat näkee korkeintaan mitä lehtiä tilaan :)
[ -You should see my scars- ]

Tappaja

No se oli kyllä hienoa kun pienenä kesällä mentiin aina paperinkeräyslaatikoihin ja sitten sielllä oli vihreetä kun aurinko paisto. Voi näitä ihania lapsuusmuistoja.  :)

jouhu

Nyt mie tunnen itteni vähän ulkopuoliseks, kun minä en oo tehny peinempänä mitään tuollasta. :-/

puska

Nooh, kyllähän tuota vieläkin ehtii;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tappaja

Maikki.

LainaaNo se oli kyllä hienoa kun pienenä kesällä mentiin aina paperinkeräyslaatikoihin ja sitten sielllä oli vihreetä kun aurinko paisto. Voi näitä ihania lapsuusmuistoja.  :)
Heh, me mentiin joskus pienenä aina sellaseen vihreeseen hiekotuslaatikkoon ;D..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.