Nosturiin?

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 23, 2003, 03:34:21

« edellinen - seuraava »

aikka

1 ½ tuntia vaan? Oh, kuinkas huono se ajantaju minulla oikein olikaan. Mutta eikäs niiden pitänyt keskiyöllä alkaa soittamaan ja kyllä vielä 2.30 täydessä vauhdissa olivat.

Vilkku

Kyllä ne puoli kahden maissa lopetteli, mä lähdin joskus 01:20 hakemaan takkia ja sillon oli 0010 loppumassa ja Ilona ja Piiskaa alkamassa. 1½ tuntia muistan minäkin silloin laskeskelleeni.
[ -You should see my scars- ]

emmi

mä luinkin tuolla tampereella yhestä lehestä kun tonia oltiin haastateltu että keikkasettiä on pidennetty. onneks on koska se on niin tajutoman lyhyt aika se mitä ne on ennen vetäny...
pakkahuoneella jäin kaipaamaan tuhka ja veri biisiä :( oisivat ihan hyvin voineet jättää väliin sen 0010 biisin ja soittaa sen tilalta tuhka ja veri...
niin nosturissahan ne soitti vähän matkaa alkua tota 0010 mutta sitten toni sano että musiikki seis, huomasin tossa että eihän tää oo single, ja pakkahuoneella ne veti sen kokonaan...
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Kyllä ne keikat tuppaa oleen 1½ tunnin pläjäyksii, noin tunnin setti+ encore(t). Kerran Apikset on vetäny kahden tunnin shown kun mä oon ollu paikalla. Ne vois vetää mun puolesta vaikka 6tuntii, pitäs vaan olla juomatauot...

emmi*

sillon ku oli se kymmenvuotiskiertue ni ne veti pakkahuoneella 2 tunnin keikan ja mä olin siellä!! :)

jousku

VOI, ONNELLINEN EMMI!!!! :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.