Nosturiin?

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 23, 2003, 03:34:21

« edellinen - seuraava »

emmi*

no oli se sitten olavi uusivirta ku mä luulin nähneeni sen ku me tultiin vessasta ja sit siin vessan vieressä vähän matkan päässä seiso yks tyyppi joka näytti ihan olvai uusivirralta, mut mä ajattelin et ei se voi olla olavi, mut näköjään sit oli  :D

jouhu

Sehän on hyvä, että apiksen tyypit on ihan "ihmisiä".

Ronjaronjanen

Juu tottakai on hyvä, mutta yleensä harhautuu ajattelemaan että noi "tähdet" viettää jotain suurestikin tavallisesta poikkeavaa elämää..ja sitten kun näkeekin jonkun Uusivirran riehumassa Apulannan keikalla ihan fiiliksissä niin kyllä se pistää vähän hymyksi  ;D

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi*

Silti_Onnellinen

kyllä se olavi tosiaan raivas sitä tietään eteenpäin ja siinä vaihees kuulus aikaa moneen otteeseen kommentteja "onks noussu kusi päähän?"  ;D
ei julkkiksillakaan helppoo oo.jos se tien raivaaja olis ollu joku täysin tuntematon, niin tyypit olis vaan nyrpistäny nenäänsä ja antanu asian olla.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Wirtabiuha

Onhan se noinkin! Muutenkin must on perseestä että tyypit tulee ahukkumaan jonkun musaa tai sitä ihmistä vaan siks et se on kuuluisa (tai jotain)... onhan niitä kehuja kiva kuunnella mut noin muuten...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Hehee, suoraan Liikkuvat Kuvat - videosta Wirtis :P
Mutta tottahan se!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Kas niin onkin, mä kelailin että jotenkin tossa on jotain tuttua... anteeksi baittaukseni...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Eihän siinä mitään...
Se on muuten ihan siisti video! Mä nauran sille "onko noussu kusi päähän" tyypille joka kerta! Aivan best!  ;D
*wirnistys*

varis

Se on muuten aivan paras Apulannan video... Näin ihan melkein asiasta poiketen. :P
Varo räkää

jouhu

Niin. Yks parhaimpia, ehkä...

Lerppa

Jaajaa, onhan se ihan omaperäinen :)
  Mutta kyllä mun mielestä Odotus on se paras ja Käännä Se Pois (<--- ne värit on ihan jotain mahtavaa :) ) Mitä Vaan on kyllä kans sellanen loistoteos :D --niinkun kyllä vois sanoa kaikista... ääh.. vaikia erotella :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

varis

Siis paras Apulannan video ever on Mitä vaan... ;D
Haaauska video..
Varo räkää

Silti_Onnellinen

se on rautaa kun joskus ottaa turpaan.
me ollaan kaukana aiheesta.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.