Nosturiin?

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 23, 2003, 03:34:21

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Juu, oli aivan mahtavaa, kerrassaan!
  Se oli kyllä vittumaista kun ennen keikkaa jengi alko tunkea sinne eteen ja meinas litsaantua... Ja sitten kun pari sytytteli röökejä kesken keikan ni hiukset meinas syttyä palamaan, mutta mitäs pienistä...
  Järjestyshäiriötä ei oikeen voinut ottaa vakavasti mut se disco ensemble oli yllättävän jees... Ekaks me toiaan oltiin siinä tokassa-kolmannessa rivissä jossa pari discoviritelmän tosifania riehu! Ihan hauskaa oli siinä muuten mutta välillä ne kävi vähän väkivaltasiks  ;D Innostuttiin mekin sitten pogoilemaan ihan kunnolla  ;)
  Niin, sirryttiin siis sinne taaemmas kun hengittäminen kävi vaikeeks... Oli mahtavaa! tunnelmaa latisti tosin YTV kun jouduttiin lähtemään vikaan dösään...
  Ja Tuukalla oli Hianot vaatteet! Jouhulle ja muille jotka ei nähny... Valkonen frakkiviritelmä ja semmonen kunnon valkonen cowboy lätsä! hihii! Ja parta-sami  oli pelottava ääriviiva mies!  Niillä tosiaan oli joku valkonen - teema juttu.. Tuukan hienompi bassokin oli valkoinen! Mä olen syvästi järkyttynyt!

!!!!!!!!!MAHTAVAA!!!!!!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Ei perkeles kun oli taas niin hienoa  ;D ;D
Tässä voikin sitten taas miettiä että onko maailmassa mitään mahtavampaa kuin kunnon keikat..ja apulannan keikat  ;)

Kyllähän mäkin siinä useampaan otteeseen ruttaannuin ihmisten väliin kun ajauduin aina väkisin eturiviin missä pojjaat vähän intoili. Mutta tuohan nyt kuuluu asiaan  :)

Melkein myöhästyttiin vikasta junasta. heeh. Kotona oltiin vasta vähän ennen neljää. Että olo on vähän tööt mutta silti sanoin kuvaamattoman onnellinen  :)

emmi

kyllähän siellä oli taas mahtavaa! tälläkertaa en jääny kenenkään alle enkä saanu mitään "vammoja" se oli vaan paskasäkä kun mulla petti n. puolesvälis keikkaa polvi ja oli vähän tuskaa pokoilla siellä, mutta sillä ajatuksella että kipu on kaveri jaksoin pokoilla kipeen polven kanssa :)
me oltiin ihan keikan alussa n. pari biisiä siellä reunassa missä on se koroke, mutta kun tuntu että se ääni kuulu siihen huonosti ni siirryttiin sit vähän taaemmas ja sielä takana me sit ajelehdittiin koko keikan ajan  :D
oikeesti, apulannan musa on livenä mulle ku jtn huumetta, musta tuntuu et mä oon ihan pilvessä aina noilla keikoilla, vaikka mä en oo koskaan polttanukkaan pilvee ni en tiiä miltä tuntuu oikeesti olla pilvessä, mutta niinku mä oon ihan transsisa aina noilla keikoilla!!  :D

onneks seuraavaan keikkaan on enää vaan viikko!!! :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Haaa..... ::) Onnelliset! Olisin kyllä halunnu nähän!!!!!!!! Varsinkin, kun en oo ollu apiksen keilalla yli...puoleentoista vuoteen!!
Näin viime yönä unta, että apiksen tyypit oli tulossa tänne joensuuhun keikalle. Ja mähän ihan innoissani, että ihanaa. Muistan, kun siinä unessa aattelin, että kävipä mulla hyvä tsägä, kun en päässy tuonne nosturin keikalle ja nytten noi tyypit tuleekin joensuuhun!
Mä en tiedä, mutta ihan kuin lerppa ja wirtabiuha olis ollu jotenkin ovelasti siinä unessa mukana... Olitte  kai jotenkin päässy tänne joensuuhun hillumaan ja men oltiin jotenkni porukassa siellä...jossain.

Wirtabiuha

Hehee, ihanaa että joku näkee musta unta! *wirn*
  Oisit tullu vaan, katos eihän tää heslinki nyt niin iso ja pelottava paikka ole  ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Lainaaoikeesti, apulannan musa on livenä mulle ku jtn huumetta, musta tuntuu et mä oon ihan pilvessä aina noilla keikoilla, vaikka mä en oo koskaan polttanukkaan pilvee ni en tiiä miltä tuntuu oikeesti olla pilvessä, mutta niinku mä oon ihan transsisa aina noilla keikoilla!!  :D

Sitähän se vähän onkin :) Mullekkin tuli nyt aivan hirveä hinku "saada lisää" ;D Mutta Pakkahuoneelle on vähän turha edes yrittää vinkasta lupaa....  :-/ mitäs jos mä vaan karkaisin... *epätoivosta* :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Apulanta on parasta huumetta!

Aivan Lerppaseni... Mennäänkö jos saadaan liput?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

mullakin tekeen nyt mieli lisää lisää apulantaa livenä!! :)
mua sylettää kun nyt pakkahuoneen jälkeen seuraavankerran pääsee vasta kesällä näkeen ne livenä :'(
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

SKRÄÄKZZ!
Älä sanon noin! Mä en ole vielä tiedostanut sitä!

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

No mutta, parempihan se nyt on kerran tai kaksi kuin ei ollenkaan. Mulla jäljellä vielä ainakin Tavastia, saas nyt nähdä mitä sitä keksii.
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Niinpä, ja voihan sitä aina kuunnella cd:tä vaikkei se sama olekkaan...
  Mä oon aina halunnu tavastialle mutta siellä on kaikki k-18... Toki mä olen siellä käynyt päiväs aikaan haistelemassa meininkejä  ;)... Hauskan näkönen mesta  ;D Mulla on aina vakiona kun tuun koulusta ja meen siihen dösä asemalle niin kipitän ensin Keltaseen jäänsärkijään kattomaan käytettyjä levyjä, sitten Tavastian ohi, täytyy kurkkia mitä bändejä siellä soittaa! Ja koska tämän jälkeen olen myöhästynyt bussista riennän musamaailmaan! Siinä vasta loistava kauppa!

-tää on taas tätä; Ketään ei kiinnosta osiota-  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

mäkin haluisin tavastialle mutta kun sielä pitää olla se k-18 aina :'( no onneks ei oo enää kun pari vuotta niin sitten mäkin pääsen sinne!! :)... itseasiassa vuos ja vähän päälle! iiks! *hyppii onnestaan*
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Nii välillä sitä toivoo olevansa vähän vanhempi.. mulla vielä 3 vuotta....   :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Ja mulla 4! *järkyttyy yhä syvemmin*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Toivottavasti Apulanta on sitten vielä 4 vuoden päästä hengissä,
niin siekin Wirtis pääset Tavalle fiilistelemään :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.