Nosturiin?

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 23, 2003, 03:34:21

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

se oli jotain niin upeeta, et mä voisin vieläkin HUUTAA TÄYSILLÄ. mä olin pogoillu niin paljon, et olin ihan märkä...  ;D
en ollu kussu housuihin, mut housutkin oli ihan märät... *tosi kiinnostavaa*
mahtavaa kun on niin paljon ihmisiä jotka tuntee samalla tavalla apulantaa kohtaan. mitä enemmän ihmiset runnoo toisiaan, sen parempi keikka!
Se on rautaa kun joskus ottaa turpaan! Wow.
mä meinasin kuolla, ku toni soitti ihmemaan!
HALUAISIN KOVASTI PAKKAHUONEELLE!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Silti_Onnellinen

ai niin muuten... näittekö Olavi Uusivirtaa? Sekin riehui ihan hulluna siinä alussa... Niin ne paremmissakin piireissä  ;)
mut loppuvaiheessa se oli huomattavasti rauhallisempi, ehkä mä oli tallonu sen varpaat jo ihan paskaks.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Pakkohan apiksen on olla hengissä vielä neljän vuoden ajan! Ja onhan se vielä monta kymmentä vuotta. Pakko olla tai mä menen ja purasen niitä jokasta....jalkaan! ;D
Mä pääsisin sisään öym...noin parin vuoden päästä reilun

Wirtabiuha

No ne saa lopettaa hyvällä omalla tunnolla sitten kun mä olen nähnyt ne tavastialla... Muuten ne saa kärsiä! hehee...
  kas kas, vai oli uusivirta eksynyt paikalle, hmm... ;D *wirnistelee eräälle mielnyhtymälle*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Uusivirta? Mistäs se tuli...?

Ronjaronjanen

Mä näin kanssa Uusivirran, se oli rappusissa mun vieressä kun me jonotettiin sinne alakertaan keikan jälkeen. Oli mielenkiintosta kuunnella sen juttuja, etenkin kun se selitti jotain tyyliin "jos mä olisin vittu apulanta, niin en mä vittu mitään levyjä myis. Siis mähän näyttäisin mun munan joka on ihan vitun pieni" *hih*  ;D ;D
että todellakin taas paremmat piirit..

Lerppa

Mahtoikohan herra Uusivirta olla hieman alkoholin vaikutuksen alaisena?

(vilkasin muuten Zulua äskön tv:stä, siellähän tuo heilui ;D )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Ehkäpä alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan. Minämyös näin Olavin. Tai törmäsin häneen. Ja systeri vittuili hänelle minkä kerkis. Oli kyllä hyvä tienraivaaja, päästiin lähemmäs eturiviä...  ;D

Niin ja näkikö joku Kie von Hertzeniä, vain näinkö harhoja?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Mä taisin olla niin lumoutunut etten olis varmaan tajunnut vaikka itse Halonen olisi vieressä pogoillut ;D Olavin taisin kyllä jossain vaiheessa nähäkin, en vaan tajunnut että se on se.
 Aika hassua muuten... Joskus keikan alkuvaiheilla Wirtikseltä hävis toinen korvis... ja seuraavana päivänä se löytyy mun kengän pohjasta  8)

Wirtabiuha

Perkele! Ne oli hienot korvikset... sellaset siniset josta riippuu viis kiviviritelmää... no siinä lerppakenkäpohjakorussa ei ole kun yks sellanen kivi jäljellä! Se itseasiassa revittiin mun korvasta, tai joku otti siitä tukea ja rips... nojoo, tätä lerppa ei saa anteeks!  ;D ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

drown

Minäkin Olavin näin. Ihan hiessa riehui siellä. Mäkin luulin nähneeni Kien, mutta ajattelin sen olevan vain toiveajattelua. Mutta jos joku muukin kerran luuli nähneensä, niin ehkä se sitten oli Kie.

Oli muuten ihan varmaan paras keikka aikoihin, kun niitä b-puoliakin sai kuulla. Ilonaakin vähän soittivat. Nykyään ei valitettavasti kyllä Apulannan keikoilla kuule sitä vanhempaa tuotantoa juuri ollenkaan. Nyt on aina vain Piiskaa ja joskus Mitä kuuluu, ennen oli sentään Mitä vaan, Liikaa, Silti onnellinen, Kymmenen ylöspäin, Mato, Poistuisitko mun elämästäni yms. hittejä, mutta kumminkin sitä vanhempaa al:ää.

Oskari Tilkanen

Lainaatää olis oikeesti kuulunut keikat-osioon, mutta ei tää helvetin kone suostu lähettää siihen aiheita. jossain suunnassa taas kusee.
Niin...onks joku menossa 31.10 Nosturiin?

oku

nosturin keikasta sen verran et jos joku tunnistaa itsensä vaaleenpunasesta paidasta, kravatista, apulanta -kaulakorusta ja monesta nauhasta ranteessa vois ilmotella tänne..mun tuntomerkiks valkonen pipo..

Ronjaronjanen

Tatu Frechen (taas sanoja joita en osaa kirjottaa) oli myös siellä.

Kyllä se Uusivirta vähän siltä näytti jotta ei se ihan pelkän veden voimin ollut liikkeellä.
Ja jälleen kerran tuli todistettua että julkkiksetkin ovat vain ihmisiä. Onhan nuo apulannankin tyypit varmaan keikoilla riehuneet. Aika hassua  ;D

Lerppa

Musta on tosi kiva että Apikset on tosiaan vaan ihmisiä :) Jotenkin ne on niin "lähellä"... Paljon todellisimpia kun joku Bruce Dickinson... se on eri hyvä juttu :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.