Onx teillä hiekkaa?

Aloittaja zanna, marraskuu 10, 2002, 08:05:42

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Don Huonot on ihan loistava.

Ja Gimmelille myös arvostusta. Ne tekee oman hommansa ihan hyvin.
Time goes on, I wont.

-luay-

Toi gimmel-juttu...
Onhan se totta, että tyttöryhmä on tehty juttu, mutta ottakaa huomioon, että ne osaa laulaa ja tekee hommaa yllättävän hyvin siihen nähden, etteivät hommaa ole aikaisemmin tehneet... :)

Mutta eipäs tästä tehdä uutta aihetta, kun ei  se tälle kohdalle kuulu... :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Faarao_82

Mä ostin kanssa Hiekan heti julkaisupäivänä...:)
On ihan sairaan hyvä levy...Yks mun suosikeista tällä hetkellä vaikka ykköspaikkaa pitää edelleen EHJÄ!!!!!!!!!

Tykkään niin sairaan paljon Hiekka biisistä,et sitä pitää soittaa koko ajan..Kaverit kyll kyllästy siihen kun kuuntelin sitä koko ajan..
Mutta mä en voi olla kuuntelematta...:)

"Savuna ilmaan ei voi kestää,verenä hiekkaan ei voi estää..Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän,jos edes sitäkään.."

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä kyllästyin jossain vaiheessa hiekka-biisiin mut nyt ku en ollu vähään aikaan sitä kuunnellu ni kuulosti taas tosi hyvältä! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

Onttosydän tuntuu jakavan mielipiteet. minä olen sitä mieltä, että ko. kappale on ehdottomasti Hiekan paras ja kaunein, yltää kokonaisuudessaankin lempibiiseinihin vaikka tuo levy on nyt vähän paitsioon jäänyt.
on se vaan niin riipaisevan nätti. sellanen että pysähtyy.
livenähän se oli (tuskin ne tuota enää esittää. ehkä.) kerrassaan mahtava. se oli hoidettu niin täydellisesti, että kaikki spotit Wirtaseen sen biisin ajaksi ja musta tuntui että yleisökin oli rauhassa.

(kuitenkin tilanne on ollut ihan normaali ja minä olen kuvitellut jonkun goddamn VALOKEILAN Tonin ympärille.  :D)

ei vaan. ehdoton.

Hetkestä en pidä. muutenkin on nyt koko levy jämähtänyt pikkusiskon huoneeseen, minä en sitä niinkään jaksa kuunnella. periaatteessa suurin osa biiseistä on hyviä, mutta joku tökkii.
en silti odottanutkaan että Heinola 10:n jälkeen tulisi mitään ylitsevuotavaa mahtavuutta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

salzaliini:)

no ei heinola10 oo mun mielestä mitenkään huono.. plastik o ehkä heikoin,mutta silti hyvä levy.
ja hiekastakin tykkään paljon.
mutta nämä onki vaan mielipide kysymyksiä.

2 + 2 = 5

vik

Heinola 10 on NIIN mahtava.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

salzaliini:)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä oon oppinu pitämään Onttosydämestä ja se on ihan helvetin hyvä.Wow. H10 on kyllä mun mielestä kans ihan loistava albumi.Kirveltäjät on niiiiiin helmi! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

JenniThaApisFAni

moi!!! juu hiekka löytyy!! se on vaix kuinka huippu!!!
mut kyl ne muutki levyt on hyvii!!! ei voi muuta sanoo ku et pojat osaa hommansa!! ;)
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi_apis_fani

juu löytyy!!!!ja on toosi hyvä levy...löytyy myös heinola 10,plastik,syitä ja seurauksia,teit meistä kauniin ja sit torremolinos...on myös muutama single...ja kaikki on nii s******n hyvii!!!! ;)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Riitu

on!! oli tosi hyvä ostos!! ;D
turvallista matkaa helvettiin..

*tuuli*

mulla on hiekka myös, ja kuten useimmat tai ainakin jotkut, niin ostin sen heti ilmestymis päivänä; kaverit kettuili et ois pitäny heti ekalla välkällä juosta kauppaan... ;) hiekalta valas on ihana biisi! nii joo ja muita albumeita mulla on syitä ja seurauksia, sit ehjä, attack of the a.l peolpe, plastik, apulanta (<- enkkulevy)... muutama puuttuu... ;)

gggg

B=] - Gorilla
o:-) - En se minä ollut.. =:-) - Punkkari (Keith Flint)
(c: - Toisinpäinkin tämä käy @@@8) - Marge Simpson
:-P - Plääh. ?=) - Elvis
:-O - Oho! _B-) - Snorkkeli
:-d - Nuolaisu *<:-) - Joulutonttu
:-)~ - Slurp 8D - Aurinkolasit
      =):-) - Abraham Lincoln
      c|:-) - Englantilainen
      Q:<> - Aku Ankka
      8-d=) -Propellihattuinen poika
      }=@ - Lehmä
      @--,-- -  

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.