Heinolassa jyrää

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, toukokuu 06, 2002, 05:29:48

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Mä katson melkein kaikki aina yksin... En tiiä mikä siinä on. Yhden kaverin kanssa vuokrataan joskus jotain kahdestaan mutta isommalla porukalla tulee tosi harvoin mitään katottua.
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

Äh, tämä on taas niitä päiviä kun en millään muista sanoa kaikkea sanottavaani kerralla.

Niin, siis. Luulisin, että se, että ei ikinä tule katseltua leffoja isommalla porukalla, johtuu siitä, että porukassa leffat menee aina vähän ohi. Sen takia joukolla tehdään sitten jotain muuta mukavaa, leffoihin on sitte helpompi keskittyä rauhassa...

Hiltsu

Tietenkin isopussi sipsejä ja karkkia, sekä joku elokuva. Viimeks kyllä katottiin se niin huonosti, että ei edes tapahtumia muisteta tai sitten nimeä. Ei se edes kovin hyvältä näyttänyt mitä katotttiin. Muuten on kyllä saanut katsoa ihan rauhassa.
Olen Ähtäristä. Kai tiedät, että missä on?
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

olen kuullut, mutta totta puheuen ei suunnasta oo haisuakaan. asutsä siellä niitten karhujen kanssa? ;)
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

hei jeah,me ollaan käyty ähtärissä lomalla joskus vuonna erkki ja paavo!!! :D muistan sen eläinpuiston ja jonkun ihme vesiliukumäen...mutta erittäin huonosti...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Karhujen keskellä asun. Enpä niitäkään ole kyllä onneksi pitkään aikaan nähnyt. Ei siellä eläinpuistossa niin tule sitten käytyä.
Ihme vesiliukumäki on varmaan Mekkorannassa? Tai mikä nyt olikaan...
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Minä en kauhean monesta elokuvasta tykkää.

Pitkä kuuma kesä on loistava. Tykkään paljon myös tästä Vuosi Nuoruudestani -elokuvasta.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

joo, kävin kattomassa se vuosi nuoruudestani sillon vuonna banaani ja se oli ihana!

Hiltsu

Vuosi nuoruudestani on ihan ok. Näin sen tuossa joskus.

Vilkku

No niin, valaiskaahan nyt surkeasti maantiedossa epäonnistunutta : Missä sijaitsee tarkalleen Ähtäri ? ;D Suunnilleen kai sen karttaan saisin mutta antakaahan nyt tarkka sijainti.

Hiltsu

En oikein osaa selittää. Seinäjoki? Alavus? Tuolla pitäisi kai olla kartta: http://www.ahtari.fi/ , kun en osaa itse selittää.

Hiltsu

Onkohan tuossa osoitteessa jokin vika, kun tuo ei koskaan toimi? Toimiiko teillä?

Vilkku

Ei toimi mulla ainakaan. Mutta Seinäjoki selittää jo aika paljon :D

hairicco

ähtäri sijaitsee jossakin keuruun tienoilla, virrat,
siellä jossakin...on myös eläinpuisto. ;D

olen liftimatkalla pohjoisessa, elän pummimalla.
kajaani, kuusamo, kemijärvi (anteliaita ihmisiä, 8 euroa
tunnissa..),
sodankylä.... 8)

kylmä on hirmuinen ja tänäänkin sataa.  :'(
nukun makuupussissa pusikossa
tai kerrostalojen kellareissa.

jos tänään saan tarpeeksi, menen pizzalle.

uskotteko, että parvekkeella istuessa
eräänlainen energiapylväs, _salama_, voi
iskeä ihmisen läpi?
mulle kävi niin ja sen jälkeen olin niin väsynyt,
huimasi ja pyörrytti, etten päässyt enää sängystä..
ei ruoka maistunut.

menin sit lääkäriin, kun lisäksi tuli niskaan
yllättäen iso pahkura.
multa mitattiin verenpaine, verensokeri,
todettiin tulehtunut imusolmuke, joka
sitten hävisi yhtä nopeasti, kuin oli
tullutkin. lääkärin mielestä huimaus
aamua iltaa on raskauspahoinvointia.  

kreisi_greippi

no, oletko sinä raskaana?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.