Toni Wirtanen Undercover

Aloittaja Ronjaronjanen, lokakuu 27, 2003, 04:34:50

« edellinen - seuraava »

*tuuli

apua, uskaltaako sinne mennä......

KristalliEnkeli

seikkailin tässä hetki sitten levy-yhtiön messageboardilla http://www.levy-yhtio.com/board/messages/apis/92.html ja löysin tohon Toni Wirtasen ohjelmaan liittyvät keskustelun, jossa joku urppas jotain ja Toni itse kommentoi asiaa mm. näin;

"Itse olen myös hieman yllättynyt tuosta tulevan tv-ohjelmani aiheuttamasta närästä. Miten helvetissä voit sanoa kyseisen ohjelman olevan kaupallista näkemättä yhtään jaksoa? Tai mitä ylipäätään tiedät motiiveistani tehdä moinen pläjäys? Katsos, tuommoinen tv-sekoilu yms on lähinnä omaksi huvikseni väsättyä harrastustoimintaa, jonka pääasiallisena tarkoituksena on avartaa omia näkemyksiäni. Näen ohjelman tekemisen suoraan verrannollisena vaikka jalkapallon peluuseen tai lennokkien rakenteluun taikka johonkin vastaavaan virkistystoimintaan. Käsittämätöntä, miten suppea näkemys joillain ihmisillä on siitä, mitä muiden pitäisi olla. Se, että intohimoni elämässä on musiikin tekeminen ei sulje pois sitä, että joskus haluan tehdä jotain muuta. Totta on, että asema eräässä maamme musiikkielämän merkittävimmistä bändeistä avaa mahdollisuuksia tehdä asioita, joihin monet eivät pääse käsiksi. Tästä syntynee käsitys siitä, että sellaisten asioiden tekeminen olisi lähtökohdiltaan "rahastusta". Näin ei ole"

poimin jutun, koska se liittyy tähän alkuperäiseen otsikkoomme...

*tuuli --> joko kävit tsiigaamassa ne kuvat  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Kävin lukemassa ton Tonin jutun, kyllä se kirjotti pirun hyvin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi*

*purskahtaa nauruun* Toni meteorologina  ;D
kyllä se mahtas olla aika hubaisaa katsottavaa  :D

mä en nyt ymmärrä että mistä kuvasta tuola aikasemmin puhuttiin?!?
ja kuvista puheen ollen katoin ton kuvan 35 ja en kyllä uskaltanu vielä kattoo sitä toista  :D

KristalliEnkeli

emmi* --> jos keskustelun kehitystä oon oikein seuranut niin meillä on ollut puhe juuri tuosta kuvasta 35  :)...on se niin kaunista katsottavaa *krhm* juup  ;D

Lerppa

Aika järkkyä ;D eikös siinä muuten (ei mitenkään että olisin tarkasti katsonut :) ) olut jotain sinipunasia läikkiä... joku potkinut perseelle.. aiai ;P

KristalliEnkeli

lerppa --> mäkin huomasin saman, mutten viitsinyt sanoa mitn... ;D joku on antanut Tonille piiskaa <-- kylläkin aika kulunut vitsi, mutta oli pakko sanoo

Wirtabiuha

Aivan  ;) Ei kyllä välttämättä hirveesti menetä vaikkei näkiskään...  :D ;)
Tossa Lerpan luokkakaveri nauraa vieressä...  
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mitä? *kysyy järkyttyneenä*

Wirtabiuha

Voit siis käydä tsekkaamassa tonin perseen... Siis tuolta ylempää kristalliEnkelin joku viesti ja kuva 35.. *öök*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

ÄÄÄÄKKK! En mie uskalla!!! Ups, tuli vähän murteella.. ;)
Mutta todellakin en mie uskalla kattoo...

punainen

Aha näköjään ihan normaalia Tonilta toi housut kintuissa poseeraaminen...aika rankkaa ;D

varis

Jaaha että sellanen kuva.... Se oli aekas peloittava..
 :o ::) :P
Varo räkää

Wirtabiuha

Sit se toinen... siis toinen puoli kuva on kans aika pelottava... noh eihän siinä mitään näy mutta liikaa silti---- *öök*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

ja mä olen taas ihan varma että Toni kiertelee täällä peitenimellä ja hekottaa kuollakseen ;D
mutta sanompa silti että todellakin *öök*! ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.