Irina?

Aloittaja Aapo/www.handmaderecords., joulukuu 17, 2003, 08:36:01

« edellinen - seuraava »

jouhu

Minäkin olen suunnitellut ostavani tuon levyn, mutta kun ei ole rahnaa, niin ei voi mittään.  :-/ Ja miulla olis nytten kauhee hinku ostaa älyttömästi levyjä... Tuo irinan juttu, apulannan ep, Ismo Alangon levy, ehkä joku waltarin levy omaks....
Huhhuh....  :P

hande^

Siispä rukoilkaamme lottovoittoa!  :P
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Juu, lotataan kimpassa. Sitten voittorahat käytetään levyihin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Joo, hankitaan kunnon kymppitonni potti ja jaetaan voitto tasan... Ja ei kun vaan ostelee levyjä. ;D
Ihan pakko kysyy tässä välissä, kun levyistä nyt on puhetta, niin että kuinka tärkeitä teille teidän levyt on? Miulle ainakin ihan pakollisia asioita. Joka päivä pakko kuunnella jotain. (te jotka ette voi sietää aiheesta lipsumista, niin kylläkyllä...)

puska

Kyllähän ne levyt ovat tärkeitä.
Tässä juuri olin viikon leirillä, ja kun tulin kotiin kuunneltuani sen ajan pelkkää gospelia, oli se kyllä jotenkin niin taivaallista pistää taas kunnon mätkettä soimaan. Ja levyjen aitous on minulle tärkeää. Nettilatauksia ei todellakaan tueta.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

On tosi tärkeitä minulle levyni :). Huomasin juuri etten omista montakaan ei apislevyä..siis... Mutta kunen mie löydä mitään sellasta muuta mistä voisin tykkäillä. Paitsi tehis tietysti jonkun verran.. Kertokaas jotain hyviä bändejä? :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Minä voisin vaikka ehdotella mm. seuraavia...
Inis
cmx
waltari
Ismo Alanko
moonsorow

Mie ainakin tykkään.  :D

Maikki.

pitääpä vaikka kirjastosta lainailla ja kuunnella millasia nuo on. cmx:n ja ismon mie tiiänkin, mutta muut :)

jouhu

Jos haluut tietää vähän ennakkoon millasta musaa noi on, niin...:) Inis on sellasta...Voisko sanoo ihan rokiks.::) Waltari on hauskaa musiikki. Siitä tulee hauska fiilis. Varsinkin pala leipää biisistä ;D Ja se on sen nimisellä alpyymilla kuin pala leipää.
Moonsorrow on taas suomalaista örinää.

Maikki.

oukei, kiitoksia tiedoista :). Jaksaisi vaan joskus lähteä kirjastoon :P..

jouhu

Niin. :)
Jos on tylsää, eikä keksi mitään tekemistä, niin on kiva mennä laajentamaan musiikkimakuaan.  :D

puska

Se on kyllä kesittävää kiletämättä. Tai sitten voi löytää uusia paskoja bändejä, joita saa taas haukkua :D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Se on kyllä totta. En sitten tiedä onko se niin hyvä asia. ::) No, mutta saa ainakin haukkua jotakin...

hande^

Niin, onhan se pakko aina olla jotain, mihin paskan olon purkaa. Mielummin paskaan musaan ja bändeihin, ku lähimmäisiin. (Tässä vaiheessa pyydän anteeksi kaikilta, jotka ovat sen joutuneet kokomaan) :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Niin. Aina pitää saada haukkua jotakin...
Tuosta iniksestä on pakko vielä sanoo sen verran, että siinähän on tuo Yli-Pihlajan Sami laulaja+kitaristina ja Toni on joissain kipaleissa laulamassa taustoja.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.