kappaleista.

Aloittaja vik, heinäkuu 20, 2002, 10:57:09

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

betonissakin oli kyllä selkeesti huonompi keikka, kuin sisätiloissa. mutta kyllä siitä silti irtos paljon.
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Sisätiloissa on niin paljon jotenkin intiimimpi fiilis... Mutta jos jostain pidin ankassa niin siitä, että Toni jaksoi kerrankin spiikata vähän enemmän kuin sen ainasen "seuraavaksi jotain aivan muuta". Se oli ihan hauska juttu aluks, mutta sitte kun keikka toisensa jälkeen se sanottiin jokaisen biisin välissä, niin ei se mua oikein enää jaksanut hymyilyttää.
[ -You should see my scars- ]

vik

aijai.
Räikässä se lauloi oopperaa ja naureskeli omia juttujaan ja kitaraansa.
ei tainnut olla kaikki ihan kotona.  :)
Samilla ainakin oli hauskaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Cassandra

oliskohan se toi tex mex cowboys..tai joku vastaava..
ei kolahda ei..
jotenkin ylituotettu, ja väärällä tavalla agressiivinen..
it can`t rain all the time

KatjaRock

Ilona on huono.

Piiskaa ja Mitä kuuluu pitää huutaa niin että ei kulje henki.

Hallaa:n aikana haluan aina kuolla.
Time goes on, I wont.

night-girl

Piiskaa biisii ku kuuntelee täysillä ja huutaa, ni jumalauta ku o mahtavat fiilikset!!!

night-girl

Anteex toi mun kielen käyttö, ei toistu enää  :-X

vik

Ilona on melko huono joo.
jos sen äänittäisi uudelleen, voisi tulos olla parempi.
ja kun siihen liittyy aina väkisin nämä "IIIIK soittakaan ILONA!!!!!!!"-oheistuntemukset.

Ruhtinaat on TÄRKEÄ.
niin tärkeä, ettei mikään ikinä.
olin _uskomattoman_ vihainen, kun kaveri Räikkärock-keikan jälkeen sanoi "pientä teinihysteriaa!" mulle, kun olin itkenyt. :/
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ei se välttämättä oo mtn teinihysteriaa vaan hienoa kun on tunteet!!!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

nimenomaan.

kyseinen kaveri oli itse kännissä kumartanut Tonin kuvalle kaupungilla muutamaan otteeseen kun oli niin ihq.

mutta eipä siitä enempää.

en ole kuunnellut AP-Lantaa pariin viikkoon. :/

Vilkku

Minä keksin viimeinkin vastauksen alkuperäiskysymykseen. Näin kauan sitä olen miettinyt, koska loppujen lopuksi varsinkin poikien orkesterin alkuajoilta löytyy useitakin biisejä joista yksinkertaisesti en pidä. Olen koettanut löytää jotain yhtä jonka nyt mainita. Mieleeni sitten yllättäen tuli yksi biisi.

Mato.

Jos sitä keikalla soittavat niin hypin ja laulan kyllä mukana, mutta kotona kuunnellessa skippaan sen lähen poikkeuksetta.
[ -You should see my scars- ]

Mato on kyllä ihan ok mutta ehkäpä alkaa pitemmän päälle kyllästyttämään...Monista mun kavereista se on paras apiksen biisi.ei kyl musta...vaik hyvä keikkabiisi kyl onki.

kreisi_greippi

mato on hassu. se aina naurattaa.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä meinasin kerran tukehtua kahviini.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

joo ja mun serkulta tuli voileipää nenästä,kaikki kinkkuleikkeleet mukana. ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.