NIMIÄ - vastatkaa kaikki !

Aloittaja ripsari, tammikuu 31, 2003, 09:02:19

« edellinen - seuraava »

Welhotar

Juu,epäilen että on ainakaan ihan heti hajoamassa kun kesäksikin on luvattu keikkoja.Rauhoitutaan jo,jookos? :) paitsi että satuin lukemaan eilen ah-niin-ihanaa nuortenlehteä missä oli tosi alakulosen tyylinen haastis apulannasta..otsikkokin oli tyyliin "apulannan tulevaisuus vaakalaudalla"..pöh.

-luay-

Samaa mieltä...
Tää "hajoamis"-juttu on leviimässä käsiin...
Nautitaan ApulaNNAn musasta ja hymyillään kun tavataan.
-Kiitos-
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

KatjaRock

Time goes on, I wont.

salzaliini:)

minä ostin saman kyseisen lehen ja ku luin sitä juttua naureskelin että olipa kusisesti kirjotettu. :(

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Salzaliini,no ai et oliko!alko pikkasen kyrpii.. >:(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini;)

nii.. :( miks niitte pitää aina vääristellä totuuksia..??

Silti_Onnellinen

siis se sinäminän juttu oli niin surkee, etten oo ikinä lukenu sellasta paskaa!!!!!! Eihän siinä oltu kysytty Apulannan pojilta mitään... Kyllä vituttaa.....
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KATJAR

Toimittajien tehtävä on kirjoittaa lehteen juttuja, jotka edistää levikkiä.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Juu,meiän iskä on toimittaja.. ;) ihan BTW vaan.Mut toi ko.Apulanta juttu oli kyl niiiin paska et huh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini:)

ehkä paskin juttu mitä oon koskaa apiksesta lukenu. :(!!

emmy

eihän apulanta oo mihinkään hajoomassa hyvä ripsari!  :) ja jos pojat joskus päättää lopettaa niin tuskin siihen päätökseen mitkään adressit auttaa!!! Sitäpaitsi, kaikki hyvä loppuu aikanaan ja kuuluukin loppua... En mä silti toivo, et apulanta hajois, mut jos ja kun se joskus hajoo nii turha sitä on itkee  ;) ei nyt eikä sittenkään. pojat on sentään tehny jo nyt loistavan uran!!!  :D :D

ja jos siihen toiseen aiheeseen, kun nimiä kyseltiin  :) mun nimi on emmi  ;) ei varmaan jää epäselväks nimimerkistä  :D mutta jos täälä on kaimoja nii terkkuja ja onnea hyvän nimen johdosta  ;D  ;D  ;D
kaikki hyvät asiat ovat muovia

piupau_muovia

emmy...veit jalat suustani....maanantain tarkoitus oli tänään pilata onnellinen viikko,joka ei koskaan ole muuta kun paskassa poljentaa,kunnes koittaa viikonloppu ja et näe kaukana horisontissa tanjasta kuvaakaan....mulla alkaa olla vakavia mielenterveys ongelmia maanantai suhteen....

Bansku

Eiköhän itse Apulannan pojat sitten kerro jos ne nyt on hajoamassa. Ja niinkuin joku jo sanoi että kaikki hyvä loppuu aikanaan. Stressataan sitä sitten kun on sen aika. Miun nimi on Riina.

Riitu

laita mun nimi..(riina) mikä se osoite on? mäkin haluisin nimittäin kirjottaa pojille..  ;D
turvallista matkaa helvettiin..

hensi_apis_fani

juu ei ne mitää hajoo...mut voi siihen munki nimen laittaa eli hensi...juups...nii mikä se ossa on ois tosiaan kiva kirjottaa niille...ja viäl siit hajoamis jutust et tuskin ne hajoo koska niillähän menee nii hyvi...ellei ne sit haluu lopettaa ku niil on viäl hyvä menestys mut tuskimpa...en mä ainakaa usko...mut kaikkee kivaa kaikille!!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.