Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Hyvin sanottu, Heikki :D
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

Niinpä, minä tosin olen käännyttänyt monet kaverini apulanta-uskoon
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Heh, minäkin pari ;) En tosin tarkoituksellisesti sinänsä, eli kenellekään en ole mennyt tyrkyttämään musiikkimakuani. Itsekin kiinnostuin ko. musiikista kaverin kautta. Pari kaveria on nyt viime aikoina kysellyt jos voisin vaikka lainata levyjä ja yksi on käynyt mun kanssa monella keikalla.

KatjaRock

Onneksi meillä kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen   :)
Apulanta-usko. Heeh.  :D :D Näen jo sielunisilmin mr Wirtasen kommentoimassa kyseistä termiä. :-*
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Apulanta-uskonlahko! :P se oli ensimmäinen termi, joka tuli mieleen...

KatjaRock

ja hieno termi onki.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

No, enhän minä muuta keksikään, kuin hienoja asioita! :P tai ehkei ihan...

Simpanssi

niin.kyllä mäkin olen huomannut että monet apulantafanit ovat juuri tuuperattujamustia hiuksia omaavia tyttöjä joilla on vahvat kajalit ja tälleen..sitä mä just ihmettelen et miks?no ihan miten vaan.. ;D whatever,apulanta on tosi hyvää musaa täytyy sanoo ja jos vituttaa ni ei muuta ku lattialle makaamaan ja stereoista täysille vaikkapa kalamiehen toveri ni kyllä se siitä! ;)

Simpanssi

sitä piti vielä kysyy et voisko joku kiva ihminen kertoa miten tänne pääsee "jäseneksi" tai jtn..?kiitos ja kumarrus! :)
ehanaa kun heinolassa jyrääkin lähestyy ja tälleen!!! :D

Vilkku

Tuolta oikealta aika ylhäältä otat että rekisteröidy. Sieltä sitten täyttelemään... Tervetuloa sekaan vain :D

Minäkin meinasin muuten tulla katselemaan kun Heinolassa jyrää... Kattoo nyt pääsenkö.

KatjaRock

:D :D koirani on mahdoton. respect. 8)

Meikä kuuntelee Nylon Beatia. ::)

Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Gr8!!!!:) Mä nyt sitten rekisteröidyin tänne! Ketkäs täällä on "vakkarikävijöitä" ja silleen..? tänään sitten bilettämään! Klara vappen,bara vatten...tai sitten ei..;) *sormet ristissä ja 1,5 litraa siideriä repussa* *vetäytyy pois toivoen uusia kavreita täältä*
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Aika paljon porukkaa käy aina silloin tällöin, luulisin että yleisimmin asioita kommentoidaan minä, KatjaRock sekä Kreisi_Greippi... Tervetuloa sekaan vain.

KatjaRock

juu, eiköhän me täällä eniten hölötellä. 8)
Time goes on, I wont.

KatjaRock

eli siis. jotakin kummallista tapahtui juuri viestilleni.
TheSilja, herzlich willkommen! :-*
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.