Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Joo.

Skeittaaminen on kyllä siistiä jos sitä oikeasti osaa. Muistan vieläkin kun näin pikkusena sellasen leffan jostain nykistä ja siinä oli semmonen hieno punkkarityttö joka aina skeittaili siellä jossain. Se oli silloin mun suuri idoli  :D
ja oishan se vieläkin hauska osata niin hyvin skeitata. On vaan ainakin täälläpäin toi skeittiskene tollasta ällö lökäripoika voittosta. öyh  :P

hensi_apis_fani

juu kyl se on kivaa...tai en mä nyt mikään best oo mut pääsen eteen päin ja osaan kääntyy... :D
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Ronjaronjanen

Vauh. Kyllä se on jo aika hyvin. Mäkin tossa taas kokeilin pitkästä aikaa. Aika huteralta tuntu  ;D
Mutta pääseehän sitä kohta jo taas mäkeenkin.

salza*

snoukkaamista täällä odottelen innolla!! :D

*krhm* aiheesta on vissii taas karattu. ;)

emmi

mä en ymmärrä tota et mitä hianoo skeittaamisessa on, ei niinku vaan pysty käsittään  :D

vielä pari vuotta sitten mä snoukkasin tai snoukkasin ja snoukkasin. mun snoukkaaminen oli sitä että metri ja töks, perseelleen maahan :D mutta nyt se innostus on sitten lopahtanu tyystin. se olis ihan hyvä harrastus, kun ei mulla mitään harrastuksia oo, mutta ei vaan kiinnosta ni ei kiinnosta...
älä tunnusta jos sattuu

salza*

mie sitten rakastan sitä snoukkausta. viis-kuus vuotta on tullu jo lautailtua. viime talvena meni kyllä käsi vähä paskaksi,mutta mitä pienistä... ;D

rautalintu

Minä oon kans 7 vuotta snoukannu. En kyllä viime talvena käyny kun kaksi kertaa, kun ei sinne mäkeen yksin viittis lähteä. Mulla kun noita kavereita ei liiemmin ole... Vois myydä laudan, sais paljon rahaa  ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Mun on ehkä vähän turha edes kokeillakkaan lautaa kun hädin tuskin oon oppinut laskettelemaan suksilla :D Ja niitäkään en tosiaan oikein hallitse, meinasin viime vuonna päästä hengestäni kun törmäsin yhteen kumparelaskijaan ;D noh, onneks oli onnea eikä kummaltakaan edes katkennut mitään, pitkä ilmalento ja pieni aivotärähdys vain :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

minä väitän että laudalla on paljo helpompi laskea ku suksilla. mä en nimittäin ite hallinnu suksia lähellekkää yhtä hyvin ku lautaa!

rautalintu

Laudalla on paljon helpompi laskea, tosin ehkä siihen tarvitaan hyvä tasapaino. Yritin monta vuotta opetella suksilla laskemaan, eikä siitä tullut mitään, kun jalat lähtivät eri suuntiin. Sitäpaitsi laskettelumonot sattuvat jalkoihin!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Nii kyllä se lauta varmaan helpompi olisi, jos sillä vaan olis heti alun alkaenkin opetellut.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Se Lerpan ilmalento oli kyllä komea! Hehee, mä laskin kauniisti alas mäkeä ja Sanna sääti jotain... Ja niin sääti se kumparelaskiakin, Yhteentörmäys ja suoraan sarjiksesta otettu ilmalento, aiai kun oli hauskan näköstä!
  Toi lautailu on hauskaa, mä en ole vaan ihan oppinut sitä; ajattelen aina että kun noi kaverit nyt on mukana ja ne menee hyvin niin jos mä nyt otan sukset kun niillä kerran osaan laskea... Harjottelen sitten ens kerralla... Taas hyvä asenne... ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Enpä tiedä. Kyllä sukset tuntuu aluksi helpommalta kuin lauta, mutta sitten kun pääsee juonesta kiinni laudan kanssa niin ei se enää niin vaikeaa ole.

Rautalintu, mites se nyt niin? Vaikka eipä mullakaan oikein lautailevia kavereita kyllä ole..

virtahepo

Tässä vaiheessa on taas siirrytty offtopic-asioihin..Juu,mä itseasias skeittasin nii pitkää ku mun selkä murtu..Auh. Mut kyl mä tykkään edellee katella ku jengi skedee. Mut ei lautailussakaan mitää vikaa oo. Jotain tekemistä sentää talvisäällä..

Vilkku

Mun lautailu on sitä tasoa, että jos joskus harvoin pääsen hissillä rinteen päälle asti, ni syön puolet rinteestä matkalla alas :P

Jos nyt taas treenaisi kun ens kuussa Leville :)
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.