Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Räppäripoika.... Apulanta... Kännykänkuoret... hmm.. pelottava yhtälö.. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

LIIAN pelottava! Oliko se semmosen näkönen, että olis voinu olla pikkugeen faneja?

salza*

no siis niitähän oli suht.monta pikku räppäriä. :) just semmosia vaahtosammuttimen kokosia nappuloita. ;D oli se oikeesti aika huvittavaa.. sit ku niillä oli semmoset paksut tussit ja tyypilliset 3110 ja 3330 kännyt mihin ne otti niitä nimmareita. ;)
eihän pikku g ollu viime vuonna tähän aikaan vielä julkisuudessa. :D
hehe..prkl ois pitäny ikuistaa se tapahtuma ku ne pyys niitä nimmareita,sitte ku katto niitä puhelimia ni sipen,tuukan,tonin ja partasamin nimmarit sekasi pienellä takakuorella. :D huvittavaa,kyllä. :D
sitteku toni sano sille yhelle että "ootko varma et äiti tykkää jos mä laitan tähän kalliiseen kuoreen nimmarin?" sitte se kehu sen yhen kuoria ni jätkä oli revetä ylpeydestä. ;)

Lerppa

;D Se olis pitäny kyllä nähdä ;D

jouhu

Ai, se on näinkin vanha tapahtuma... ::)
No, heh, heh...Olis muakin vähän ihmetyttäny...

hensi_apis_fani

varmasti oli hauska näköstä...olis ollu kiva nähä se...xD mut mun täytyy nyt vaan ponKata jostain apkses keikka...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

punainen

Hei olisin mäkin kerran ottanu kännyni takakuoreen nimmarit ellei ne olis ollu niin tummat. Sit voi kaikille näyttää kenen nimet siinä on

Ronjaronjanen

Hiih. Tommoset pienet räppäri -ja skeittipojuset on just hassuja. Tossa meidänkin talon edessä ne aina skeittaa ja parasta antia on mennä lävistyksineni ja revittyine farkkuineni skeittaamaan niiden kanssa (siis en itse skeittaa vaan lainaan niiden lautoja) On tosin niitten käyntikerrat kummasti harventunut, mistäköhän johtuis  :D

mutta olis kyllä pitänyt olla näkemässä  ;D

hensi_apis_fani

mäki aina skeittailen mun kavereitten (poikien) laudoilla ja sit ne aina nauraa mulle :( mut hei ei se mitää haittaa...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Lerppa

Mä en pysy skeitin päällä edes paikoillaan ;D jopa kerran olen kokeillut :D

salza*

Mä olen jopa skeitannut joskus pikkulikkana.. :D siis osasin iha jotai hyppyjäki ja mulla oli skeitti.. sitte se jäi..

Lerppa

Skeittaaminen on kyllä varmaan aika siistiä jos sen osaa :)

jouhu

On se varmaan siistii...Mä kuitenkin pelkään skeittaajia..Tuntuu, kuin ne kaikki kaatuis mun päälle. Yhestikki, kun istuin ihn rauhassa koulun penkillä välkkää viettämässä, niin siihen tulee joitain skeittaajien näkösii jätkii riehumaan ja yks kaatuu mun syliin!  :(
Järkyttävää!
Mun veljelle ostettiin joskus pienenä sellanen skeitti lauta. Se ei oo sellanen oikee, mut yrittää matkia oikeeta lautaa. Mä oon pari kertaa yrittäny tehä sillä jotain, mutta ei sen päällä pysy edes paikoillaan. >:(

drown

Arvostan erittäin paljon. Wicked jo sanoikin kaiken mitä minunkin piti. Musiikillisesti tietenkin kunnioitan, ja pitäähän semmoisia pändejä arvostaa, jotka homeisista ja haisevista treenikämppä-luukuista nousevat koko Suomen tietoisuuten. Eipä ole kornia...

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.