paras musavideo??

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 04:42:10

« edellinen - seuraava »

jouhu

Nii just!!  :'( Miksi hän loppui?! Miksi voi, voi miksi? Katsojia sillä ohjelmalla ainakin olis.

KristalliEnkeli

Jyrki oli kyl hjyva ohjelma, ja siihen pystyi katsojatkin paljon vaikuttamaan, videoita näytettiin hyvissä määrin (ja vieläpä kokonaan) ja oli kaikkea muutakin kivaa...
Nykyään tulee levyraati, joka on mun mielest ihan perseestä ku sielt tulee ihan paskoi musavedoita.
Sit on se jommankummalt ylenkanavalta tuleva top40 (?) mut siin ei paljoo musavideoita näytetä, ainkaan hyviä sellaisia, mut kyllähän siä kattoo. en kyö tiedä tuleekos tiä enää, kun en oo TV-ohjelmia paljoo s eurannunna <--vämysys iskee...sen huomaa tektistä ja kijoitusvirheistä *aarGh!*
*ZIP*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

mun tietääkseni jyrki lopetetiin koska sen ohjelman ajalle ei saatu myytyä tarpeeksi mainoksia. tyhmiä ne mainoksien tekijät! just sitä koko suomen nuoriso katto, sehän olisi ollut loistava mainos-paikka! >:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ai, siis mitä? Lopetettiin, kun ei ollu tarpeeks mainoksia?

Ronjaronjanen

Jeah. Taas jotain aikuisten käsittämätöntä logiikkaa  :(

jouhu

Siis..jotain aivan käsittämätöntä!

Lerppa

Mustakin oli äärimmäisen tyhmää lopettaa se, mutta näin Temonen siitä itse: (joku vanha lehtileike joltain vuodelta..)

"Apulanta-yhtyeen Tuukka Temonen pitää maikkarin iltapäivän restauraatiota hyvänä ratkaisuna, ja miksei pitäisi, koska hän paljastaa olevansa ohjelman ohjaaja. Jyrkiä basisti-ohjaaja ei jää kaipaamaan.-On ollut typerää maksaa huonosta formaatista hirveitä summia ulkomaille. Formaatin ostamisessa Suomeen ei ollut alun alkaenkaan järkeä. Nihkosaa toimintaa. Ongelma on ollut myös e, että sinne pääsevät kaikki pikkubänditkin. Ei se kiinnosta suurta tv-yleisöä. (ai ei vai...) Enemmän isoja nimiä, enemmän glamouria ja parempia syväluotaavampia haastatteluja. Odotan innolla Jyrkin seuraajaa, Tuukka visioi"

Juu... tuossa puhutaan "seuraajasta", onko Jyrkillä muka joku seuraaja?
Ehkä meitä katsojia ei sitten ollut tarpeeksi... että jos se pelas miinuksella, niin oakkohan se oli lopettaa tietysti.. muttamutta...  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

tuskin sillä jyrkillä mitään seuraajaa on... erittäin törkeää nuoria ja bändejäkin kohtaan päättäjiltä, jättää suomalainen musiikki lähes kokonaan huomioimatta!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Perustetaan me sellanen "seuraaja"... ;D ;)
Mä en tiennykkään, että Tuukalla oli osansa tuohon jyrki ohjelmaan... :-[

puska

olihan se sillain apulannanllekin aika tärkeä juttu... jyrkihän auttoi niitä mun käsittääkseni aika paljonkin eteenpäin urallaan.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Jaa...  :D
No, tulihan tiokin sitten tiedettyä... ;D

salza01

no tulihan jyrkin jälkeen maikkarilta se bänd-X siinä oli joskus iha kivoja videoita.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mutta sekin loppu...
Miks muuten sekin loppu?

KristalliEnkeli

mä en ees muista koko bänd-x ohjelmaa...kuka sitä juonsi tai kertokaa jotain siit, jos mul vaik muistuis mieleen  
jää muuten häiritsemään  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Ensin sitä juonsi joku Suvi? ehkä. Sitten Tea Khalifa myöhemmin. Siinä sijoitettiin niitä osakkeita jollekin bändille, ei yksittäisille videoille. Netissä sai äänestää sijoittamassa 100 osaketta.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.