Uudet studiokuvat Apulanta.fi:ssä

Aloittaja jouhu..., huhtikuu 13, 2004, 08:46:12

« edellinen - seuraava »

hande^

mäki olisin halunnut mennä tonne, mutta ku se on tuolla Tampereella ja mä tääl Espoossa, ni ei onnannu...  :(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind-eye

Niin, taas yksi hyvä syy asua Tampereella. Me kaverin kanssa listataan noita asioita, ja myös syitä miksi ei kannata asua Tampereella. Hyviä ollaan keksitty enemmän  :)

jouhu

Pitänee sitten muuttaa heti sinne Tampereelle, kun vaan...pääsee.

blind_eye

Joo :) Samilta kysyttiin et miksi muutti Helsinkiin, hän sanoi että työn perässä, mutta paluumuuttaja hän sanoi kyllä olevansa, eli tänne takasin tulee  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tappaja

Nyt kunntelin nuo apulanta.fissä... loistavaa! tulee jotenkin onnellinen tunne..

punainen

Ai suulekki! Niin mullekki! :) Kyllä oottaa kesää ja sen mukana tätä tuoretta apulantaa...

Tappaja

Vaikka mitä kommenttia täältä nyt on lähtenyt, niin kyllä se Toni-setä osaa musiikkia tehdä ja Apulannnan meininki on kertakaikkisen hyvä. Kiitos ja kumarrus Apulannalle!

puska

Tampere on muuten ihan hupanen paikka. Kesällä siellä on kiva "tsiippadoida":D. Ja Vaasa on kyllä toinen, aivan mahtana paikka. Sinne minä tahtoisin joskus muuttaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mullekin tuli jotenikin onnellinen hetki, kun kuuntelin noi apulannan jutut tuolta... :)
Jaa, mie oonki vähän miettinykkin, että pitäiskö muuttaa isona sitten Kuopioon vai tuonne Tampereelle...
Tampere on kyllä hieno kaupunki, vaikka oonki käyny siellä muistaakseni vain kerran... ::)

punainen

Mäkin aion muutta isona Tampereelle tai sitten Lahteen...Ja  Vaasan veri ei kyllä vapise! *sanoo Vaasan tyttö itse*

Tappaja

No hienoa. JA TAAS ERÄÄT HARHAUTTIVAT KESKUSTELUN. >:(

Vilkku

Pistähän sitten takaisin raiteilleen.
[ -You should see my scars- ]

punainen

Täytyypä sanoa että on vaan tarttuvan riffin on Toni saanut aikaan! :)(taas kerran...) Mul pyörii se sama pätkä vaan päässä.

*välikom*Yritetäänhän koko ajan pysyä aiheessa, mutta se on vain normaalia keskustelua että aihe liukuu eteenpäin :)

blind-eye

Joo mäkin oon nuo pätkät käyny kuuntelemassa. Tosi mieleenpainuvaa! (:

Tappaja

Juu ei haittaa. Mullekin jäi soimaan se päähän...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.