Toni on sell-out?

Aloittaja ten, lokakuu 13, 2003, 09:14:39

« edellinen - seuraava »

Maikki.

minäpä en voi, kun meillä ei näy nelonen :(.. eikös se neloselta tule sitten? täytyy varmaan pyytää jotain nauhottaa, jolla se näkyy..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

juu, tulee se neloselta... harmi, ettet pysty kattoo... toivottavasti joku voi nauhotaa sulle ::)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

HÄ? missä EI näy nelonen?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ilmeisesti Maikilla.  
Toivottavasti kuitenkin sitten, maikki, näät sen sarjan.  :)

Maikki.

Joo, meillä ei näy nelonen :(. Täällä pikku käpylässä.. Pitäis olla vissiin joku digiboxi tai sellanen että näkyisi.. Kaipa minä sen jostain näen, pakkohan se on nähdä! :)

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Maikki.

puska

Kokkolassakaan ainakaan minu veljeni kämpillä ei näy.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hanna0010

Vai että sell-out..  :-/ Mä en ole koskaan pitänyt Wirtasta jumalana tai puoli jumalana, vaan ihmisenä joka tekee hemmetin hyvää musiikkia.. Kuinka moni jaksais keskittyä yhteen ja samaan asiaan puoli elämää..? Pitäähän Tonin Sipen ja Tuukankin elämässä muutakin olla kuin ainoastaan Apulanta.
Oliskaan ne ees enää minkäänlaisissa väleissä jos niillä ei Apulannan lisaksi olisi muuta elämää. Mut toivon mukaan voimme vielä pitkään nauttia Apulannan keikoista ja voimme ostaa kaupan hylyltä Apulannan uutta tuotantoa. ;D

hande^

Tuossapa oli kaikki hyvin tiivistettynä...! ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Niinpä oli. :D
Varmasti kaikkien mielestä tuo on sitä mitä ajatteleekin....apulannasta ja silleen... ::)

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

piupau_muovia

kieliposkesssa tehdyt jutut on yleensä parhaat.. :P

jouhu

punainen

Todellaki! Ei aina kannata miettiä liikaa mitä sitä teköö 8)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.