suosikki julkaisu?

Aloittaja 2 + 2 = 5, lokakuu 29, 2002, 04:28:45

« edellinen - seuraava »

Bansku

Mun suosikki on Hiekka ja AKKM. Niissä vain on jotain :D en mä sinkuista osaa sanoa..

JenniThaApisFAni

joo tota mun mielestä toi syitä ja seurauksia on aika hyvä! koska siihen on koottu tosi hyviä biisejä. Musta siinä ei oo yhtään huonoo biisii... ;D mä oon kyl tosi huono arvioimaan tällaisii, mut ei se mitää..... :-[ kaikkien aikojen paras biisi on kyl ehdottomasti ilona!! se on niin super huippu ihana!!! mut mulla on kyl aika surullisii muistoi siihe....melkee aina ku kuuntelen sitä ni tulee tippa linssiin :'(  muita hyviä biisejä on hallaa ja lupasit mulle ja kaikki muut nyyhky biisit, itseasias ei oo kovin montaa sellast biisii joista en pidä mut kyl niitäki on muutama.....
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

rautalintu

Parhaat ovat Hallaa sekä Maanantai. Pitkistä Plastik, AKKM ja toi Viper Spank on hienoja.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

rautalintu

Ja tietenkin Heinola 10! Se onkin ehkä kaikkein paras.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

JenniThaApisFAni

joo nyt ku mä sain ton viper spankin ni se on kyl tooosi hyvä!!
en odottanu siitä noin hyvää........ :D
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

minerva

kolme on levyistä ehdottomasti paras. todella rakas levy on.
parhaita biisejä on turhan monia.

vaikea tälläisiin kyllä vastata.

Lerppa

Vähän vaikea on sanoa kun ne kaikki on niin...! Kolmea on tullut nyt kuunneltua eniten, sinkuista varmaan Teit Meistä Kauniin ja Maanantai.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

mä oon sinkuista kuunnellu eniten ei yhtään todistajaa..pikooss siellä o se vastaus kaikkeen joka on erittäin luxusta!! ;D

nyt oon kuunnellu iha sikana avkm-levyä.. :)

jouhu

Tähän on varsinaisesi vaikee vastata just sitä parasta levyy tai sinkkuu tai mitään...Kaikki jotka on kuullu ovat aivan ihania. Tieysti aina koku on se ykkös juttu....
Mulle ehkä rakkain tällähetkellä on varmaan...heinola10 ja palstik.

Wirtabiuha

Teit Meistä Kauniin - sinkku on aivan loistava! Ja levyistä tällä hetkellä toi Kolme ja Plastik on ollu etho kulutuksessa.
 ;D :D ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Oijui, meikä uusi kotisivuja :P Nyt on taas silmät ristissä vähän aikaa.. Alkaa päätä särkeä pienen teksin tuijotus ruudussa...
Säkin olet täällä taas äidin puh elin laskua kuluttamassa? :)

Wirtabiuha

Juu minä täällä hei! Äipästä puheen ollen oli kunnon tappo riita siitä otanko mä huulilävärin vai en... Vitun idiootti, eihän sellanen pikku reikä sitä häiritsis! Vain pieni reikä, ja mä valun viemäriin!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Nii... Eipä munkaan isä innosta hypi sen ajatuksen kannalta :) Mitä niillä koruja vastaan on!!! ;D

Wirtabiuha

Niin no enpä tiedä... Otan sen kuitenki, heti ku saan 45e... 20 lävistäminen ja koru vähintään toiset 20...
Toi on muuten tai siis sen pitäis olla teho-kulutus eikä etho  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Nii just..Mikä vika lävistyksissä on?! Miks vanhempien pitää estää sellasen ottamista jos haluu... Mäkin sain korviin reijät vasta viime keväänä ja oon vinkunu niitä varmaan koko peruskoulun ajan ja nytten oon ysillä... >:( Ärsyttää!
Mäkin haluaisin huuli lävistyksen, mutta mä taidan oottaa, että täytän kaheksantoista. Nimittäin äiti ei kyllä ikinä anna ottaa sellasta!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.