Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

Unenkansalainen

tää on muuten aika tyhmä kysymys, ei pahalla. kokonaisuutta on hankala sanoa koska moni levy on erilainen ja niitä ei voi oikeen punnita esimerkiksi faneihin suhtautumisen kanssa, eli hankala sanoa. mutta jos musiikillisesti pitää sanoa, niin sanoisin 9.

mirka

Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

nancy spungen

9½... apis on tosi hyvä bändi ja sil o paljo hyvää musiikkia....
mutta täytyy myöntää etten ole nähnyt sitä livenä- vieläkään vaikka vasta se täällä meillä päin kävikin!!! perkele!
kyll se vähä vituttaa mut minkäs voit ku ei ole hintaa!

hendu

Mä olen samaa mieltä "vierailija" punaisen kanssa! Elikä apulanta on ainoa bändi mistä voin sanoa että olen fani! Ja se tuntuu todella hyvältä! Tykkään toki monenlaisesta musiikista, mutta mikään muu bändi ei ole sytyttänyt niin paljoa kuin kyseinen orkka! Rahaa on palanut vuosien varrella, muuta kaikki on ollut sen arvoista!!
Temosen pomppubasso

Maikki.

Niin miekään en voi sanoo olevani mikään muu kuin apis'fani'. Kun mie en edes kuuntele silleen kunnollisesti muuta :-/ .. Oon yrittäny löytää jotain muita tavallista parempia bändejä, mutten osaa tykätä kovasti muusta kun Apulannasta<3<3 :-* ..  :-/
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Kisse

;Se on täysi 10  :) aah..toni on niin söpö :-*
 ;D

Apis_ruulz

hande^

heh, hauskat kuvat... x) (SIPSU! *lääh* :P)

Uus tyyppi. Tervetuloa joukkoomme! :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Huh...Mitä kuvii.. :)
Juu, tervetuloo miunkin puolesta!

Noidanmetsästäjä

Tervetuloa joo! Taitaa Toni olla colasateessa jumala-videossa tuossa...?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

jouhu

Juu, uskosin, että toi on sen jumala- videon teko colasadetta. :)

Apis_ruulz

munko takia tässä nyt aiheesta eksyttiin? (no huh.. kaiken pahan alku ja loppu olen minä  ;) siihen on muuten tulossa vielä tuukasta kuva kunhan löydän sopivan ;))

jouhu

Eihän se mitään. :) kun ei tää mikään kiinnostavin aihe alunperin olekkaan. Uuu...Millanen Tuukka on tulossa? *odottaa jännittyneenä*

Apis_ruulz

sellanen tuukka tulee kun saan luvan ottaa nyt juuri yritän hankkia lupaan apulanta.fi kuvagalleriasta yhtä tuukan kuvaa kun ne on copyrightejä mutta jos ylläpitäjä antaisi luvan.. jos ei niin pitänee etsiä googlesta.. itseasiassa menen heti etsimään niin seuraavan kerran kun tulette näätte sen  ;)

Sandra

Mä diggaan ihan kybällä! ;D
10+

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.