Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Saanali^

10 Apis on niin paraaaas!!!  :-*
Naana

[tuuli]

LainaaMitenniin tsori?

matonen ehkä kuvittelee, että sinä olet apulannan kanssa neuvolasta asti käsi kädessä kulkenut konkari, joka ei pysty hyväksymään että bändille tulisi uusiakin diggaajia.  :D
tommosia ihmisiä on muuten.. ja sellasia jotka mahtailee törkeesti sillä kokemuksellaan. tottakai niitä pitää arvostaa, et ne on just tyyliin ollu bändin ekalla keikalla, ja näin, mut inhottaa semmonen, et ruetaan isotteleen, ja mahtaileen kaikella sillä mitä on sit koettu. kun.. pitäis osata iloita siitä, että bändi saa uusia ihailijoita, vanhojen kuihtuessa pois.  ;)
allekirjoittanut

matonen

eiku mä sitä sitä FANI-sanaa anteeks pyytelin, ku painkiller ei siitä ilmeisesti tykkää, siitä sanasta. Tshjöh. ;D Ja mulle se on ihan sama periaattees vaikka joku isottelis mulle sillä et on tykänny Apulannasta (tai ihan mistä vaan) kauemmin ku mä, silti mä tykkään Apiksesta....?!?! :o

janette

:) ;) :D ;D 8) ::) :-*10 :) ;) :D ;D 8) ::) :-*
ehdottomasti!!!!!!!!!!!

Painkiller

Lainaaeiku mä sitä sitä FANI-sanaa anteeks pyytelin, ku painkiller ei siitä ilmeisesti tykkää, siitä sanasta. Tshjöh. ;D Ja mulle se on ihan sama periaattees vaikka joku isottelis mulle sillä et on tykänny Apulannasta (tai ihan mistä vaan) kauemmin ku mä, silti mä tykkään Apiksesta....?!?! :o

Aaa..joo, en pidäkään ko. sanasta mutta mitä sitä anteeks pyytelemään :) Heh, Tuuli, jeps, olen neuvolasta asti kulkenut Apiksen kanssa käsi kädessä..heh ;D Ei mutta vaikka oonkin Apulantaa kuunnellut jo jonkun aikaa, niin tottakai tajuan että uusiakin faneja hyppää mukaan..se nyt on ihan luonnollista. Ja ihan hyvä juttu, koska mä nyt en enää jaksa "fanittaa" ihan niin kybällä, rupeen oleen jo niin vanhus :'( No joo..

[tuuli]

hehhehee, ei enää selkä kestä, niinkö?  ;)
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaahehhehee, ei enää selkä kestä, niinkö?  ;)

No ei! Mulla on ihan oikeesti selkä nytkin ihan paskana! Et ei oo naurunasia.. ;)

Apisfani 4-ever!!!<3

Se on täys 10!!!! :-*
kuuntelin just tänää koko ajan vaa uutta levyä!!aivan ihana!<3
Apulanta ei saa ikinä lopettaa!!
 ;)

10 ehdottomasti mut jos ois nelosesta sataa ;D nii sillo 100+

dR-hallaa

Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

Lerppa

Tuolla kun tuli tossa "Voiko faneja ryhmitellä" topicissa ainakin Punkun ja tuulin hiukka muuttuneet kannat esille, ni olis hauska kuulla miten nää muut vakiokävijät sitten. Että onko teidän "fanius" muuttunut täällä boardilla käynnin aikana kuinka radikaalisti? Vai päteekö mm. tämän topicin vanhat tiedot edelleen? ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Niin olisi kiva kuulla "tilannetarkastuksia" muiltakin vakkarikävijöiltä  :)

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

Mun täytyy kyllä sanoa että on se nyt jonkun verran muuttunut. Tai että mä koen suurta ahdistusta nykyisin sellasta kohtaan, jos on pakko mennä vaikkapa Wirtasta kiusaamaan vaikkei mitään asiaa olisikaan. Siis sellanen turha höpöhöpö - toiminta voitaisiin eliminoida. Ja muutenkin vittuun sellaset fanit jotka kuvittelee olevansa esim. lannalle jotain tosi erikoista.
Mutta nyt mä oon hiljaa kun meinasin taas heittäytyä ilkeäksi.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.