Maalin alta -kirja

Aloittaja emmi, helmikuu 11, 2004, 05:45:04

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Se on kivaa kun joku laittaa semmosen korottaa-aina-kun-joku-muu-korottaa- systeemin...
  Mä huusin sieltä vahingossa sekoilujeni lomassa kaksi kirjaa noin viidellä eurolla postikuluineen... annoin toisen sitten Lerpsukalle joululahjaksi :) eikös ollut kiva kuulla... joo, yritän käyttäytyä, aina välillä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Ai, ostit vahingossa kaks samanlaista kirjaa? Miten se on mahdollista? ;D

hande^

mä sain ton Maalin alta- kirjan 8 eurolla huuto.net:stä... oisin saanu 3 eurol mut sanoin sille tyypille et voin maksaa enemmän ku ne postimaksut ois tullu sille maksaa jo enemmän ku 3 euroo... :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

*tuuli

huu... huutokaupat on aika pelottavia......

jouhu

Muakin pikkasen pelottaa noi huutokaupat. :-/ ;D Uskaltaako sinne laittaa oman huutonsa? :o

Maikki.

Kyllä mie ainki uskalsin laittaa :).. Pakko yrittää saada jostain rahaa, köyhä kun olen..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

kyllä sinne uskaltaa, mäkin oon parit levyt laittanu sinne ja saanu viel myytyykin ne.. :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

nokun vähän sekoilin ja klikkailin liian vinhasti niin kyllähän se konekin innostui noita huutoja lisäilemään...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

No, ehkä jotenkuten voisi harkita laittamista hutoansa, mutta... :-/

Vilkku

Höps, ihan mainiosti uskaltaa :) Kun lukee vaan ohjeet eikä klikkaile liian innokkaasti [Wirtabiuha wink wink ;):P] ni hyvin sujuu. Ite oon ostanut hirvittävästi levyjä tota kautta [harvinaisuuksiakin, mm. Lavuaarista -live] ja jotain myynytkin ja hyvin on sujunut.
[ -You should see my scars- ]

puska

Tuo huuto.net on tosi luotettava homma. Siellähän vedetään jutut ihan oikeuteenkin asti jos tulee ongelmia.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

pitäskö munki hommata tuo kirja itelle..? ;) en oo muuten koskaa hommannu huuto.netistä mitää itelle..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

En ole minäkään. Mua edelleenki pelottaa huutokaupat  :) ja köyhä kun olen niin ei kauheesti tule netistä tilattua mitään

jouhu

Voi, tuuli, tuuli mulla on just sama!
Ei voi mitään, kun ei ole kokenut ostamaan netistä mitään, niin pikkasen luonnollisesti epäillyttää koko homma. Mutta, jos nyt tulisi joku hyvä juttu siellä myyntiin, niin kai sitä pitäis uskaltaa laittaa sinne oma... ::)lyöntinsä....(?)

[tuuli]

niin... paitsi äiti ja iskä saattais hiukka ihmetellä jos postiluukusta kilahtais sisään joku kaunis päivä jotain mun nettiostoksia
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.