idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

puska

mitä mieltä olette? mä en ole katsonut kertaakaan eikä kyllä kaduta yhtään. ihan väärä tapa minun mielestäni lähteä luomaan julkkiksia. minki suomesta ollaan tekemässä jotain jenkkilään?! >:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

puska

- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

puska

miki->miksi  -> minki->miksi:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Mä jo vähän odottelinkin että millon tänne tulee tuo aihe ;)
   Mun mielestä Idolsia on kiva katsoa, vaikka tuntuukin väärälle tehdä tolleen "tähtiä".
   Jos sua oikeasti kiinnostaa meidän ajatukset tuosta aiheesta, niin katsopa -Muut Bändit- "Gimmelit sylettää!!!" keskustelua, sieltä löytyy kaikenlaista kommenttia tähän samaiseen aiheeseen ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Aika kakka juttu musta...!

puska

joo, minäpäs katselen sitä gimmel-hommaa... :)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

vastaus_kaikkeen

ei ei ei tommosia ohjelmia kuten Idols.. kyllä musiikki pitää tehdä itse, ei tuolla tavalla tule hyviä bändejä/artisteja.. luulisin ainakin... Mutta kelatkaahan jos Apulantaa ei olisi ja muuan Toni Wirtanen menisi koelauluun.. mahtaisiko päästä läpi ;D

rautalintu

Kyllä kai tänäpäivänä, mutta ei niillä vuoden 1995 laulutaidoilla ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Mullekin tulee aina mieleen kun kuuntelen jotain punkahatavaa, että tuo laulaja olis naurettu sieltä ulos, vaikka se laulaa just hienosti :)
Mun hieno filosofointi tuosta aiheesta on kadonnut tuolta.. kirjotin joskus puol vuotta sitten sairaan pitkän selonteon tosta ;D ;D

Lerppa

Haa, löysinpäs ;) Kas tässä mun mielipiteeni :) (jos jotakuta kiinnostaa  ??? ) :)

Mun mielestä on ihan väärin että bändejä tehdään, niikuin vaikka Gimmel! Tähdeksi pitää kavuta puun juuresta eikä niin että nostokurjella nostetaan suoraan latvaan mistä on sit helppo jatkaa kun on oksiakin.. Apis on todellakin jyystänyt sormenpäät verillä sen puun runkoa ylöspäin, nyt ne on vakaasti oksien päällä ja on sen ansainnu... mutta voi v*ttu.. joku Gimmel!!! Ihan sama ku jos oot jonottanu jonnekkin vessaan tunnin, sitte tulee joku ja ohittaa sut just ennen ku oot pääsemässä sinne ja sitte se kököö siellä toisen tunnin!... saatana.... >:(

jouhu

Istun, seison, makaan, nojaan....lerpan sanojen takana!! Mä olen aivan samaa mieltä. En osaisi kuvailla mielipidettäni yhtä hienosti.  ;D Mutta, kiitos lerppa toit minunkin mielipiteen samalla esille!  ;)

*tuuli

tuolla aiheen alussa lerppa sanoi katsovansa idolsia vaikka on väärin tehdä tähtiä ohjelman avulla. olen samaa mieltä. minä tykkään myös katsoa idolsia. kuulee sekä karmeita suorituksia kuin uusia tulkintoja.

rautalintu

Minustakin se on väärin, että tehdään joku tähdeksi yhdessä yössä.
Ja Lerppa tulkintasi on loistava!
Mutta kyllä oli mukava kattella niitä ensimmäisiä karsintoja, ku jengi nolas
ittensä siellä. :D

Ja sitten ne valitteli, että on ollu niin raskasta olla siellä mukana ja odotella.... jne. pah! Joutui valvomaan monta tuntia. HUI!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Se oli kyllä kieltämättä erittäin hubaa katsoa niitä alkukarsintoja ;D

salza01

mä olen kans täysillä lerpan kanssa samaa mieltä!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.